![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die crew & passagiers zijn gewoon bezig met een wild feestje vol met cocktails, drank, en sex
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#423 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De reden dat ze daar niet zoeken is dat ze er van uitgaan dat het dan wel op militaire radars zou te zien geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tja ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() De waarheid kwetst natuurlijk, dan maar rond de pot draaien. Juist zoals de moslims zitten die joden ook overal met hun neus tussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mis, de mens staat zo goed als nergens in de wetenschap. Natuurlijk denken de debunkers daar niet zo over. Ik denk daar anders over, niet meer of minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
180 graden verschil met je tirade hierboven. U ziet dus de olietanker niet in uw oog maar klaagt over de splinter in het oog van anderen. ![]() Citaat:
Bescheidenheid is een positieve karaktertrek, belachelijke minimalisaties zoals hierboven zijn slechts teken van frustratie en onkunde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Piero : 29 april 2014 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() Ha, ha daar had ik jullie betweters en debunkers dan toch goed te pakken. Die bewering was gewoon door mij geensceneerd om jullie reactie te zien, en gekregen heb ik ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
|
![]() Och ja, het is een uitvlucht als een ander, je moet toch op de één of andere manier je gezicht proberen te redden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() Dat heb ik hier anders nog nooit nodig gehad. Ik elk geval kan er met jullie toch nooit een ernstig gesprek gevoerd worden. Dus was in dat opzicht mijn bewering volkomen logisch. Jullie debunkers lopen over van je eigen gelijk, en zitten rond de pot te draaien tot in het absurde, steeds en altijd de officiele versies van alle verhalen gelovend. Een complot, een cover-up zijn woorden die niet in jullie woordenschat voorkomen. Nochtans leert de geschiedenis ons meestal het tegenovergestelde.
|
![]() |
![]() |