Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2015, 19:44   #5
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
1 machinist die nog nooit had meegestaakt vertelde mij dat hij 1200 overuren had staan en meer dan 70 nog te nemen vakantiedagen,hoeveel mensen in de privee zouden dan niet staken vroeg hij?Tevens dat hij soms ergens diep in de Ardennen 's avonds laat zijn trein moest parkeren,daar dan een uur of 6 vrij had en daarna aan een nieuwe shift begon.Soms niet tee snel veroordelen mensen.
Daarom ook mijn vraag om een machinist het te laten uitleggen, hé.....
Aan de andere kant.....wat voor nut hebben die vakbonden eigenlijk als ze nog niet capabel zijn om zo'n toestanden in te dijken ??????? Hoeveel jaar horen we die verhalen al ?????? En dit is wel degelijk een serieuze vraag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(En dan is het nog moeilijker te begrijpen dat een kennis van mij geflest werd in een mondelinge (voor)proef omdat hij de negenproef aan 't bord niet kende.... Vertaling : zijn niveau was te hoog en ze moesten toch iets verzinnen om hem te weigeren.... )

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 5 juli 2015 om 19:47.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden