Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2016, 19:38   #2950
SanderK
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Slecht design volgens jouw natte vinger?
Tesla S kreeg 2 punten meer (124 pt op 150) dan Audi RS 7 (122 pt) op ergonomie:
http://www.autozeitung.de/sites/defa...en-Tabelle.pdf

En uw punt is...? En weer een hoop veralgemeningen die je niet kunt staven.

Het is overigens 400 km range, geen probleem in zakdoek-BE, zelfs geen gratis Suc of rustpauze nodig in eigen land.
Rij je maar de helft op de snelweg kan je er nog 100 km bijdoen. Bij 90 kmh is het rijbereik ruim 500 km.

Zelfs een Ipad in de middenconsole? Heb je een bron van Apple?

Mss ben je verward, Tesla wil dat Apple eindelijk eens meedoet met zelf E-wagens te bouwen, knowhow en tech en sowieso geld hebben ze genoeg:

Sorry, een gigantische, extreem lelijke en onhandige TABLET!
Een TABLET is slecht DESIGN voor een auto WEGENS ZIJN ONHANDIGHEID.
In mijn super ergonomische Audi kan ik alles bedienen blind. Waarom? Omdat de fysieke knoppen super handig geplaatst zijn (ik moet namelijk niet reiken naar de knoppen) én ze geven fysieke feedback. Na een inloopperiode kan ik mijn audi perfect blind bedienen zonder mijn ogen van de weg te halen.
Zo'n lelijke TABLET? Dan moet ik constant reiken om er aan te kunnen en moet ik heel de tijd zien of ik wel het juiste stukje scherm aanraak.
Maar oh wacht, we hebben met Tesla fanboys te maken, dus alles wat Tesla maakt is goud en het kan gewoon niet onhandig en lelijk zijn, zo'n gigantische TABLET in de middenconsole van de auto....

53% van de Belgen gaat met de auto op vakantie: link

En laten we even serieus blijven over die range... Ik kan ook surfen op internet.
Vooral amusant om al die forumposts te zien van "Ik was mijn route aan het calculeren om te zien of ik wel een supercharger zou tegenkomen en of ik er zou geraken"....
Een normale mens pakt zijn auto en vertrekt.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden