8 april 2015, 13:37
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Pardon hé fiston, daar is een grammaticaal verschil tussen de actieve en de passieve vervoeging van de werkwoorden.
Mijn partij .... akkoord dat ik het jouw partij (jij hang de communistische partij aan, mag ik beweren voor de nieuwe forummers, niet ?) niet kan verwijten, wegens te weinig verkozenen in de parlementen.
Maar ge moogt mij altijd zeggen welk resultaat/gebouw/kunstwerk/... van een pps-constructie er teveel aan is.
Dat zijn stuk voor stuk behoorlijk sociaal en economisch gewenste initiatieven.
En nogmaals deze raad: ge moet zo alles niet blindelings geloven wat ze u trachten wijs te maken in de cel propaganda en vorming van uw partaai.
.
|
De vervoeging doet hier niet ter zake, maar om je gerust te stellen ik zal er "fistonaal" mee rekening houden.
Als ze deze legislatuur uitzitten gaan onze partijen met reuzenschreden in procenten naar elkaar toegroeien en ik ben en blijf communist wat iedereen mag weten.
Dat geld waar wij bij de banken voor garant staan, zit jammer genoeg in bedrijven, waar het bestuur vol zit met politici en ex politici en vriendjes van......
De bestuurders en CEO's van de failliete en niet failliete bedrijven, die dat geld verbrassen zullen je eeuwig, niet dankbaar zijn, voor het in hun gestelde vertrouwen.
De banken hebben hun garantie van de belastingbetaler, dus ook geen klachten.
Alleen het gros van de belastingbetalers zelf hebben er zelfs geen benul van dat ze dubbel genaaid zijn.
Wil je weten welke de resultaten, constructies, bouwwerken etc. zijn, dan moet je enkel op een groot scherm van Alfacam naar het gevecht van Don Quichot tegen de windmolens van VDL en Desender kijken.
Juist, degene die mij die goede raad geeft is ziende blind als het zijn partij betreft.
|
|
|