Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2014, 14:00   #448
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat heb ik hier anders nog nooit nodig gehad. Ik elk geval kan er met jullie toch nooit een ernstig gesprek gevoerd worden. Dus was in dat opzicht mijn bewering volkomen logisch. Jullie debunkers lopen over van je eigen gelijk, en zitten rond de pot te draaien tot in het absurde, steeds en altijd de officiele versies van alle verhalen gelovend. Een complot, een cover-up zijn woorden die niet in jullie woordenschat voorkomen. Nochtans leert de geschiedenis ons meestal het tegenovergestelde.
Grappig, want da's nu precies wat jullie constant doen: alles wat jullie theorietjes tegenspreekt negeren jullie gewoon compleet, en iedereen die jullie theorietjes tegenspreekt verslijten jullie per definitie en zondermeer voor domme en naïeve debunkers die 'blindelings de officiële versie geloven''. Een mantra dat jullie maar blijven herhalen in de hoop dat zo meer mensen het zullen geloven. Dat degenen die jullie hier voor domme debunkers verslijten tot hun conclusies gekomen zijn op basis van eigen onderzoek, dat komt in jullie kennelijk zelfs niet op. Jullie zeggen altijd dat WIJ moeten leren om 'kritisch te zijn', maar zelf geloven jullie blindelings elke zotte samenzweringstheorie. DAAR mag je kennelijk geen kritiek op hebben, want dan ben je, juist ja... niet kritisch.

En uiteraard krijg je voor je postje steun van AsgardSGO, de absolute koning van politics als het aankomt op absoluut nooit to the point komen en weigeren door te discussiëren over de feiten. Birds of a feather...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden