![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn motards suicidaal | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tel daar de verhoogde kans op dood door drinken en roken en zout en vlees en weet ik nog allemaal bij op en vraag u af hoe het mogelijk is dat er nog iemand overschiet.
![]() |
#142 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een GPS nie nodig. Omnium verzekering, jazeker om de schade veroorzaakt door debielen in hun tank niet zelf te moeten betalen. Dat bewijs van goed gedrag en zeden geeft alleen weer dat iemand regel 2 van maddox goed volgt of niet. Rijbewijs voor een 10 tonner kon men halen in't leger, of indien oud genoeg, nog gewoon in't gemeentehuis. En tegenwoordig is het leverbaar in verreweggistan voor een kilo aardappelen en een verslenste worst. En en naar buiten gaan , dat doe ik met niet zo gemakkelijk met vuile botten, dus kuisen is overbodig. Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, er zijn mensen die russische roullette spelen.
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Waarom vind ik het een domme stelling ?
Omdat motorrijden een hobby en een transportmiddel kan zijn . Omdat de vergelijking tussen afgelegde km's dan niet meer klopt . Omdat de TO graag dingen wil verbieden . Omdat ik verbieders niet kan uitstaan . Straks wil de schoof het roken op een moto laten verbieden . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zon
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BMW deed ooit een poging om een scooter te lanceren met afdakje maar werd nooit een succesnummer.....Naar het schijnt zijn auto's te comfortabel geworden waardoor je de mens er met geen stokken meer uitkrijgt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 oktober 2014 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren 2 merken die zo'n overdekte scooter in hun gamma hadden. De BMW C1 en de Benelli Adiva.
Waarbij de BMW veruit de meest veilige van de 2 voertuigen was.
![]() |
#150 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Anderzijds vrees ik dat het heel gevoelig was voor zijwind, zeker in vergelijking met een normale motor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat raar deed was rekening houden met het dakje tijdens bochten in tunnels.
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Een dikke Harley die aan het draaien is dat is geen lawaai. Dat is muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() BMW komt er bij mij niet meer in sedert ze de Boxermotor afgeschaft hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. BMW heeft verdomd goeie ontwerpers.
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Giserke. Is dat uw vrouw.
Die motto heeft een ferm naftbak. Laatst gewijzigd door Rudy : 13 oktober 2014 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nogmaals , dit is een fotomodel .
Motorchiks hebben of anorexia of boulemie , meestal anorexia . Het zijn vaak mishandelde of seksueel misbruikte , die willen nog 1 ding , sterven . Dus kiezen ze een motard .
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een moto is een marteltuig , je rijdt door in het zonnetje , keert weer in een hagelstorm terwijl ik op de achterbank van mijn peugeot met mijn zoveelste minnares bezig ben . Motards , met hun tientallen schaafwonden , na enkele jaren met hun kunstbeen , na 10 jaar in hun rolstoel , dat is geen genotsmiddel , dat is masochisme .
![]() |