Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skorzeny
Sp-a senator Mimount bousakla vandaag in de Morgen:" ik heb het gevoel dat we in een katholiek land leven"
en nog :" de discriminatie in het voordeel van de katholieken moet ophouden!"
HALLLOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Kan iemand dit kind van gastarbeiders( beter: gastwerklozen of gastcriminelen)
ff duidelijk maken dat Belgie een Europees land is met n christelijke traditie.
Dit bewijst nogmaals dat er geen gematigde moslims zijn; allen willen ze de verovering van Europa.
Iedere moslims is zodoende een potentiele terrorist!
Daarom geen integratie(trouwens onmogelijk)
maar een terugkeer naar hun woestijnlanden!
|
Vooraleer je op dit forum de meest ridicule onzin komt debiteren, doe je er in de eerste plaats al goed aan om te kijken of het onderwerp al niet bestaat.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=26003
Vervolgens zou het je ook al een stuk vooruit helpen als je wist waar je het over had, wat nu dus duidelijk niet het geval is. Je hebt ergens een krantenkop gelezen en trekt daaruit voorbarige conclusies. Zoals je weet: assumption is the mother of all fuck ups.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
De Morgen
Antwerps sp.a-senator Mimount Bousakla wil dat de financiering van de katholieke godsdienst, met belastinggeld van iedereen, wordt herbekeken. "Ik heb het gevoel dat we in een katholiek land leven", zegt ze in een gesprek met De Morgen. "De discriminatie in het voordeel van het katholicisme en ten nadele van de andere godsdiensten moet ophouden."
"Ik pleit niet voor een verhoging van de subsidies die momenteel aan religies worden gegeven, maar wel voor een eerlijke verdeling ervan. Misschien zou het beter zijn om het Duitse systeem in te voeren, waarbij elke belastingsplichtige zelf kan beslissen voor welke godsdienst hij kiest en welke religie met zijn belastinggeld wordt gesteund", aldus Bousakla. De senator overweegt niet meteen een wetgevend initiatief te nemen, maar voelt zich wel geroepen om het debat te openen. Na wekenlang min of meer ondergedoken te hebben geleefd omdat ze telefonische doodsbedreigingen had gekregen, verbrak Bousakla gisteren voor het eerst de stilte. "Ik wil niet bang zijn. Vanaf nu ben ik weer volledig beschikbaar, ook voor de media", zo zegt ze. (Eigen berichtgeving)
|
Mevrouw Bousakla heeft hier overschot van gelijk.