Los bericht bekijken
Oud 24 december 2015, 14:30   #91
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
1: Ik beweer dat ook nergens. De operatie is slechts een vervulling van een wens.

Lang niet alle Transgenders willen 'de operatie' ondergaan. Zo heb je er ook genoeg die zich enkel en alleen ergeren aan de label die men aan genders vastplakt.
Waar ik mij aan erger is social justice warriors die zagen over "labels". Man of vrouw is geen "label", geen sociaal construct. Dat zijn twee geslachtschromosomen in elke cel in uw lichaam. Als iemand met XY wilt menen dat hij een vrouw is mag dat, maar dat verandert het biologische feit niet dat hij een man is. Hoeveel mensen ook bij hoog en laag beweringen over "labels" rondgooien.

Maar bon, men mag zich ergeren. Ik doe dat ook. Jammer genoeg betekent "ik erger me" bij de linkse social justice kliek "je moet monddood gemaakt worden, al dan niet via media-lastercampagne of shunning en misschien moet zelfs jouw mening moet strafbaar zijn en we gaan dat ...-fobie noemen".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
2: Toon empathie omdat het ook mensen zijn, net zoals jij en ik.

Als wij mensen gelukkiger kunnen maken via bepaalde cosmetische chirurgie , waarom zouden wij het dan niet doen?
Zolang ik daar niet voor moet betalen, doen ze maar. Dat geld was misschien net zo goed besteed aan een psychiater, maar mij niet gelaten.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 24 december 2015 om 14:33.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden