Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2016, 12:30   #143
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar u geeft wel een bijzonder slecht voorbeeld. Omdat men pas definitief veroordeeld is in beroep, en dan nog is er cassatie.
En als iemand dit leest, danken de meeste mensen, ha, die Henri is schuldig.
U ook blijkbaar.
Maar de werkelijkheid is altijd anders dan wat er in een krant staat.
Dus kranten zijn pas objectief wanneer alle rechtsmiddelen uitgeput zijn?

Zo kan men dus ook geen positieve lijstjes maken hé.

Citaat:
Is dit een ... argument? U leest opnieuw niet wat ik schrijf. Het gaat om de vervorming bij de lezer van wat in de media verschijnt. U leest opnieuw niet wat ik schrijf. Het gaat om de vervorming bij de lezer van wat in de media verschijnt. En inderdaad hebben veel mensen, zoals hier aangetoond op dit forum hem al veroordeeld. Bovendien bleven de rechtse forummers hem schuldig vinden, ZELFS na hij vrij gelaten werd.
Zegt dat niet genoeg over objectiviteit en subjectiviteit.
Zelfs als staat er dus 'objectief' in de kranten dat hij onschuldig is, dan nog is de 'subjectieve perceptie dat hij schuldig is.
Want hij was links. Of men denkt dat hij links is. Dat maakt eigenlijk niet uit.
Volgens mij spui je hier een subjectieve mening hoor. Omdat het rechtse forummers zijn?

Citaat:
Mijn hart is geen steen, en ik zou niet graag 4 dagen onschuldig in een cel zitten. U wel? Hebt u dan geen empathie met iemand die dat meemaakt?

.... Nu valt mijn broek af ...

Wat een dommigheden ge hier soms leest ....
Het is erg voor 'die' kerel, maar waarom zou het mijn koude kleren moeten raken?

Citaat:
Het is normaal dat ook onschuldige verdachten gearresteerd kunnen worden.

Gij vindt dat 'normaal'?

Wel, verhuis maar naar een dictatuur waar dat alledaagse kost is! Salut!
Natuurlijk. Dat is normaal in onze rechtstaat. De werkelijke schuldvraag komt pas later aan bod. Men pakt tenslotte verdachten op. De veroordeling komt eventueel later.
Wil je de rechtsgang omkeren? Eerst publiek het proces voeren over de bewijslast?

Citaat:
Aaarg, iel aarg.
Is dat niet beter om dat te doen door uw eigen verdiensten in de verf te zetten? Allez, ga maar een dutje doen, ik ga u niet storen. Proficiat. Maar waarom bent u dan rechts? Gewoon omdat u een hekel hebt aan uw tegenstanders?
Ik ben maar een simpel persoon met simpele denkpatronen.

Maar die eigen verdiensten kunnen makkelijk in de verf gezet worden door het fratsenlijstje om te keren.

Citaat:
Een supporter van Anderlecht is toch geen supporter omdat hij Club Brugge haat? Euh? Wat? Dat is nu net wat er WEL toe doet. Nee, uit paniek. Dat heb ik niet gezegd. Maar bewijs mij dat ze dank zij rechts komt.
Een supporter die niet de zwakheden van een andere ploeg aan zou kaarten?
Zwaanst naa nie hei.

Als ik je vraag waarom jij niet in Zimbabwe zou willen wonen, dan zal buiten "omwille van vrienden en familie" alles te maken hebben met voordelen die je hier hebt maar daar ontbreken.
Kijk, zelfs dat positief lijstje wordt dan impliciet en tegelijk een lijstje met zwakheden van de 'andere kant'.

Citaat:
Ha nee, laat maar, u kan de intellectuele inspanning niet opbrengen.

Sorry.
Toch niet op commando na een hautain bevel.

Laatst gewijzigd door hamac : 19 juni 2016 om 12:33.
hamac is offline   Met citaat antwoorden