Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2014, 16:33   #162
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Dat zijn genotsmiddelen , ik doe het allemaal .
Fantastisch.
Citaat:
Een moto is een marteltuig
Sommigen vinden gemarteld worden een genot.
Citaat:
Je rijdt door in het zonnetje , keert weer in een hagelstorm
In beide gevallen kan ik zeggen, daar kan je je op kleden. En om het af te werken, je kan desnoods even onder een brug gaan wachten.
Citaat:
terwijl ik op de achterbank van mijn peugeot met mijn zoveelste minnares bezig ben .
Ne peugeot. Blijkbaar hebben ze de uitlaat in het passagierscompartiment laten uitkomen. Dat verklaart uw waanzin. Hersenschade door zuurstofgebrek. En rommelen op de achterbank. Ik geef dan toch de voorkeur aan iets meer geciviliseerde geplogenheden. Oftewel, niks wat een hotelkamer niet kan oplossen met meer comfort en minder kans op gezeik.
Citaat:
Motards , met hun tientallen schaafwonden , na enkele jaren met hun kunstbeen , na 10 jaar in hun rolstoel , dat is geen genotsmiddel , dat is masochisme .
Effe checken. 20 jaar gemotoriseerd 2wielig rijden... Nope, geen kunstbeen. Schaafwonden, nope, momenteel geen schaafwonden. En aangezien ik nog alle onderdelen heb, is er ook geen rolstoel nodig.

En dat masochisme... da's het genieten van pijn en/of vernedering. Dat moet U toch wel kennen, zo rommelende met een of andere bimbo op de achterbank van uw peugeot.

Laatst gewijzigd door maddox : 14 oktober 2014 om 16:35.
maddox is offline   Met citaat antwoorden