Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2015, 09:04   #146
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Leuk dat je al inbindt.
Dat kiezers van partij veranderen in het stemhokje is normaal, want anders was de uitslag van elke verkiezing overbodig en een verkiezing zelf nutteloos. Dus je 'eerste' opmerking ( ook zo een typisch linkse hersenkronkel om N-VA toch maar mee in de blokafgrond te trachten te sleuren ) is onbeduidend en op den duur zelfs slaapverwekkend. Ik vermoed zelfs dat ik groenlinkse trekjes ontwaar als ik dat zo allemaal lees. Je profiel en denkwijze past daar perfect in.
Alles hangt er vanaf wat voor jou inbinden is, ik heb aan de hand van persberichten duidelijk gemaakt dat de NVA eveneens boter op het hoofd heeft, wat betreft asiel en migratie van de afgelopen tien jaar.
Jullie verwijzingen naar links, als ENIGE schuldige komt dus volledig op losse schroeven te staan, tenminste voor wie VERDER kijkt dan zijn of haar neus lang is, en waarvoor de huidige asiel en migratie crisis ook een doorn in het oog is.
Meer wilde ik NIET bereiken, en.....bedankt dat jij mij daar zo PRACHTIG mee geholpen hebt met je antwoorden en opmerkingen die kant nog wal raakten, maar die enkel tot doel hadden het goed praten van de NVA maatregelen in de vroegere en de huidige politieke formaties.

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 13 augustus 2015 om 09:06.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden