Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2014, 14:44   #151
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Voor een apparaat ter waaarde van een halve woning.
Nog eens de strategie van Tesla erbij halen: eerst enkele "high-end" modellen voor de happy few, die het zich kunnen permitteren 120k voor een dergelijke flashy wagen uit te geven (want anders zouden ze het besteed hebben aan hun Maserati of Porsche). En met de opbrengst daarvan voldoende R&D kunnen financieren om een betaalbaar middenklasse model uit te brengen tegen een redelijke prijs. En dat is voor binnen een paar jaar! Intussen zijn wij blij en trots om bijgedragen te hebben voor deze ontwikkeling. Enkel op die manier creëren we momentum voor de e-wagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De meer betaalbare variantes zijn net dat iets minder. Zoals in redelijk onbruikbaar voor algemeen gebruik.
De Model S is in ieder geval perfect bruikbaar voor MIJN algemeen gebruik: ik doe net geen 150 km woon-werkverkeer elke werkdag en hooguit nu en dan eens een uitstapje naar zee, de Ardennen, Nederland, Noord-Frankrijk of het westen van Duitsland in de weekends. En met de snelheid waarmee de Superchargers zich momenteel aan het manifesteren zijn, mag ik eigenlijk al ambitieuzer beginnen uit te kijken naar bestemmingen in Zuid-Frankrijk, Noord-Spanje, Noord-Italië of Slovenië.
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden