Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2015, 22:32   #39
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

U zegt maar gedeeltelijk de waarheid.
U werd inderdaad 'bedreigd' met uitsluiting.
Dit gebeurde in een periode waarin het snel en krachtig ingrijpen geboden was, en waarin het banpuntenspelletje mij niet opportuun leek.
Wat betreft uw uitspraak dat ik tegen het reglement handelde, daar gaat u in de fout.
Ik zal u uit datzelfde reglement citeren waarom:
De moderatie behoudt zich het recht voor om om welke reden dan ook accounts van gebruikers te beëindigen, te verwijderen of op een andere manier onbereikbaar te maken.

Verdere uitleg overbodig, zeker?
Allereerst: bedankt voor de publieke discussie in deze draad. Ik zei "zonder toepassing van het forumreglement." Daarmee bedoelde ik de bekende weg van de banpunten. Of met andere woorden: het forumreglement zoals WIJ als forumleden geacht zijn het te volgen. Ik zei niet "dat u tegen het reglement handelde" Ik weet maar AL te goed dat Mod TOTAAL de vrije hand heeft en ik vind dat die clausule er volkomen terecht in staat. Recente PB's van u heb ik nog wel beantwoord, alhoewel ik tot 25 mei 2015 gedurende een jaar niets meer op Forum geplaatst heb.

Citaat:
[b][color="SeaGreen"]
Ik vrees het tegendeel: als ik over uw forumgebruik en forumgedrag totale openheid zou aan de dag leggen, dan zal de forumatmosfeer voor u persoonlijk niet meer zijn wat u er van verwacht...
U begint hier over een andere soort openheid. Ik zei: "Geef toch gewoon eerlijk die link. Zoals vroeger" Dat gaat enkel over een link in de lijst Berispingen. Met eventueel een C/P van de geknipte overtreding per PB. Vroeger werd er hier wel eens publiekelijk gediscussiëerd over specifieke overtredingen. Dat is -begrijpelijk- afgevoerd wegens te tijdrovend voor mod. Akkoord dat 'schandpaalnagelen', als dat is wat u bedoelt met openheid, ongewenste overkill is.
eno2 is offline