Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2014, 14:58   #164
toty5
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 maart 2014
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Toty5,

Leef zoals je wil.
Eet wat je wil.
Laat liggen wat je wil.
Maar stop om u te bemoeien met anderen hun levenswijze.
Laat anderen eten wat ze willen, net zoals ze jouw bord ongemoeid laten.
We hebben echt genoeg van mensen die ons komen zeggen hoe wij moeten leven.
Zeker als het dan nog met achterlijke onzinargumenten is, uit een debiel boek, geschreven in een onontwikkelde streek, uit de tijd toen de dieren nog spraken.
Loop gewoon schijten met uw religieuze bullshit.

Mohammed vrede zij met hem
na de missie
een profeet en een boodschapper niet namens zichzelf spreken , maar een openbaring van God via Gabriël dus wat hij zegt of doet Mohammed is verbazingwekkende feiten en dingen gezegd over het zal gebeuren in de toekomst hebben plaatsgevonden , dus maken alle erkende

Islam
Religie van de uiteindelijke
En de wet van God in de grond voor mensen

God in de Heilige Koran zegt:
3 .. Deze dag , heb ik uw religie voor u vervolmaakt , Mijn voltooide de Gunst op u en heeft gekozen voor u de islam als godsdienst .
Surah Al - Ma'idah

Narated Door ' Aisha : ( De moeder van de gelovigen ) de aanvang van de Goddelijke Inspiratie naar Allah's Apostel was in de vorm van goede dromen die net als heldere daglicht uitgekomen , en dan is de liefde van afzondering werd hem verleend . Hij gebruikte om te gaan in afzondering in de grot van Hira , waar hij gebruikt om continu te aanbidden ( Allah alleen ) voor vele dagen voor zijn verlangen om zijn familie te zien . Hij gebruikte om met hem de reis eten voor het verblijf en kom dan terug naar ( zijn vrouw ) Khadija om zijn voedsel als qua weer nemen totdat plotseling de Waarheid daalde op hem neer terwijl hij in de grot van Hira was . De engel kwam naar hem toe en vroeg hem om te lezen . De Profeet antwoordde: "Ik weet niet hoe om te lezen . " De profeet voegde toe: " De engel gevangen me ( krachtig ) en drukte me zo hard dat ik niet meer kon verdragen. Hij liet me vervolgens weer vroeg me om te lezen en ik antwoordde: ' Ik weet niet hoe om te lezen . ' Daarop ving hij me weer en drukte me een tweede keer tot ik niet meer kon verdragen . Hij liet me vervolgens weer vroeg me om te lezen maar weer antwoordde ik , ' ik weet niet hoe om te lezen (of wat zal ik lezen) ? '


Daarop ving hij me voor de derde keer en drukte me , en vervolgens vrijgelaten me en zei: 'Lees in de naam van uw Heer, die geschapen heeft ( al het bestaande ) heeft de mens geschapen uit een stolsel . Lezen! En uw Heer is de meest Vrijgevige . " ( 96.1 , 96.2 , 96.3 ) Daarna keerde Allah's Apostel met de Inspiratie en met zijn hart zwaar kloppen. Daarna ging hij naar Khadija bint Khuwailid en zei me dekking ! Dek me ! Ze bedekte hem totdat zijn angst voorbij was en nadat hij vertelde haar alles wat er gebeurd was en zei: " Ik ben bang dat er iets kan gebeuren voor mij . " Khadija antwoordde: " Nooit ! Bij Allah , Allah zal jou nooit te schande . Je houdt van goede relaties met uw vrienden en verwanten , de armen te helpen en de behoeftigen , serveer je gasten royaal en helpen de verdienstelijke - calamiteit ellendigen . " Khadija dan vergezelde hem naar haar neef Waraqa bin Naufal bin Asad bin ' Abdul ' Uzza , die tijdens de PreIslamic Periode christen werd en wordt gebruikt om het schrijven te schrijven met Hebreeuwse letters . Hij zou schrijven van het evangelie in het Hebreeuws zoveel als Allah wilde hem te schrijven . Hij was een oude man en had zijn gezichtsvermogen verloren . Khadija zei tegen Waraqa , " Luister naar het verhaal van je neef , o mijn neef ! " Vroeg Waraqa , "O, mijn neef ! Wat heb je gezien ? '


Allah's Apostel beschreef wat hij had gezien . Waraqa zei: "Dit is dezelfde die de geheimen ( engel Gabriël ) , die Allah tot Mozes had gestuurd houdt . Ik wou dat ik was jong en kon leven tot het moment dat je mensen die je zou blijken . " Allah's Apostel vroeg : "Zal ze rijden me uit ? ' Waraqa antwoordde bevestigend en zei: " Iedereen (man ) die met iets wat lijkt op wat je hebt gebracht kwam werd behandeld met vijandigheid , en als ik in leven moet blijven tot de dag dat je wordt bleek dan zou ik je een groot voorstander van . " Maar na een paar dagen Waraqa gestorven en de Goddelijke Inspiratie stopte ook voor een tijdje. Verteld door Jabir bin ' Abdullah Al - Ansari , terwijl praten over de periode van pauze in openbaring rapportage van de toespraak van de profeet "Terwijl ik liep , plotseling hoorde ik een stem uit de hemel . Ik keek omhoog en zag dezelfde engel die had me in de grot van Hira bezocht ' zittend op een stoel tussen de hemel en de aarde . kreeg ik bang voor hem en kwam terug naar huis en zei: " Wikkel mij ( in dekens ) . ' En dan Allah openbaarde de volgende Heilige Verzen ( van de Koran ) : " O jullie ( dwz Mohammed ) gewikkeld in kleding ! ' Sta op en waarschuw ( het volk tegen de straf van Allah ) , ... tot ' en steek de afgoden . ' ( 74,1-5 ) Hierna de openbaring begon sterk komen , veelvuldig en regelmatig . "



Sahih al - Bukhary , Het Boek Openbaring , Hadith Number: 3 , Verteld door : Lady Aisha Bint - Abu- Bakr



In deze zaak
Helder als de zon
Voor de moslim en niet-moslim
Deze fundamentele regel


86. Maar zij die niet geloofden en verloochenden Onze Ayat ( bewijzen , bewijzen , verzen , lessen , tekenen , openbaringen , enz. ) , zijn zij de bewoners van het ( de Hel ) Vuur.

Surah Al - Ma'idah

Allah zegt in de Heilige Koran



157 . Degenen die de boodschapper , de profeet die kan lezen noch schrijven volgen ( ieMuhammad ) wie zij vinden geschreven met hen in de Torah (Torah ) ( Deut , xviii , 15) en de Indjiel ( Evangelie ) ( Joh , 16 ) , - hij ze opdrachten voor al- Ma'ruf ( dwz islamitische monotheïsme en al dat de islam heeft verordend ) ; en verbiedt hen van Al - Munkar ( dwz ongeloof , polytheïsme van alle soorten, en alles wat de islam verboden heeft ) ; Hij laat hen als rechtmatig At- Taiyibat [ (dwz alle goede en wettige ) wat dingen , daden , overtuigingen , personen, voedsel, etc.] , en verbiedt hen als onrechtmatig Al- Khaba'ith ( dwz alle kwaad en onwettige wat betreft dingen , daden , overtuigingen , personen, voedsel, enz. ) , ze brengt hij uit hun zware lasten ( van Allah's verbond ) , en van de ketenen ( bindingen ) die op hen waren . Dus degenen die in hem geloven ( Mohammed ) , eren hem , hem te helpen , en volg het licht ( de Koran ) die is neergezonden met hem , zij zijn het die zullen slagen .
Surah Al - A'raf

Van Abu Hurayrah , de boodschapper van Allah vrede zij met hem , zei hij, " en dat de ziel van Mohammed in zijn hand , niet om mij een van deze natie een jood of christen luisteren , dan sterven niet geloven in Hem, die gezonden het, maar het was de eigenaar van het vuur . "

Dit is iets heel vanzelfsprekend

. 33 We weten inderdaad het verdriet die hun woorden ertoe leiden dat u ( O Mohammed ) : het is niet je dat ze ontkennen , maar het is de Verzen ( de Koran ) van Allah dat de Zalimun ( polytheïsten en onrechtvaardigen ) ontkennen .

Surah Al - An'am


Beste broeder
U bent een zeer goed mens in dit leven

Je bent geen moslim

Dus niet het probleem goed begrijp

In het verleden
Elke persoon die in de boodschap van de profeten beginnen vanaf Adam gelooft , vrede zij met hem naar Jezus , vrede zij met hem
En stierf op het geloof
Zijn plaats in het paradijs in het hiernamaals
Joods - christelijke - Alsabion enzovoort


nu

Boodschap van de profeet Mohammed , vrede zij met hem
Sinds 1434 tot nu

Elke persoon die op het gezicht van de aarde gelooft niet in de boodschap van de profeet Mohammed , vrede zij met hem

Joods - christelijke - of enige andere religie

Heeft geen plaats in het paradijs in het hiernamaals
Als hij stierf op de ontkenning van de islam

Dit is een vast fundament en bewijzen uit het Boek van Allah en de Soennah van de Boodschapper van God

Sleutel van het paradijs
Geen god dan Allah - Mohammed is de boodschapper van Allah

- " ... Hij die een andere dan de islam de religie kiest , het zal niet van hem geaccepteerd worden en in de wereld te komen , zal hij een van de verloren zijn ... "

- Koran ( 3:85 )



ook

deze eenvoudig
Herinnert u zich het verhaal van de profeet Mozes , vrede zij met hem ?

72 . En (herinner ) wanneer u een man gedood en vielen in geschil onder elkander als aan de misdaad . Maar Allah bracht dat wat je te verbergen .

. 73 Toen zeiden Wij : "Sla hem ( de dode ) met een stuk van het ( de koe ) . " Dus Allah brengt de doden tot leven en toont u Zijn Ayat ( bewijzen , bewijzen , verzen , lessen , tekenen , openbaringen , enz. ), zodat u kunt begrijpen.

74 . Dan, na dat , je hart was verhard en werd als stenen of nog erger in hardheid . En inderdaad , er zijn stenen waaruit rivieren ontspringen , en inderdaad , er zijn van hen ( stenen) die splijten , zodat het water stroomt van hen , en inderdaad , er zijn van hen ( stenen) die naar beneden vallen uit vrees voor Allah . En Allah is niet bewust van wat je doet .
Surah Al - Baqarah


De moordenaar had zijn aanhangers die wilde zijn misdaad te verbergen , en dus begon te beschuldigen verschillende mensen . Maar Allah ( سبحانه وتعالى ) gewild dat de misdadiger moet worden gebracht om te boeken , en benoemde een wonderbaarlijke wijze van hem identificeren - dat wil zeggen , het lijk van de vermoorde man moet worden aangeraakt met een deel van het vlees van het offer koe . Toen dit werd gedaan , de dode man kwam weer tot leven , kondigde de naam van zijn moordenaar , en opnieuw stierf .

Deze wonderbaarlijke gebeurtenis is een manifestatie van de almacht van Allah ( سبحانه وتعالى ) en Heilige Koran presenteert het als een argument tegen hen die de opstanding van de doden ontkennen voor het Laatste Oordeel . Vers 73 zegt dat dit precedent mensen moeten toe aanzetten om gebruik te maken van hun verstand , en zien dat wat er is gebeurd in een vorig exemplaar kan zo gemakkelijk gebeuren in een volgende instantie .

Met betrekking tot dit evenement kan men zich afvragen waarom Allah ( سبحانه وتعالى ) maakte de opstanding van de doden man afhangen van zijn geraakt met een deel van het vlees , toen hij de macht om de mens weer tot leven te brengen , zonder de tussenkomst van een had dergelijk apparaat ; of , kan men zich afvragen waarom de dode man had moeten worden teruggebracht tot leven wanneer de naam van de moordenaar is zelfs anders zou hebben geopenbaard . In antwoord op deze , zullen we zeggen dat Allah ( سبحانه وتعالى ) is almachtig , en handelt niet onder enige vorm van dwang , maar dat al zijn acties voort uit Zijn allesomvattende wijsheid . Bovendien is het alleen Hij die weet en kan weten , de raison d'être van wat Hij doet . De Sharia verplicht ons niet om de raison d'être van elke goddelijke daad te ontdekken , noch is het noodzakelijk of mogelijk is dat we in staat zijn om de raison d'être begrijpen in elk geval. De beste manier om in een dergelijk geval is om te accepteren wat Allah ( سبحانه وتعالى ) of de Heilige Profeet ( صلى الله عليه وسل ) heeft gezegd , en te zwijgen.

Laat ons een woord over de regeling en de volgorde van de gebeurtenissen zeggen . Vers 72 vertelt hoe een man werd vermoord , en hoe mensen elkaar begonnen te beschuldigen . Dit is het begin van het verhaal, dat eerder in de verzen 67-71 is verbonden . Deze chronologische volgorde is niet bewaard gebleven in het verhaal , maar omgekeerd , en deze re - regeling is een subtiele betekenis . Deze lange sectie van de soera ( hoofdstuk ) heeft zich beziggehouden met de overtredingen van de Israëlieten , en dit is precies wat de Heilige Koran is voornemens om in het vertellen verschillende verhalen , de vertellende verhalen niet zijnde een object op zich hier uit te brengen . De huidige verhaal is bedoeld om twee wandaden laten zien - in de eerste plaats , het plegen van een moord en dan proberen om het te verbergen ; ten tweede , het verhogen van ongemotiveerde bezwaren tegen goddelijke geboden . Als de chronologische volgorde waren gehouden , zou de lezers hebben verondersteld dat het was alleen de eerste van deze die echt bedoeld was , terwijl de tweede werd toegevoegd alleen door middel van het invullen van het verhaal . De huidige regeling blijkt duidelijk dat zowel de misdaden zijn even benadrukt.



In dit incident de verklaring van de vermoorde man werd beschouwd als bewijs voor veroordeling van de moordenaar , omdat Allah ( سبحانه وتعالى ) Sayyidna Musa ( عليه السلام ) had meegedeeld door openbaring dat de man zou , maar komen weer tot leven , de waarheid spreken . Anders kan men niet worden verklaard als zijnde schuldig aan moord zonder de juiste bewijs van de regels - waarvan er door de Sharia vastgelegd. ( Ma'ariful Koran )


http://www.youtube.com/watch?v=OWckX2HwuRE
toty5 is offline   Met citaat antwoorden