Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Helaas, ik lees weer geen enkel valabel tegenargument en stel gelijk vast dat je geen graten ziet, in het achterhouden van dat anti-corruptierapport door de EU ter publieke inzage.
Dat feit op zich geeft al ’n reukje af op je ‘EU-verdediging’.
|
U snapt niet goed hoe een debat werkt denk ik.
Ik heb, zoals SDX hieronder citeert, wel een antwoord gegeven.
Het is u die louter stellingen van geenstijl kopieert en plakt, zonder zelf argumenten te geven.
Het is dan in de eerste plaats niet aan mij om tegenargumenten te formuleren op argumenten die u nooit hebt gegeven.
Wat betreft het anti-corruptierapport zal ik u op weg helpen: het gaat om corruptie in de lidstaten, niet op EU niveau.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Ondertussen hebt ge nog steeds niet uitgelegd, waarom het bestaan van de EU noodzakelijk/ gerechtvaardigd zou zijn en welk positieve resultaten die instelling ondertussen al verwezenlijkt heeft, ten voordele van de Europese bevolking.
Noem anders zo eens ’n paar van die dinges op, na 17 jaar ‘EU-werkzaamheid’ kan dat niet echt moeilijk zijn, eh.
|
Opnieuw dat ik heb ik wel gedaan.
En opnieuw, als u beweert dat de EU niet werkt/niet deugt/afgeschaft moet worden dan is het in de eerste plaats aan u om uw stelling te argumenteren.
Een stelling poneren en verwachten dat de andere jouw stelling ontkracht i.p.v. ze zelf te bewijzen/argumenteren, dat is niet hoe serieuze mensen debatteren.
We zijn overigens ook nog aan het wachten op al die bronnen die uw stellingen die u zo gretig overneemt van geenstijl bewijzen.