Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2015, 08:53   #141
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Nochtans haalde je opperhoofd niet alleen de kiezers van het blok, maar ook nog een aantal mandatarissen. Dus stellen dat MO geen objectieve bron is, is hetzelfde dan je "eigen partijprogramma" verloochenen.
Voor de rest wentel jij je nog maar wat verder in je wespennest, want de feiten spreken voor zich, nl: ook de NVA heeft boter op het hoofd, wat betreft de hele asiel en migratie politiek van de afgelopen tien jaar, en ZEKER van het huidige.
Leuk dat je al inbindt.
Dat kiezers van partij veranderen in het stemhokje is normaal, want anders was de uitslag van elke verkiezing overbodig en een verkiezing zelf nutteloos. Dus je 'eerste' opmerking ( ook zo een typisch linkse hersenkronkel om N-VA toch maar mee in de blokafgrond te trachten te sleuren ) is onbeduidend en op den duur zelfs slaapverwekkend. Ik vermoed zelfs dat ik groenlinkse trekjes ontwaar als ik dat zo allemaal lees. Je profiel en denkwijze past daar perfect in.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 08:55   #142
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Nochtans haalde je opperhoofd niet alleen de kiezers van het blok, maar ook nog een aantal mandatarissen. Dus stellen dat MO geen objectieve bron is, is hetzelfde dan je "eigen partijprogramma" verloochenen.
Voor de rest wentel jij je nog maar wat verder in je wespennest, want de feiten spreken voor zich, nl: ook de NVA heeft boter op het hoofd, wat betreft de hele asiel en migratie politiek van de afgelopen tien jaar, en ZEKER van het huidige.
nog altijd niet door dat de huidige migratiepolitiek ongezien en internationaal is? Dat er Europese afspraken over bestaan waar men niet naast kan?
Oud 13 augustus 2015, 08:56   #143
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is maar hoe je het noemt, want als partij programma punten haaks op elkaar staan, dan is er GEEN cordon nodig, want met zulke mensen spreekt men gewwonweg niet.
Anders is het natuurlijk met NVA, want die halen de schrijvers van het zeventig punten programma met tromgeroffel binnen, alsof deze plots hun hele ideologie gaan afzweren, en de aanhang.....die gelooft dit zoals in de kleuterklas.
Het binnenhalen van een zwijn als karim de verschrikkelijke was wat mij betreft het dieptepunt in de recente geschiedenis van n-va. En daar hebben ze in de pers ook voldoende rammel voor gekregen. Ik merk wel op dat na Karim er nog één poging geweest is om een die hard blok creatuur binnen te halen : Jurgen the bonecrusher Ceder. Dat was in 2012 en toen is zowat de hele pers erop gesprongen. http://www.knack.be/nieuws/n-va-demo...ion-44753.html
De hetze die toen ontstaan is heeft zodanig veel weerklank gekregen dat n-va opnieuw de rede heeft teruggevonden. Ceder is uiteindelijk niet voor n-va naar een mandaat geloodst en in de anonimiteit verdwenen.

Anderzijds moet ik hier toch de persoon van Bart De Wever verdedigen op de essentie : hij heeft nog nooit één millimeter toegegeven op al de pogingen van PhDW om een bondgenootschap te sluiten. Noch op dossiers, noch op principiële zaken en al zeker niet op beslissingen tot samenwerking in welke vorm dan ook.
Het mag dan al electoraal opportunisme geweest zijn om dergelijke creaturen binnen te halen, n-va haar boodschap noch handelwijze is (volgens mij toch) opgeschoven richting het blok hun infecte gedachtengoed.

Dat laatste ijkt me toch de essentie van de zaak te zijn ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 08:57   #144
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedien je op je wenken:

9 OKTOBER 2007
Niet EU-burgers kunnen een green card krijgen als bepaalde vacatures niet ingevuld geraken met eigen Europese werknemers. Mensen die illegaal in het land verblijven, kunnen zich volgens de krant Le Soir laten regulariseren indien ze werken of als zelfstandige aan de slag zijn.
De Vlaamse werkgeversorganisatie VOKA zegt opgetogen te zijn over deze economische migratie. Ook UNIZO, de Unie van Zelfstandige Ondernemers, reageert tevreden op het door de formatieonderhandelaars afgesloten akkoord ook economische migratie toe te laten en geïntegreerde illegalen te regulariseren in functie van tewerkstelling in het officiële circuit.
Geert Lambert van Spirit vindt dat de CD&V 'mee in het rechts-liberale verhaal stapt dat weinig meer is dan een economische survival of the fittest.' Bovendien zal dit migratiebeleid volgens Lambert de arbeidsmarkten in de landen van herkomst ontwrichten 'door hun investeringen in onderwijs weg te kapen als de eerste de beste minerale grondstof'.

http://www.mo.be/artikel/akkoord-ron...ische-migratie
Solidariteit heeft meestal een andere betekenis voor zij die ontvangen en zij die bijdragen.

Zo ook met economische migratie.
Je weet donders goed dat de werknemersorganisaties met economische migratie in de eerste plaats doelen op personen die een economische bijdrage kunnen leveren waar we een tekort hebben.
Jij verbreedt dat natuurlijk naar elke analfabeet die illegaal migreert omwille van economische redenen.

Je had dan ook beter het citaat van Geert Lambert weggeknipt.

Laatst gewijzigd door hamac : 13 augustus 2015 om 09:25.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 08:58   #145
demonen
Banneling

Standaard

Francken voert zijn verkiezingsbeloften uit zoals Verhofstadt zijn Burgermanifesten realiseerde: voor nul %.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 09:04   #146
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Leuk dat je al inbindt.
Dat kiezers van partij veranderen in het stemhokje is normaal, want anders was de uitslag van elke verkiezing overbodig en een verkiezing zelf nutteloos. Dus je 'eerste' opmerking ( ook zo een typisch linkse hersenkronkel om N-VA toch maar mee in de blokafgrond te trachten te sleuren ) is onbeduidend en op den duur zelfs slaapverwekkend. Ik vermoed zelfs dat ik groenlinkse trekjes ontwaar als ik dat zo allemaal lees. Je profiel en denkwijze past daar perfect in.
Alles hangt er vanaf wat voor jou inbinden is, ik heb aan de hand van persberichten duidelijk gemaakt dat de NVA eveneens boter op het hoofd heeft, wat betreft asiel en migratie van de afgelopen tien jaar.
Jullie verwijzingen naar links, als ENIGE schuldige komt dus volledig op losse schroeven te staan, tenminste voor wie VERDER kijkt dan zijn of haar neus lang is, en waarvoor de huidige asiel en migratie crisis ook een doorn in het oog is.
Meer wilde ik NIET bereiken, en.....bedankt dat jij mij daar zo PRACHTIG mee geholpen hebt met je antwoorden en opmerkingen die kant nog wal raakten, maar die enkel tot doel hadden het goed praten van de NVA maatregelen in de vroegere en de huidige politieke formaties.

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 13 augustus 2015 om 09:06.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2015, 09:05   #147
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Francken voert zijn verkiezingsbeloften uit zoals Verhofstadt zijn Burgermanifesten realiseerde: voor nul %.
Wat waren de verkiezingsbeloften van Francken inzake migratie, demonen? Een rechtvaardig asiel-en migratiebeleid? Wel daar is hij volop mee bezig en iedere gezond denkende mens erkent dat.
Maar ik merk echt een verschuiving van de notoire linkiewinkies hier richting de De winter-blokvleugel. Mijn stelling wordt met de dag meer en meer geïllustreerd .
Oud 13 augustus 2015, 09:07   #148
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles hangt er vanaf wat voor jou inbinden is, ik heb aan de hand van persberichten duidelijk gemaakt dat de NVA eveneens boter op het hoofd heeft, wat betreft asiel en migratie van de afgelopen tien jaar.
Jullie verwijzingen naar links, als ENIGE schuldige komt dus volledig op losse schroeven te staan, tenminste voor wie VERDER kijkt dan zijn of haar neus lang is, en waarvoor de huidige asiel en migratie crisis ook een doorn in het oog is.
Meer wilde ik NIET bereiken, en.....bedankt dat jij mij daar zo PRACHTIG mee geholpen hebt met je antwoorden en opmerkingen die kant nog wal raakten, enkel....het proberen goed praten van de NVA maatregelen in de vroegere en de huidige politieke formaties.
Ook typisch links en belgicistisch: op het einde zelf zeggen dat je de discussie gewonnen hebt.
Oud 13 augustus 2015, 09:20   #149
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

/

Laatst gewijzigd door hamac : 13 augustus 2015 om 09:20.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2015, 21:05   #150
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
dank u theo Francken.
Zonder dank.
Oud 14 augustus 2015, 21:08   #151
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar ik merk echt een verschuiving van de notoire linkiewinkies hier richting de De winter-blokvleugel.
Dat valt idd op.
Maar dat geldt evengoed voor de N-VA.
Oud 15 augustus 2015, 07:23   #152
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat valt idd op.
Maar dat geldt evengoed voor de N-VA.

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image
Maar ik merk echt een verschuiving van de notoire linkiewinkies hier richting de De winter-blokvleugel.

Persberichten van het Dewinterblok gebruiken om aan te tonen dat de NVA "vreemdelingen lovers" zijn en waren, is niet hetzelfde dan verschuiven naar dat Dewinterblok.
Want linkse persberichten zijn voor Nieuwe Voka Alliantie aanhangers toch enkel maar leugens, daarom rechtse tot extreem rechtse persberichten.
Oud 15 augustus 2015, 07:33   #153
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
"Wat een emotitel Kom zeg, zowat iedereen werd gered. Sommigen nemen nu eenmaal enorme risico's. Is dat altijd de schuld van het Westen?"

Dit is de reactie van staatssecretaris Theo Francken (diaspora teeoke) op het nieuws dat er eergisteren een boot met vluchtelingen kapseisde op de Middellandse Zee. Vandaag staat de dodentol op minstens 25 doden en zijn er nog steeds enkele honderden opvarenden vermist.

Hoedanook, dank u staatssecretaris Francken om ons nogmaals scherp te stellen waar u en uw beleid werkelijk voor staan.
Mij lijkt de uitspraak van Francken van een bijna objectieve nuchterheid. Ongetwijfeld spelen er zich op de Middellandse Zee drama's af, maar het lijkt me al te gemakkelijk het Westen weer het kleed van de boeman aan te meten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 07:35   #154
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... ik heb aan de hand van persberichten duidelijk gemaakt dat de NVA eveneens boter op het hoofd heeft, wat betreft asiel en migratie van de afgelopen tien jaar.
In welke federale regering "van de afgelopen tien jaar" heeft de N-VA dan wel het asiel- en migratiebeleid bepaald?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 07:49   #155
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
In welke federale regering "van de afgelopen tien jaar" heeft de N-VA dan wel het asiel- en migratiebeleid bepaald?
Meer nog, de N-VA heeft in geen enkele federale regering gezeten, zelfs een zijdelingse verantwoordelijkheid is dan onmogelijk.
Men leest hier nogal wat zever , nietwaar ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 08:00   #156
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
9/10/07
De oranje-blauwe onderhandelaars (kartel CD&V-NVA en MR-Open VLD) zijn het vannacht rond 3 uur - na een moeizame discussie - eens geworden over het migratiebeleid van de toekomstige federale regering. Het gaat om het eerste echte akkoord dat rooms-blauw 120 dagen na de verkiezingen afsluit.
Moeizame discussie
Formateur Yves Leterme en de oranje-blauwe delegaties zaten sinds gisterennamiddag 15 uur in de Kamer aan tafel om samen een migratiebeleid uit te tekenen. Na de vergadering van vrijdag zag het er naar uit dat snel een akkoord zou worden afgesloten, maar dat bleek helemaal niet te kloppen. Pas na een zeer moeizaam verlopen discussie en tal van onderbrekingen en aparte vergaderingen zette de cdH het licht op groen. De partij van Joëlle Milquet bleef eerder op de dag op een aantal standpunten staan en kreeg daarvoor van de andere partijen het verwijt terug te komen op dossiers waarover vorige vrijdag al min of meer een akkoord bestond.
Witte rook
Rond 3 uur kwam er dan toch witte rook uit de schouw. Een klein half uur later kwam formateur Yves Leterme - geflankeerd door de delegatieleiders Jo Vandeurzen (CD&V/N-VA), Bart Somers (Open Vld), Didier Reynders (MR) en Joëlle Milquet (cdH) - op een persconferentie tekst en uitleg geven bij het akkoord over hoofdstuk vijf uit het toekomstige regeerakkoord.

Economische migratie
Nieuw is dat de regering een vorm van economische migratie gaat toelaten. Bedoeling is dat in overleg met de gewesten en de sociale partners tegen oktober 2008 een systeem van green cards op poten wordt gezet. Indien bepaalde vacatures niet kunnen worden ingevuld met eigen of Europese arbeidskrachten kunnen green cards verleend worden aan niet-EU-burgers. Opvallend is dat personen die illegaal in ons land verblijven ook in aanmerking kunnen komen indien ze over de nodige vaardigheden beschikken.

Gezinshereniging en -vorming
Oranje-blauw gaat verder de regels inzake gezinshereniging en gezinsvorming aanscherpen en de strijd tegen schijnhuwelijken opvoeren. Wie familieleden of een echtgeno(o)t(e) wil overbrengen, zal eerst moeten bewijzen over voldoende inkomen te beschikken. Het gaat om 125 procent van het leefloon. Dit systeem geldt wel niet voor minderjarige kinderen.

Nieuwe asielwet
Wat asiel betreft wil rooms-blauw volgens Leterme de ambities van de nieuwe asielwet waarmaken. Dat betekent dat asielaanvragen snel moeten worden afgehandeld. De asielzoekers zullen verspreid worden over het grondgebied en krijgen zes maanden na hun aanvraag toegang tot de arbeidsmarkt. Ook nieuw is dat voortaan één minister bevoegd zal zijn voor zowel het asielbeleid als de opvang van asielzoekers. Daarnaast komt er een efficiënt, maar humaan uitwijzingsbeleid.

Regularisatie
De wetgeving inzake regularisatie blijft min of meer dezelfde. Er komt geen regularisatiegolf en de minister van Binnenlandse Zaken blijft bevoegd voor regularisatiedossiers, de zogenaamde discretionaire bevoegdheid. De criteria die hij/zij hanteert zullen wel worden vastgelegd in een rondzendbrief. Het gaat dan om uitzonderlijke omstandigheden, ziekte of een langdurig verblijf in ons land (3 jaar voor gezinnen met kinderen of 4 jaar voor gezinnen zonder kinderen; indien rekening wordt gehouden met de procedure voor de Raad van State gaat het respectievelijk om 4 en 5 jaar).

Asielcentra
Oranje-blauw wil investeren in extra capaciteit in gesloten asielcentra en de levenskwaliteit ervan verbeteren. Er zal gezocht worden naar alternatieven voor gezinnen met minderjarige kinderen. Indien zij vlak voor hun repatriëring of door onwil toch in gesloten centra zitten, moet hun verblijf zo goed mogelijk omkaderd worden. Zo zullen de kinderen onderwijs kunnen genieten.

Snel-Belg-wet
Tot slot zijn CD&V/N-VA, MR, Open Vld en cdH ook van plan om de snel-Belg-wet te wijzigen en het verlenen van de Belgische nationaliteit moeilijker te maken. Voortaan moeten kandidaat-Belgen vijf jaar ononderbroken in ons land hebben verbleven en één van de drie landstalen kennen.

"Goed en grondig gewerkt"
Volgens Leterme gaat het om een belangrijk akkoord in een gevoelig dossier. "Dit is een belangrijk hoofdstuk waar heel de bevolking zich bij betrokken voelt. De partijen hebben zich hierop na de verkiezingen gepositioneerd en er diende dus naar compromissen te worden gezocht", zei de formateur. Dat het allemaal zo lang duurde, heeft volgens Leterme te maken met de zoektocht naar goede en duidelijke beslissingen die niet voor verschillende interpretaties vatbaar zijn. "We hebben goed en grondig gewerkt. We gaan dit nu samen uitvoeren, met aandacht voor alle elementen waar de partij zich in kunnen terugvinden, klonk het.

Justitie
Leterme wil op hetzelfde elan doorgaan en gaat deze namiddag om 16 uur - na de officiële opening van het parlementaire jaar - opnieuw met alle onderhandelaars aan tafel zitten. Op het menu staat deze keer het hoofdstuk justitie. (belga/tdb)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ernissen.dhtml
Oud 15 augustus 2015, 09:16   #157
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
9/10/07
De oranje-blauwe onderhandelaars (kartel CD&V-NVA en MR-Open VLD) zijn het vannacht rond 3 uur - na een moeizame discussie - eens geworden over het migratiebeleid van de toekomstige federale regering. Het gaat om het eerste echte akkoord dat rooms-blauw 120 dagen na de verkiezingen afsluit.
Moeizame discussie
Formateur Yves Leterme en de oranje-blauwe delegaties zaten sinds gisterennamiddag 15 uur in de Kamer aan tafel om samen een migratiebeleid uit te tekenen. Na de vergadering van vrijdag zag het er naar uit dat snel een akkoord zou worden afgesloten, maar dat bleek helemaal niet te kloppen. Pas na een zeer moeizaam verlopen discussie en tal van onderbrekingen en aparte vergaderingen zette de cdH het licht op groen. De partij van Joëlle Milquet bleef eerder op de dag op een aantal standpunten staan en kreeg daarvoor van de andere partijen het verwijt terug te komen op dossiers waarover vorige vrijdag al min of meer een akkoord bestond.
Witte rook
Rond 3 uur kwam er dan toch witte rook uit de schouw. Een klein half uur later kwam formateur Yves Leterme - geflankeerd door de delegatieleiders Jo Vandeurzen (CD&V/N-VA), Bart Somers (Open Vld), Didier Reynders (MR) en Joëlle Milquet (cdH) - op een persconferentie tekst en uitleg geven bij het akkoord over hoofdstuk vijf uit het toekomstige regeerakkoord.

Economische migratie
Nieuw is dat de regering een vorm van economische migratie gaat toelaten. Bedoeling is dat in overleg met de gewesten en de sociale partners tegen oktober 2008 een systeem van green cards op poten wordt gezet. Indien bepaalde vacatures niet kunnen worden ingevuld met eigen of Europese arbeidskrachten kunnen green cards verleend worden aan niet-EU-burgers. Opvallend is dat personen die illegaal in ons land verblijven ook in aanmerking kunnen komen indien ze over de nodige vaardigheden beschikken.

Oranje-blauw gaat verder de regels inzake gezinshereniging en gezinsvorming aanscherpen en de strijd tegen schijnhuwelijken opvoeren. Wie familieleden of een echtgeno(o)t(e) wil overbrengen, zal eerst moeten bewijzen over voldoende inkomen te beschikken. Het gaat om 125 procent van het leefloon. Dit systeem geldt wel niet voor minderjarige kinderen.

Nieuwe asielwet
Wat asiel betreft wil rooms-blauw volgens Leterme de ambities van de nieuwe asielwet waarmaken. Dat betekent dat asielaanvragen snel moeten worden afgehandeld. De asielzoekers zullen verspreid worden over het grondgebied en krijgen zes maanden na hun aanvraag toegang tot de arbeidsmarkt. Ook nieuw is dat voortaan één minister bevoegd zal zijn voor zowel het asielbeleid als de opvang van asielzoekers. Daarnaast komt er een efficiënt, maar humaan uitwijzingsbeleid.

Regularisatie
De wetgeving inzake regularisatie blijft min of meer dezelfde. Er komt geen regularisatiegolf en de minister van Binnenlandse Zaken blijft bevoegd voor regularisatiedossiers, de zogenaamde discretionaire bevoegdheid. De criteria die hij/zij hanteert zullen wel worden vastgelegd in een rondzendbrief. Het gaat dan om uitzonderlijke omstandigheden, ziekte of een langdurig verblijf in ons land (3 jaar voor gezinnen met kinderen of 4 jaar voor gezinnen zonder kinderen; indien rekening wordt gehouden met de procedure voor de Raad van State gaat het respectievelijk om 4 en 5 jaar).

Asielcentra
Oranje-blauw wil investeren in extra capaciteit in gesloten asielcentra en de levenskwaliteit ervan verbeteren. Er zal gezocht worden naar alternatieven voor gezinnen met minderjarige kinderen. Indien zij vlak voor hun repatriëring of door onwil toch in gesloten centra zitten, moet hun verblijf zo goed mogelijk omkaderd worden. Zo zullen de kinderen onderwijs kunnen genieten.

Snel-Belg-wet
Tot slot zijn CD&V/N-VA, MR, Open Vld en cdH ook van plan om de snel-Belg-wet te wijzigen en het verlenen van de Belgische nationaliteit moeilijker te maken. Voortaan moeten kandidaat-Belgen vijf jaar ononderbroken in ons land hebben verbleven en één van de drie landstalen kennen.

Volgens Leterme gaat het om een belangrijk akkoord in een gevoelig dossier. "Dit is een belangrijk hoofdstuk waar heel de bevolking zich bij betrokken voelt. De partijen hebben zich hierop na de verkiezingen gepositioneerd en er diende dus naar compromissen te worden gezocht", zei de formateur. Dat het allemaal zo lang duurde, heeft volgens Leterme te maken met de zoektocht naar goede en duidelijke beslissingen die niet voor verschillende interpretaties vatbaar zijn. "We hebben goed en grondig gewerkt. We gaan dit nu samen uitvoeren, met aandacht voor alle elementen waar de partij zich in kunnen terugvinden, klonk het.

Justitie
Leterme wil op hetzelfde elan doorgaan en gaat deze namiddag om 16 uur - na de officiële opening van het parlementaire jaar - opnieuw met alle onderhandelaars aan tafel zitten. Op het menu staat deze keer het hoofdstuk justitie. (belga/tdb)

Je valt in herhaling.
Dat is elders al weerlegd.
Doe eens moeite om bij de les te blijven.
Toch geen last van seniliteit?
Oud 15 augustus 2015, 09:23   #158
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
9/10/07
Moeizame discussie
Witte rook

Economische migratie

Nieuwe asielwet

Regularisatie

Asielcentra

Snel-Belg-wet

Justitie

Oude koeien uit de gracht halen...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 09:33   #159
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat waren de verkiezingsbeloften van Francken inzake migratie, demonen? Een rechtvaardig asiel-en migratiebeleid? Wel daar is hij volop mee bezig en iedere gezond denkende mens erkent dat.
Maar ik merk echt een verschuiving van de notoire linkiewinkies hier richting de De winter-blokvleugel. Mijn stelling wordt met de dag meer en meer geïllustreerd .
Wat waren zijn commentaren in de media en in het parlement voor de verkiezingen? Reeds vergeten?
Uw stelling is: wat de kopstukken van N-VA nu zeggen en doen is mijn bijbel.
De nieuwe Belgen die trachten te verbergen dat ze vroeger Vlamingen waren.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2015, 09:37   #160
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Wat waren zijn commentaren in de media en in het parlement voor de verkiezingen? Reeds vergeten?
Uw stelling is: wat de kopstukken van N-VA nu zeggen en doen is mijn bijbel.
De nieuwe Belgen die trachten te verbergen dat ze vroeger Vlamingen waren.
Wat Francken toen bepleitte, voert hij nu uit: een humaan, maar rechtvaardig asielbeleid. Niet het gratuite importeren van armoede en onkunde, zoals jouw rode en groene vrienden constant aanhingen en aanhangen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be