Je bedoelt een reactie van mij in DEZE draad? Dat moet wel want ik heb nooit eerder van de woordvoerster van de pedofiele piscop van Brugge gehoord. Dus ook niet dat zij werd teruggefloten door de collega's van Vangheluwe. Nogmaals, ik lees geen pulpblaadjes.
Ik begrijp maar al te goed waarom jij niet ingaat op mijn vraag naar andere klachten buiten de lezersbrief van Doenja in de Humo met betrekking tot de...euh....
"aanvaring" met PVDD. Je hebt dus niets anders dan hetgeen je uit een pulpblad opviste?
Je hoeft idd vies polleke niet te verdedigen die met zijn kloten aan het kruis werd genageld. Telkens door de Humo notabene. Het volstaat dat je je energie spendeert aan het lezen van een pulpblad, het (gedeeltelijk) citeren van de aperte leugens die de verdedigster van een pedofiele piscop in dat pulpblad spuide, en het doodzwijgen van de "vuiligheid" die Stijve Stunt te laste werd gelegd. Die verzoop zich liever dan zich te verdedigen op een proces wegens
verkrachting.
Vooral dat laatste is, uiteraard, niet relevant in een draad over de "framing" van de N-VA via PVDD.
Behalve de brief van de woordwoordvoerster van Vangheluwe. Die is, ook uiteraard, weer wél relevant in deze draad.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Framing
Enfin. We weten ondertussen wat pandareus bedoelde met "transformeren tot nationalist".
Kan me iemand helpen bij het zoeken naar de oorzaak van de transformatie van Belgische nationalisten? Zit daar de Humo ook voor iets tussen, of leven Belgische nationalisten gewoon liever in een land dat door de ene na de andere vreemde overheerser wordt gedomineerd?