Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2015, 15:42   #8
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
en gij vreest niet voor uw leven als gij in een auto zit en ze slaan hem aan frut waar ge er bij in zit ?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik op dat moment zo snel mogelijk weg wil zijn, en de logische reactie is dan gaspedaal.

En wat voor kromme redeneringen trekt gij trouwens. De agressor is hier wel degelijk de brugge fan die checkpost charlie meent te spelen.
Neen de agressor is de overheid.Als in een jeugdclub een jongere een te luide scheet laat wordt deze stande pede gesloten wegens overlast en de zogenaamde veiligheid die niet meer kan worden gegarandeerd.
Echter een debiel spelletje waar systematisch iedere week altijd en overal overlast agressie vechtpartijen gewonden tot zelfs doden bij vallen kan leuk verdergaan...Ik hoor nooit geen enkele burgemeester verkondigen dat hij de veiligheid bij deze niet zal kunnen garanderen.Integendeel deze laffe mensen gooien nog liever wat olie op het vuur ...raar toch terwijl op zowat alle sociale media op voorhand wordt aangekondigd dat er gaat geknokt worden tot bloedens toe ?? ....Maar wat wil je ..voor de regering is een vredelievende oude hippie die een joint rookt een groter gevaar voor de samenleving dan een dronken hooligan die de boel kort en klein slaagt.
Wat een stel laffe hypocrieten.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 maart 2015 om 15:53.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden