![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Banken kunnen derivaten aanbieden, maar zo lang ik geen echte coins op mijn adres heb, trek ik mij geen reet aan van die derivaten. Ik zie gewoon niet in waarom ik dat zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Anders jammer genoeg voor u, niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Tenzij je slecht Engels hebt zouden die dingen vlot begrijpbaar moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() Grappig toch wat de bejaarde of domme mens denkt. "Zij kunnen mijn wallet stelen dus geef ik alles aan een bank want daar gebeurt het niet".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat gaat louter over uw persoonlijk gedacht, daar valt niet tegen te argumenteren. IEdereen is vrij van zijn eigen mening te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus uw theorie is goed voor uw eigen, zoals ik al herhaaldelijk zei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Dat omdat er mensen dom zijn en niet zichzelf kunnen verdedigen, dat Men plots grootbanken zal oprichten die in bitcoinderivaat handelen waarvan mensen weten dat zij geld uitlenen die zij niet hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is online banking veilig? Als gij geld gaat lenen bij een bank is dat ook geld waarvoor de bank geen 100% garantie heeft, dus wat is daar dan anders aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als bitcoingebruikers geld gaan lenen dan willen zij er garantie op, geen fractioneel systeem waarbij zij geen garantie hebben. Momenteel is dat er niet, wat een van de grootste redenen is waarom mensen langzaam naar bitcoin overstappen eens zij het systeem begrijpen. Dat is dus het verschil: sommige mensen willen controle over hun eigen koopkracht zonder dat grote entiteiten hierin kunnen roeren. Dat is de ontstaansreden van bitcoin. Ik zie dus simpelweg niet in waarom mensen dit ongedaan gaan maken en gaan aankloppen bij grootbanken die hun geld gaan verdunnen en loze beloftes gaan uitdelen. Misschien dat jij en je petanqueclub erin slagen om een Nationaal Bejaardenfront Voor Een Vertrouwd Munt Zoals Vroeger op te richten en dan dwingen jullie legal tender status af van bitcoinderivata (man, wat een absurde situatie!). Dan gaan mensen die daar niet aan willen meedoen alsnog hun bitcoins met elkaar verhandelen. Je theorietje ontbreekt een werkingsmechanisme. Zonder mechanisme gewoon losse flodders bijeenkloppen en een mening uitkramen werkt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar t blijft m.i. tamelijk naief dat de klassiek machthebbers vd politieke en financiële wereld zo maar hun complete machtsbasis uit handen gaan laten spelen ... te meer omdat zij ook het volledige internet controleren en binnen hun machtscirkel hebben draaien ... �*ls zij het bitcoinsysteem niet kunnen infiltreren, dan zullen zij dit m.i. wel langs een andere weg onmogelijk maken, tenzij bitcoin een deal kan sluiten met het systeem... lol zo zitten we toch weer politiek ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2014 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |