![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeert die debiel mij ook te verbieden van een schelleken hesp te eten?
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt al dik genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mohammed vrede zij met hem na de missie een profeet en een boodschapper niet namens zichzelf spreken , maar een openbaring van God via Gabriël dus wat hij zegt of doet Mohammed is verbazingwekkende feiten en dingen gezegd over het zal gebeuren in de toekomst hebben plaatsgevonden , dus maken alle erkende Islam Religie van de uiteindelijke En de wet van God in de grond voor mensen God in de Heilige Koran zegt: 3 .. Deze dag , heb ik uw religie voor u vervolmaakt , Mijn voltooide de Gunst op u en heeft gekozen voor u de islam als godsdienst . Surah Al - Ma'idah Narated Door ' Aisha : ( De moeder van de gelovigen ) de aanvang van de Goddelijke Inspiratie naar Allah's Apostel was in de vorm van goede dromen die net als heldere daglicht uitgekomen , en dan is de liefde van afzondering werd hem verleend . Hij gebruikte om te gaan in afzondering in de grot van Hira , waar hij gebruikt om continu te aanbidden ( Allah alleen ) voor vele dagen voor zijn verlangen om zijn familie te zien . Hij gebruikte om met hem de reis eten voor het verblijf en kom dan terug naar ( zijn vrouw ) Khadija om zijn voedsel als qua weer nemen totdat plotseling de Waarheid daalde op hem neer terwijl hij in de grot van Hira was . De engel kwam naar hem toe en vroeg hem om te lezen . De Profeet antwoordde: "Ik weet niet hoe om te lezen . " De profeet voegde toe: " De engel gevangen me ( krachtig ) en drukte me zo hard dat ik niet meer kon verdragen. Hij liet me vervolgens weer vroeg me om te lezen en ik antwoordde: ' Ik weet niet hoe om te lezen . ' Daarop ving hij me weer en drukte me een tweede keer tot ik niet meer kon verdragen . Hij liet me vervolgens weer vroeg me om te lezen maar weer antwoordde ik , ' ik weet niet hoe om te lezen (of wat zal ik lezen) ? ' Daarop ving hij me voor de derde keer en drukte me , en vervolgens vrijgelaten me en zei: 'Lees in de naam van uw Heer, die geschapen heeft ( al het bestaande ) heeft de mens geschapen uit een stolsel . Lezen! En uw Heer is de meest Vrijgevige . " ( 96.1 , 96.2 , 96.3 ) Daarna keerde Allah's Apostel met de Inspiratie en met zijn hart zwaar kloppen. Daarna ging hij naar Khadija bint Khuwailid en zei me dekking ! Dek me ! Ze bedekte hem totdat zijn angst voorbij was en nadat hij vertelde haar alles wat er gebeurd was en zei: " Ik ben bang dat er iets kan gebeuren voor mij . " Khadija antwoordde: " Nooit ! Bij Allah , Allah zal jou nooit te schande . Je houdt van goede relaties met uw vrienden en verwanten , de armen te helpen en de behoeftigen , serveer je gasten royaal en helpen de verdienstelijke - calamiteit ellendigen . " Khadija dan vergezelde hem naar haar neef Waraqa bin Naufal bin Asad bin ' Abdul ' Uzza , die tijdens de PreIslamic Periode christen werd en wordt gebruikt om het schrijven te schrijven met Hebreeuwse letters . Hij zou schrijven van het evangelie in het Hebreeuws zoveel als Allah wilde hem te schrijven . Hij was een oude man en had zijn gezichtsvermogen verloren . Khadija zei tegen Waraqa , " Luister naar het verhaal van je neef , o mijn neef ! " Vroeg Waraqa , "O, mijn neef ! Wat heb je gezien ? ' Allah's Apostel beschreef wat hij had gezien . Waraqa zei: "Dit is dezelfde die de geheimen ( engel Gabriël ) , die Allah tot Mozes had gestuurd houdt . Ik wou dat ik was jong en kon leven tot het moment dat je mensen die je zou blijken . " Allah's Apostel vroeg : "Zal ze rijden me uit ? ' Waraqa antwoordde bevestigend en zei: " Iedereen (man ) die met iets wat lijkt op wat je hebt gebracht kwam werd behandeld met vijandigheid , en als ik in leven moet blijven tot de dag dat je wordt bleek dan zou ik je een groot voorstander van . " Maar na een paar dagen Waraqa gestorven en de Goddelijke Inspiratie stopte ook voor een tijdje. Verteld door Jabir bin ' Abdullah Al - Ansari , terwijl praten over de periode van pauze in openbaring rapportage van de toespraak van de profeet "Terwijl ik liep , plotseling hoorde ik een stem uit de hemel . Ik keek omhoog en zag dezelfde engel die had me in de grot van Hira bezocht ' zittend op een stoel tussen de hemel en de aarde . kreeg ik bang voor hem en kwam terug naar huis en zei: " Wikkel mij ( in dekens ) . ' En dan Allah openbaarde de volgende Heilige Verzen ( van de Koran ) : " O jullie ( dwz Mohammed ) gewikkeld in kleding ! ' Sta op en waarschuw ( het volk tegen de straf van Allah ) , ... tot ' en steek de afgoden . ' ( 74,1-5 ) Hierna de openbaring begon sterk komen , veelvuldig en regelmatig . " Sahih al - Bukhary , Het Boek Openbaring , Hadith Number: 3 , Verteld door : Lady Aisha Bint - Abu- Bakr In deze zaak Helder als de zon Voor de moslim en niet-moslim Deze fundamentele regel 86. Maar zij die niet geloofden en verloochenden Onze Ayat ( bewijzen , bewijzen , verzen , lessen , tekenen , openbaringen , enz. ) , zijn zij de bewoners van het ( de Hel ) Vuur. Surah Al - Ma'idah Allah zegt in de Heilige Koran 157 . Degenen die de boodschapper , de profeet die kan lezen noch schrijven volgen ( ieMuhammad ) wie zij vinden geschreven met hen in de Torah (Torah ) ( Deut , xviii , 15) en de Indjiel ( Evangelie ) ( Joh , 16 ) , - hij ze opdrachten voor al- Ma'ruf ( dwz islamitische monotheïsme en al dat de islam heeft verordend ) ; en verbiedt hen van Al - Munkar ( dwz ongeloof , polytheïsme van alle soorten, en alles wat de islam verboden heeft ) ; Hij laat hen als rechtmatig At- Taiyibat [ (dwz alle goede en wettige ) wat dingen , daden , overtuigingen , personen, voedsel, etc.] , en verbiedt hen als onrechtmatig Al- Khaba'ith ( dwz alle kwaad en onwettige wat betreft dingen , daden , overtuigingen , personen, voedsel, enz. ) , ze brengt hij uit hun zware lasten ( van Allah's verbond ) , en van de ketenen ( bindingen ) die op hen waren . Dus degenen die in hem geloven ( Mohammed ) , eren hem , hem te helpen , en volg het licht ( de Koran ) die is neergezonden met hem , zij zijn het die zullen slagen . Surah Al - A'raf Van Abu Hurayrah , de boodschapper van Allah vrede zij met hem , zei hij, " en dat de ziel van Mohammed in zijn hand , niet om mij een van deze natie een jood of christen luisteren , dan sterven niet geloven in Hem, die gezonden het, maar het was de eigenaar van het vuur . " Dit is iets heel vanzelfsprekend . 33 We weten inderdaad het verdriet die hun woorden ertoe leiden dat u ( O Mohammed ) : het is niet je dat ze ontkennen , maar het is de Verzen ( de Koran ) van Allah dat de Zalimun ( polytheïsten en onrechtvaardigen ) ontkennen . Surah Al - An'am Beste broeder U bent een zeer goed mens in dit leven Je bent geen moslim Dus niet het probleem goed begrijp In het verleden Elke persoon die in de boodschap van de profeten beginnen vanaf Adam gelooft , vrede zij met hem naar Jezus , vrede zij met hem En stierf op het geloof Zijn plaats in het paradijs in het hiernamaals Joods - christelijke - Alsabion enzovoort nu Boodschap van de profeet Mohammed , vrede zij met hem Sinds 1434 tot nu Elke persoon die op het gezicht van de aarde gelooft niet in de boodschap van de profeet Mohammed , vrede zij met hem Joods - christelijke - of enige andere religie Heeft geen plaats in het paradijs in het hiernamaals Als hij stierf op de ontkenning van de islam Dit is een vast fundament en bewijzen uit het Boek van Allah en de Soennah van de Boodschapper van God Sleutel van het paradijs Geen god dan Allah - Mohammed is de boodschapper van Allah - " ... Hij die een andere dan de islam de religie kiest , het zal niet van hem geaccepteerd worden en in de wereld te komen , zal hij een van de verloren zijn ... " - Koran ( 3:85 ) ook deze eenvoudig Herinnert u zich het verhaal van de profeet Mozes , vrede zij met hem ? 72 . En (herinner ) wanneer u een man gedood en vielen in geschil onder elkander als aan de misdaad . Maar Allah bracht dat wat je te verbergen . . 73 Toen zeiden Wij : "Sla hem ( de dode ) met een stuk van het ( de koe ) . " Dus Allah brengt de doden tot leven en toont u Zijn Ayat ( bewijzen , bewijzen , verzen , lessen , tekenen , openbaringen , enz. ), zodat u kunt begrijpen. 74 . Dan, na dat , je hart was verhard en werd als stenen of nog erger in hardheid . En inderdaad , er zijn stenen waaruit rivieren ontspringen , en inderdaad , er zijn van hen ( stenen) die splijten , zodat het water stroomt van hen , en inderdaad , er zijn van hen ( stenen) die naar beneden vallen uit vrees voor Allah . En Allah is niet bewust van wat je doet . Surah Al - Baqarah De moordenaar had zijn aanhangers die wilde zijn misdaad te verbergen , en dus begon te beschuldigen verschillende mensen . Maar Allah ( سبحانه وتعالى ) gewild dat de misdadiger moet worden gebracht om te boeken , en benoemde een wonderbaarlijke wijze van hem identificeren - dat wil zeggen , het lijk van de vermoorde man moet worden aangeraakt met een deel van het vlees van het offer koe . Toen dit werd gedaan , de dode man kwam weer tot leven , kondigde de naam van zijn moordenaar , en opnieuw stierf . Deze wonderbaarlijke gebeurtenis is een manifestatie van de almacht van Allah ( سبحانه وتعالى ) en Heilige Koran presenteert het als een argument tegen hen die de opstanding van de doden ontkennen voor het Laatste Oordeel . Vers 73 zegt dat dit precedent mensen moeten toe aanzetten om gebruik te maken van hun verstand , en zien dat wat er is gebeurd in een vorig exemplaar kan zo gemakkelijk gebeuren in een volgende instantie . Met betrekking tot dit evenement kan men zich afvragen waarom Allah ( سبحانه وتعالى ) maakte de opstanding van de doden man afhangen van zijn geraakt met een deel van het vlees , toen hij de macht om de mens weer tot leven te brengen , zonder de tussenkomst van een had dergelijk apparaat ; of , kan men zich afvragen waarom de dode man had moeten worden teruggebracht tot leven wanneer de naam van de moordenaar is zelfs anders zou hebben geopenbaard . In antwoord op deze , zullen we zeggen dat Allah ( سبحانه وتعالى ) is almachtig , en handelt niet onder enige vorm van dwang , maar dat al zijn acties voort uit Zijn allesomvattende wijsheid . Bovendien is het alleen Hij die weet en kan weten , de raison d'être van wat Hij doet . De Sharia verplicht ons niet om de raison d'être van elke goddelijke daad te ontdekken , noch is het noodzakelijk of mogelijk is dat we in staat zijn om de raison d'être begrijpen in elk geval. De beste manier om in een dergelijk geval is om te accepteren wat Allah ( سبحانه وتعالى ) of de Heilige Profeet ( صلى الله عليه وسل ) heeft gezegd , en te zwijgen. Laat ons een woord over de regeling en de volgorde van de gebeurtenissen zeggen . Vers 72 vertelt hoe een man werd vermoord , en hoe mensen elkaar begonnen te beschuldigen . Dit is het begin van het verhaal, dat eerder in de verzen 67-71 is verbonden . Deze chronologische volgorde is niet bewaard gebleven in het verhaal , maar omgekeerd , en deze re - regeling is een subtiele betekenis . Deze lange sectie van de soera ( hoofdstuk ) heeft zich beziggehouden met de overtredingen van de Israëlieten , en dit is precies wat de Heilige Koran is voornemens om in het vertellen verschillende verhalen , de vertellende verhalen niet zijnde een object op zich hier uit te brengen . De huidige verhaal is bedoeld om twee wandaden laten zien - in de eerste plaats , het plegen van een moord en dan proberen om het te verbergen ; ten tweede , het verhogen van ongemotiveerde bezwaren tegen goddelijke geboden . Als de chronologische volgorde waren gehouden , zou de lezers hebben verondersteld dat het was alleen de eerste van deze die echt bedoeld was , terwijl de tweede werd toegevoegd alleen door middel van het invullen van het verhaal . De huidige regeling blijkt duidelijk dat zowel de misdaden zijn even benadrukt. In dit incident de verklaring van de vermoorde man werd beschouwd als bewijs voor veroordeling van de moordenaar , omdat Allah ( سبحانه وتعالى ) Sayyidna Musa ( عليه السلام ) had meegedeeld door openbaring dat de man zou , maar komen weer tot leven , de waarheid spreken . Anders kan men niet worden verklaard als zijnde schuldig aan moord zonder de juiste bewijs van de regels - waarvan er door de Sharia vastgelegd. ( Ma'ariful Koran ) http://www.youtube.com/watch?v=OWckX2HwuRE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Varkensvlees is lekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook dat adres van die varkensslachter niet teruggevonden.
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geen woord over mexicano's…
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Varkensmexicano's
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik effe persoonljk word , maar ....
jammer dat ik de quotes nog kan lezen ![]() Zwijg kutverdomme , of ik ga deze avond naar de frituur , kut miljaar , varkensate , mexicano , spek , martino , holy fuck , da's FREETlekker , krijg er honger van !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() de ene religie is de laatste een en zijn woorden de wetten van God en alle dat religie het definitieve antwoord op alle vragen mans Om te begrijpen wat religie is en wat is zijn rol in het leven van mensen, moeten we allereerst weten de definitie ervan . Godsdienst kan kort worden omschreven als onder: Religie ( din) is een all - round beweging in het licht van het geloof in Allah en een gevoel van verantwoordelijkheid voor de vorming van het denken en geloof , voor de bevordering van hoge principes van de menselijke moraal voor de totstandbrenging van goede relaties tussen de leden van de samenleving en de afschaffing van elke vorm van onrechtmatige discriminatie . Rekening houdend met deze definitie , onze behoefte aan religie en religieuze leer is absoluut duidelijk. Om een beetje meer uitgewerkt zijn, kan worden gezegd dat we nodig religie om de volgende redenen : 1 . Sanctie voor de beginselen van de moraal Religie biedt een sanctie van de beginselen van de moraal , zoals rechtvaardigheid , eerlijkheid , rechtvaardigheid , broederschap , gelijkheid , deugdzaamheid , verdraagzaamheid , offer, helpen om de behoeftigen en andere verwante deugden . Dit zijn de deugden zonder welke , niet alleen ons leven zijn orde en normaliteit zal verliezen, maar het is zeer waarschijnlijk worden omgezet in een chaos . Uiteraard is het mogelijk om deze morele en sociale kwaliteiten te verwerven zonder de hulp van de religie . Maar zeker in de afwezigheid van vaste religieuze overtuiging , deze waarden lijken hun betekenis verliezen en een reeks van louter vrijblijvende aanbevelingen , want in dit geval zijn zij niet meer bedragen dan een tip van een goede vriend ten aanzien waarvan we zijn op volle vrijheid te aanvaarden of te verwerpen . Deze kwaliteiten zijn veeleer gebaseerd op een intern gevoel en geloof en zijn van nature buiten de reikwijdte van het gemene recht . Het is slechts het geloof in het bestaan van een eeuwig wezen , die man weet even van binnen en buiten , en die volledige controle over hem , dat deze deugden cultiveert in de mens en dwingt hem om automatische rechtvaardigheid en de naleving van plicht heeft , en indien nodig , offers brengen omwille van anderen . De bekende filosoof annex historicus Will Durant zegt in zijn boek , " Pleasures of Philosophy ' die , zonder de steun van de religie , de moraal is niets meer dan arithmomancy , want zonder dat , het gevoel van verplichting verdwijnt . 2 . Kracht om tegenslagen van het leven te dragen Religie levert stroom voor geconfronteerd tegenslagen en dient als een bolwerk tegen ongewenste reacties van wanhoop en hopeloosheid . Een religieus mens , met vast geloof in Allah en Zijn vrijgevigheid , zich niet vinden in opperste wanhoop zelfs in de slechtste momenten van zijn leven , omdat hij weet goed hoed e is onder de bescherming van een Wezen dat de Almachtige . Met geloof in het feit dat elk probleem kan worden opgelost en elke impasse kan worden opgelost met Zijn hulp , kan hij elke teleurstelling en wanhoop te overwinnen . Om deze reden is het zeer zelden gebeurt dat een echt religieus man lijdt aan de acute reacties van wanhoop zelfmoord , zenuwinzinking of psychische aandoeningen die producten van frustratie en defaitisme zijn . De Heilige Koran zegt : "Zijn Gods vrienden niet de personen die door geen vrees zullen worden aangedaan en die niet bedroefd zullen worden? (Jonah) " ( Surah Younus , 10:62 ) Imam Jafar as- Sadiq ( A ) zegt : " Een ware gelovige kan nooit zelfmoord plegen . " Zo religieus geloof is , aan de ene kant , een motiverende kracht , en op de andere , het is een factor die de mens in staat stelt om ontberingen geconfronteerd met moed en redt hem van de nadelige gevolgen van mislukking en teleurstelling . Na de val van de nazi's , zegt Bertrand Russell zegt dat er bestond gevaar van intellectuele en ideologische opstand in Duitsland , maar zonder twijfel, is religie een van de grootste factoren in dat land terugkeer naar stabiliteit. Volgens Dr Durant , het gedrag van een man die is niet gezegend met een beroep op religie lijdt speciale levensgenieter verwarring , en het leven, dat niet beschikt over de troostende steun van religie , is een ondraaglijke last . 3 . Ontmoeting met Ideologische Vacuum De mens kan niet leven in een ideologisch vacuüm lang en als zodanig zijn tendens naar een verkeerde ideologie en valse waarden definitief wordt . Zijn intellectuele leven wordt niet gevuld met geluid overtuigingen en gezonde leer. Een bijgelovige en zelfs destructieve ideeën kunnen weg vinden naar zijn geestelijke firmament en mei voor eeuwig zijn hersenen vervuilen . Gevallen van de mens tendens naar afgoderij , man aanbidden , diverse bijgeloof en goedgelovigheid over de invloed van irrationele dingen dan het lot , kan worden gezien , zelfs in het leven van wereld intellectuelen . Dit alles komt voort uit geestelijk vacuüm . Het is religie die de ideologische en intellectuele vacuüm kan vullen met geluid leringen en kan men redden van een tendens naar absurditeiten en irrationaliteiten . Daarom kan ware begrip van religie een belangrijke rol spelen bij de bestrijding van bijgeloof , al is het waar dat zelfs religie zelf , als het niet goed begrepen , kan bijgeloof te promoten. 4 . Steun aan de vooruitgang van wetenschap en kennis Religie met zijn stevige en gezonde leer kan een effectieve factor in wetenschappelijke vooruitgang , omdat haar basis is gelegd op het vaste bed -rock van " vrije wil " en op het feit dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen daden . http://www.youtube.com/watch?v=OWckX2HwuRE |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Populaire fastfoodketen Subway heeft besloten om ham en spek uit de menu's van bijna 200 van zijn vestigingen in het Verenigd Koninkrijk en Ierland, te vervangen door halal vlees, volgens de Daily Mail.
Een "alle vlees is halal"-teken verschijnt nu bij Subway locaties waar deze wijzigingen zijn aangenomen, met ham kalkoen dienen als een vervanging, de Daily Mail gemeld. Moslims kunnen geen varkensvlees te eten of te consumeren elke niet-halal vlees - vlees dat niet wordt geslacht en opgesteld in overeenstemming met de islamitische wet. http://www.theblaze.com/stories/2014...slamic-demand/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/attachment....3&d=1396814123
Sorry dat ik effe persoonljk word , maar .... jammer dat ik de quotes nog kan lezen ![]() Maar ok , mijn antwoord ivm toty5 aka revoleto: Subway , en beide aanbieden , is dat nu zo moeilijk ???? Dat lijkt mij de enige oplossing tot "toegeven" !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |