Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2014, 05:37   #94
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avsjo Roger Bekijk bericht
Ik wens alle racisten een kindermeisje van een andere jkleur toe om hun knderen op te voeden : op die manier smelten de vooroordelen als sneeuw onder de zon...
Bij mij is het omgekeerd. Twee keer. Veel ambras. Veel bedrog. 't is spijtig om het te zeggen, maar totaal onbetrouwbaar. 't is de dag tegen de nacht in vergelijking met iemand van hier. Wel vriendelijk, daar niet van. Maar U staan beliegen met hondsogen.

Laatste mop: een illegale aangeworven. Wisten we niet. Aangezien ze een sociale zekerheid had, was het bij ons niet opgekomen dat je tevens illegaal kon zijn. Na 6 maanden vissen we dat uit, toen we haar wilden helpen omdat ze zogezegd een kanker had. Bleek een smoes te zijn. Nadien ondernemen we allerlei stappen om haar dossier te helpen voor een regularisatie. Dat lukt, ze krijgt een tijdelijke werkvergunning.
Aangezien ze nu "in orde" is, vragen we haar of ze terug een jaar wil werken voor ons. Ze zegt ja en we tekenen. Dan was ze zogezegd moe door de Ramadan. Bleek dat ze zwanger was. Nu zitten we contractueel vast, maar ze zal ons dus laten stikken voor de kleine. En hier moogt ge een zwangere vrouw niet ontslaan. Mijn vrouw had zich kwaad gemaakt dat ze ons serieus in den ambras brengt. Zij beweert (haha) dat ze wel zal blijven komen, want hare vriend zal op hare kleine letten. Ze zegt zonder blozen dat dat geen probleem is, want "hij werkt niet". Toen we tijdens het interview gevraagd hadden of ze in koppel leefde, had ze gezegd dat ze een getrouwde vrouw was die probeerde te scheiden van haar vent die haar klop gaf in een gedwongen huwelijk. Ze was zogezegd opgevangen door haar tante. Ze deed alsof ze heel vroom was, enkel maar Hallal en weet ik veel. En zich ondertussen laten volproppen.

Niks dan leugens en bedrog. En we hebben ons destijds al eens laten vangen met een andere.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 augustus 2014 om 05:45.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden