Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
Die heet dan ook niet voor niets de Grote priramide en blijft uiteraard een stuk ambachtelijke en 'architectonisch' kunnen.
Een hele prestatie dus maar niet onmogelijk... sla er misschien eens wat deftige literatuur op na ipv kwaksites
' Zou allemaal best kunnen.
Wat ook kan en veel plausibeler is dat gij het zijt die maar slikt.
Zoals steeds kom je hier bijna euforisch te beweren dat het niet door de Egyptenaren ( zoals we die denken re kennen ) gebouwd zou zijn en dat er weer véél méér zou achter schuil gaan.... en zoals steeds is het allemaal weer gebaseerd op lucht
|
Euhm neen,ik slik niet alles. Want ik heb het antwoord niet, de vraag leidt me... Maar antwoorden prop ik niet op. Of wel dan? Dus wat slik ik?
Wel zeg ik: alles wijst ernaar dat the ancients met sacred geometry bezig waren en zich goed konden orienteren op de aarde.
En dat er geslepen granieten stenen liggen die niemand kan verklaren, inclusief in Gizeh. De "grafkamers" (waarom ze dat vandaag nog zo noemen) zijn van zuiver graniet, en hoe kregen ze dat toen zo glad ?
Heb je de overlappingen van stenen in de hoeken gezien? En jij zegt: niets speciaal aan.