13 augustus 2015, 12:33
|
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Dat heb je dan slecht begrepen, Rodriguez was pas 11 sep 2001 omstreeks 8h30 aangekomen op B1 (waar hij werkt), de explosie in de basement B2 was om 8h46 en in dezelfde minuut was de inslag 100 verdiepingen hoger. Zo lees ik het toch begrijpend. Enkele posts geleden hier gelezen.
Jij gaf trouwens de link: http://www.wanttoknow.nl/politiek/9-...heid-over-911/
Je kunt natuurlijk ook een andere bron geven.
|
Hier heb je wel een punt.
Er is enige discrepantie tussen het intro en de tekst.
Citaat:
Intro:
Op 25 Juni 2006 hield William Rodriguez een presentatie voor het American Scholars Symposium in Los Angeles. Daar vertelde hij het verhaal, zijn verhaal van de 9/11-aanslagen. Van binnenuit. Letterlijk! Want Rodriguez was de concerge die ook op de bewuste dag al vroeg in de gebouwen bezig was. Tot zijn grote schrik bleek, RUIM 1 UUR VOOR DE AANSLAGEN MET DE VLIEGTUIGEN, dat de WTC-torens ondermijnd waren en overal in de 2 torens explosieven afgingen..!!
Heftige explosies deden wat kennelijk gedaan moest worden: het gebouw zodanig verzwakken, dat tijdens de instorting van de gebouwen, ruim 2 uur later, de rotzooi niet op straat kwam te liggen, maar in de 6 verdiepingen van de kelderruimte..! Het klinkt misschien een beetje vreemd als we dat hier zo stellen, maar hier komt het gewoon op neer. Kijk, luister en lees. Hieronder staat de Nederlandse vertaling van de presentatie van William Rodriguez, de Google-video toont zijn emotionele verhaal in het Engels. Het is aan te raden, eerst het verhaal hieronder te lezen en dan pas de video te bekijken. Het verhaal is ongelooflijk, de implicaties onvermijdelijk: de aanslagen waren het werk van binnen de VS en niet van een stelletje kapers uit de lucht..!
|
Citaat:
Tekst:
Ik kwam dus later… om 8:30 die morgen en ik ben op de kelderverdieping… het gebouw heeft zes onderverdiepingen: B1, B2, B3 helemaal naar beneden naar B6. Zes onderverdiepingen. Op B1 zaten alle onderhoudsbedrijven voor het bedrijf dat te maken had met het World Trade Center. Mijn bedrijf was ABM, American Building Maintenance. Dat bedrijf had in feite de bouwkundige contracten, de schildercontracten en de werktuigkundige contracten.
Ons kantoor was op de B1 verdieping. Terwijl ik om acht uur zesenveertig stond te praten met een opzichter, hoorden we plotseling: BANG!!. Zeer hard: BOEMM!!!. Een explosie zo krachtig dat wij omhoog werden gedrukt, omhoog! Welnu, ik werkte twintig jaar in het gebouw weet u nog? En het kwam uit de kelderverdiepingen tussen B2 en B3. Op dat moment dacht ik dat het de machineruimte was waar alle pompen en de generatoren voor het gebouw stonden, dat er wellicht een generator in de kelder was ontploft.
Na twintig jaar in het gebouw weet je wanneer iets van beneden komt en wanneer het van boven komt (applaus van het publiek). Toen begon iedereen te schreeuwen en de explosie was zo hevig dat alle muren waren gescheurd, het complete plafond was op ons neergekomen en de sprinklerinstallatie werd geactiveerd. En net toen ik trachtte te vertellen dat het een generator was, hoorden we: BOEM… helemaal bovenin het gebouw, de inslag van het vliegtuig.
|
Nou is het wel zo dat het tweede vliegtuig ongeveer een uur later WTC in vloog en ondermijnen iets anders is dan ontploffen maar of dat de discrepantie verklaart...
|
|