Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six
Gelieve een zekere kwaliteit van gedachtegang te hanteren, als ik meningen wil dan ga ik wel naar het koffiehuisje hier beneden waar bejaarde arbeiders over het weer komen praten.
Als bitcoingebruikers geld gaan lenen dan willen zij er garantie op, geen fractioneel systeem waarbij zij geen garantie hebben. Momenteel is dat er niet, wat een van de grootste redenen is waarom mensen langzaam naar bitcoin overstappen eens zij het systeem begrijpen.
|
Waar staat dat ? Dat bitcoin gebruikers dit willen?
Dat is gewoon uw idee ervan, dus peins dat ge naar het koffiehuisje kunt afzakken.
Citaat:
Dat is dus het verschil: sommige mensen willen controle over hun eigen koopkracht zonder dat grote entiteiten hierin kunnen roeren. Dat is de ontstaansreden van bitcoin.
Ik zie dus simpelweg niet in waarom mensen dit ongedaan gaan maken en gaan aankloppen bij grootbanken die hun geld gaan verdunnen en loze beloftes gaan uitdelen.
|
Dus we gaan terug naar het tijdperk dat goud de garantie is, want welke garantie heeft een digitale munt ?
Citaat:
Misschien dat jij en je petanqueclub erin slagen om een Nationaal Bejaardenfront Voor Een Vertrouwd Munt Zoals Vroeger op te richten en dan dwingen jullie legal tender status af van bitcoinderivata (man, wat een absurde situatie!). Dan gaan mensen die daar niet aan willen meedoen alsnog hun bitcoins met elkaar verhandelen.
Je theorietje ontbreekt een werkingsmechanisme. Zonder mechanisme gewoon losse flodders bijeenkloppen en een mening uitkramen werkt niet.
|
Gelukkig is het mijn theorietje niet in tegenstelling tot uw plat opportunisme en fanatiek geloof in de vrijheid van valuta.