![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de rest ... Peri, Skob, Hypo, Madd, Demp, Marn, FB, Anarch, alice, Libro, M van K ... allemaal linkiewinkies zeker ? Ik denk eerder dat ge het aantal die hard linkiewinkies hier op het forum op een hand kunt tellen dan omgekeerd. En welke categorie blijft hier continu in rondjes rijden denkt ge ? Ban op, ban af .. Van een kakkerlakken plaag gesproken ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het beledigend in het rijtje van rechtse rakkers gezet te worden.
Ik ga ver voorbij die grens. Hoeveel forumleden propaganderen een snelle vermindering van de wereldbevolking naar een maximum van 500 000 000?
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Bron? Of is dat weer nattevingerwerk.
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag een paar voorbeeldjes , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar leven meer dan 200 miljoen moslims, bijna het grootste moslim land. Simpele wiskunde geeft 100 miljoen vrouwelijke slachtoffers, vind je nog dat 200 miljoen te veel is? Het zijn er meer dan dat, bij ieder onderzoek ontdekken ze meer groepen moslims die het uitvoeren. https://secure.avaaz.org/en/petition...donesia/?pv=10 In Indonesia, 2 million girls have their clitoris cut every year |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Blank zijn' is dus al racistisch op zich, maar de meeste blanken beseffen het niet. Verder zijn blanken welvarend niet omdat ze clever, ondernemend of productief zijn, maar omdat ze minderheden onderdrukken. En dat doen ze dan weer omdat ze blank zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100% ??? Ben je daar zeker van??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100 000 000 is niet 100%
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatste mop: een illegale aangeworven. Wisten we niet. Aangezien ze een sociale zekerheid had, was het bij ons niet opgekomen dat je tevens illegaal kon zijn. Na 6 maanden vissen we dat uit, toen we haar wilden helpen omdat ze zogezegd een kanker had. Bleek een smoes te zijn. Nadien ondernemen we allerlei stappen om haar dossier te helpen voor een regularisatie. Dat lukt, ze krijgt een tijdelijke werkvergunning. Aangezien ze nu "in orde" is, vragen we haar of ze terug een jaar wil werken voor ons. Ze zegt ja en we tekenen. Dan was ze zogezegd moe door de Ramadan. Bleek dat ze zwanger was. Nu zitten we contractueel vast, maar ze zal ons dus laten stikken voor de kleine. En hier moogt ge een zwangere vrouw niet ontslaan. Mijn vrouw had zich kwaad gemaakt dat ze ons serieus in den ambras brengt. Zij beweert (haha) dat ze wel zal blijven komen, want hare vriend zal op hare kleine letten. Ze zegt zonder blozen dat dat geen probleem is, want "hij werkt niet". Toen we tijdens het interview gevraagd hadden of ze in koppel leefde, had ze gezegd dat ze een getrouwde vrouw was die probeerde te scheiden van haar vent die haar klop gaf in een gedwongen huwelijk. Ze was zogezegd opgevangen door haar tante. Ze deed alsof ze heel vroom was, enkel maar Hallal en weet ik veel. En zich ondertussen laten volproppen. Niks dan leugens en bedrog. En we hebben ons destijds al eens laten vangen met een andere. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 augustus 2014 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Het zal iets van 95% zijn zoals ook in Egypte, een land van 85 miljoen mensen.
We zijn 2 landen ver en we zitten al aan 140 miljoen besneden meisjes en we zijn dan nog niet begonnen aan de zwart Afrikaanse landen, het is nog maar recent dat ontdekt is dat ook in Pakistan een 15% van de meisjes besneden zijn, vooral in de afgelegen gebieden is dat gewoonte. Nog eens 30 miljoen erbij. Je ziet, met 200 miljoen ben ik erg voorzichtig geweest, het aantal in Afrika werd geschat op 160 miljoen maar toen werd Indonesië en Pakistan nog niet bijgerekend. Het totale aantal zal dus dichter bij 300 miljoen liggen en het over overgrote deel zijn moslims, het kan niet meer afgedaan worden als een louter zwart Afrikaanse traditie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ironisch topic hoop ik, want de TS was toch diezelfde TS van dat topic van hoe we moeten de anti-racismewetgeving toepassen op berichten op fora?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door babel : 4 augustus 2014 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |