![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe diep kan een hoofd in een hol zitten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar heeft ie niet van terug!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En is het u duidelijk dat ik iemand citeer?
![]() |
![]() |
#84 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is enige discrepantie tussen het intro en de tekst. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Rodriguez heeft meer voor WTC nabestaanden betekend dan jij en ik kan voorstellen en Griffin zijn standaardwerk is gratis te verkrijgen.
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook op diverse videofilms te horen en te zien (ondertitels) in alle talen. (Rodriguez reisde de wereld rond) Die intro op die ene website is natuurlijk verkeerd want enkel wat Rodriguez zegt telt. Uiteraard is Rodriguez niet de enige getuige, er waren er "eigenlijk honderden" (ook uit de metrostations* in de buurt van de kelder van WTC 1) * Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 augustus 2015 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er volgens jou met een menselijk lichaam dat onder een hoop puin van staal (of whatever) terecht komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren gewoon helemaal geen gewone vliegtuigen waar haal je dat toch gewoon uit ? ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 augustus 2015 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zit hier vol geschifte troeters die de gekste kolders geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
# http://www.spingola.com/william_rodriguez.htm ... William Rodriguez gave an outstanding, sensitive discourse about his experiences on that fateful day. He appears to be a genuinely warm, gentle caring human being and it is easy to believe that his working relationship with his many fellow employees was much more – they were also his long time friends. Daily, he met with them for breakfast in the Windows on the World Restaurant on the 106th floor. Nearly two hundred people, many of them William Rodriguez’s friends, were in that restaurant that morning. [i] None of them survived. Not only did he lose his job on 11 September 2001, he lost most of his friends. William Rodriguez would have also perished had he been in the restaurant that morning but he arrived at work at 8:30 a.m. rather than his usual time of 8:00 a.m. William Rodriguez had worked at the World Trade Center for about twenty years. He was in charge of the maintenance of the three stairwells, A, B and C in the north tower designated as WTC1, a class “A” building. The stairwells were narrow, steep and without windows. There were also 97 passenger and 6 freight elevators in the building. [ii] On a typical morning, he would finish breakfast and then begin at the top of the building and methodically work his way down. Arriving at 8:30 on the morning of 9-11 he went to the maintenance office located on the first sublevel, one of six sub-basements beneath ground level. There were a total of fourteen people in the office at that same time. As he was discussing the day’s tasks with others, there was a very loud massive explosion which seemed to emanate from between sub-basement B2 and B3. There were an additional twenty-two people on B2 sub-basement who also felt and heard that first explosion. At first he thought it was a generator that had exploded. But the cement walls in the office cracked from the explosion. “When I heard the sound of the explosion, the floor beneath my feet vibrated, the walls started cracking and everything started shaking.” said Rodriguez, who was crowded together with fourteen other people in the office including Anthony Saltamachia, his supervisor for the American Building Maintenance Company. Just seconds later there was another explosion way above which made the building oscillate momentarily. This, he was later told, was a plane hitting the tower at about the 90th floor. Upon hearing about the plane, he immediately thought of the people up in the restaurant. Then there were other explosions just above B1 and individuals started heading for the loading dock to escape the explosion’s resulting rampant fire. When asked later about those first explosions he said: “I would know if an explosion was from the bottom or the top of the building.” He heard explosions both before and after the plane hit the tower. A fellow worker Felipe David came into the maintenance office. “He had been standing in front of the freight elevator on sub-level 1 about 400 feet from the office when fire burst out of the elevator shaft, causing his terrible injuries.” The skin on his face had been peeled away by the heat of the blast and he was horribly burned on thirty-three percent of his body. “He was burned so badly from the basement explosion that flesh was hanging from his face and both arms.” William asks: “How could a jetliner hit 90 floors above and burn a man’s arms and face to a crisp in the basement below within seconds of impact?” William carefully led Felipe David outside to safety and medical assistance. William continued to hear people screaming and returned to the building in spite of police orders. There were people encased in the many elevators. There were frantic people who needed help. There was a swooshing sound coming from the freight elevators on B2 and B3. Water from the fire sprinklers from all of the floors had gone into that elevator shaft. There were two individuals trapped below who were in danger of drowning. Rodriguez was able to secure a long enough ladder to extend into the shaft to facilitate their escape from a certain watery grave. ...]
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 13 augustus 2015 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Persoonlijk worden terwijl u zelf niet goed leest wat er staat, is nogal doorzichtig mijn beste.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas veel later ontdekte ik dat er een heel internetgedoe rond de oorzaak van de instortingen gaande was. Dat onderwerp op dit forum en andere. En "internet" verdeeld in "believers" en "nonbelievers" (het is me onduidelijk welke zijde wat gelooft). Er zijn intussen al zoveel verhalen en verhaaltjes rond gegaan, en gekauwd en nog eens herkauwd, dat ik besloot dat het beste nog is ze allemaal links te laten liggen, en enkel af te gaan op wat ik zag op de nieuwsbeelden. De dag zelf, moeilijk te fingeren. En dat doe ik hier dus, met dit onderwerp. Merk hoe sommigen het bijzonder moeilijk hebben om me daarin te volgen. Een resem copypastes van altijd maar dezelfde tekstjes, met als voornaamste gemeenschappelijke noemer het "autoritair" zegt dit en dat. En 'antwoorden' van het stroman type, wijzigen wat ik zeg, daarop reageren. Waar het MIJ om gaat, is om plausibele, op inzicht gebaseerde, verklaringen voor de instortingen. Ik zie die, en legde ze uit. Ik vind dat als veel elementen in dezelfde richting wijzen, dat die richting plausibel is. Het moet niet (precies) zo gebeurd zijn, maar het heeft een goede kans. Ik heb hier nu ook een vraag voor u. Ik heb u recentelijk zien stellen (meen ik toch) dat de binnenste pijlers / "de kern?" laatst instortte. Ik zie redelijk wat videobeeld-aanwijzingen (heb ik diverse malen uitgelegd) dat ze eerst instortten. Op wat baseert u zich om te stellen dat de buitenste pijlers eerst instortten?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele jaren later, heb ik, ik denk van national geographic of zo, een documentaire over de wtc aanslag gezien. Ik heb die opgenomen en gedigitaliseerd. Ik zou mijn video's misschien eens kunnen uploaden, ik heb de nieuwsbeelden video 5 of meer jaar terug al eens gedaan voor een discussie hier. In die documentaire zag ik volgende scene (ik ga ze omschrijven): Het was voor de eerste vliegtuiginslag. Een brandweerman die met 1 of andere detector iets rond de riolen of zo controleerde. De camera op hem. Hij hoort iets, kijkt eerst langzaam links en rechts en dan omhoog. Op dat moment hoorde je als kijker het lawaai van een vliegtuig dat net passeerde. Dan wordt de camera omhooggezwaaid naar waar hij keek, en je zag een vliegtuig met pal op de achtergrond een WTC toren. Om direct daarop erin te vliegen, een grote vloed vuur die de toren op die hoogte omgeeft, en de camera die ietwat ongecontroleerd zwaait, maar het toch nog binnen beeld kan houden, en quasi gelijk met dat zwaaien een doffe knal. Ik wil hier de volgende vraag bij stellen: moesten er explosieven afgegaan zijn voorafgaand aan de vliegtuiginslag, dan moeten die stil genoeg geweest zijn om de brandweerman niet te doen opkijken. Een tweede scene van een inslag. Ik denk de tweede inslagtoren. Iemand zit op een stoel onderaan de wtc toren voor zich te kijken. Een andere persoon filmt hem. Plots wordt de kijkende persoon iets gewaar. De cameraman ook, en de camera zwaait snel omhoog, net op tijd om een groot (erg nabij) vliegtuig er te zien inploffen. Quasi heel het beeldveld wordt een gloed van vuur, met overal brokken die met witte sporen als vuurwerk naar beneden regenen. De camera zwaait direct en heftig weer omlaag, en toont de eerste persoon die half rechtop achteruitdeinst van zijn stoel. Wat toont dit: volslagen verrassing. Dezelfde vraag: moesten er explosies geweest zijn vlak voor de vliegtuiginslag, waarom blijkt dat uit niks op de video?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/8DOnAn_PX6M?t=14155 Beelden zeggen soms meer dan woorden. Je moet jezelf eens afvragen of een venster van 2.5cm dik gebroken kan worden door luchtverplaatsing op een verdiep dat 50 meter lager ligt dan de instorting zelf en daarbij puin tot 12meter ver schiet. Als er nog twijfels zijn kun je de hele documentaire bekijken. Het is de beste die er is momenteel. Laatst gewijzigd door Frank51 : 13 augustus 2015 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een plausibele verklaring vinden voor sommige fenomenen die zich hebben voorgedaan tijdens en na de instorting. En d'r zijn er nogal wat. Een eerste: wat is wat JIJ verwacht hoe een lichaam eruit ziet dat een instorting van een toren heeft ondergaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik kan u honderden foto's tonen van ground zero waar geen geen halve kilo beton te bespeuren valt. Tòòn jij ons de foto's van ground zero waar jij de rest van uw gedeeltelijk beton ziet liggen dat niet verpulverd was. Hoeveel beton zat er ook weer in de torens? Weet het niet meer juist van buiten. Iets van een 90.000 ton dacht ik. Whole Manhattan was covered with fine white dust. Laatst gewijzigd door Pokerman : 13 augustus 2015 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat selecties en andere manipulaties de realiteit gemakkelijk kunnen wegsteken. Ik baseer me hier dus louter op uw bewering. Stel dat ze klopt, dan moet u zichzelf eens afvragen hoeveel meter per seconde 900 km per uur is. Dat is 250 meter verder elke seconde. Uw 50 meter is dan 0.20 seconden later. Wat doet een schokgolf? Weet u dat de snelheid van geluid in staal bijna 6 keer die van in lucht is? Beton is 4 keer. Dan, de constructie. Welke geluidversterkende / dempende constructies / materialen zijn aanwezig? De vloeren zijn stalen spanten (treksterkte) met een betonlaag erop (druksterkte), om niet door te hangen. De liftkokers? Materiaal? Klankkast effect? Ziet u, dat is het probleem met uw 'twijfels' en 'zo dik' en '50 m ver'. Het zijn cijfers en dat is alles. Ik vind dat bij elk cijfer een verklaring van verband en invloed hoort. Dat lees ik niet van u. En dat vind ik dan saai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles met een korrelgrootte groter, of kleiner, dan? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo, duidelijk genoeg? Saai? Ik val bijna in slaap van uw uitleg. En het is de reinste onzin. Heb je de docu gezien? Oja, allemaal gemanipuleerde beelden van de instorting. Oops. |
|
![]() |
![]() |