Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2017, 10:31   #21
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat willen we meer met Nederland te maken hebben ?
Nederlandse winkelketens of dingen zoals pakjesbezorger post.nl opereren vrij hier bij ons; en mochten we ondernemender zijn, wij ook ginder.

Eenzelfde houding en vrijheid zou mogelijk moeten zijn (en is het wellicht ook ) (maar nog niet genoeg) met Frankrijk. Vooral voor mensen en bedrijven van Kortrijk tot Ieper en Veurne ....

.
Ja ne salon opsturen per post naar Frankrijk ... lijkt mij een uitbundig idee Schoof
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 10:35   #22
^_^
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De EU heeft een enorme negatieve invloed op ons dagelijks leven.

1 voorbeeld : de intrest op het spaarboekje

Het feit dat geld op het spaarboekje niets opbrengt is volledig te wijten aan de ECB Europese Centrale Bank en zijn maffia baas Draghi. Ze zetten de intrest bijna op nul omdat de economie zo zou opleven volgens hen.

Maar zo een lage rente geeft vooral koopkrachtverlies voor de mensen, omdat de rente lager is dan de inflatie. Koopkrachtverlies betekent dat de mensen minder gaan uitgeven, nog meer sparen en dat de economische groei uit blijft.

1 voorbeeld van het rampzalige beleid van de Europese Unie. Ik kan er nog veel opnoemen. Elke dag zal ik hier 1 nieuw voorbeeld posten.
Die uitleg klopt niet.

Koopkrachtverlies dat als gevolg zou hebben dat de mensen nog meer sparen...
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 14:03   #23
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Het plezante in het heel verhaal is: laat de EU ontploffen, en binnen de vijf jaar staat er een nieuwe (hopelijk beter werkende) soortgelijke structuur op... Het is gewoon de meest extreme (en snelle) wijze om de EU compleet te moderniseren indien het spel slim gespeeld wordt.
Op lange termijn bekeken lijkt me dat zeker een goede oplossing. Hoe dan ook zullen we moeten evolueren naar een soort 'kernunie'.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 23:39   #24
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik roep alle Vlaams nationalisten op om zich tegen de Europese Unie te keren. Voor decennia lang houdt de Europese Unie de Belgische staat de hand boven het hoofd. Figuren a la Verhofstadt, Van Rompuy, Merkel, Juncker zijn daar aan zet. Daarom moeten wij anti EU krachten voluit steunen en vooral de Russische president Vladimir Poetin. Hij heeft al zo veel gedaan om de Europese Unie te verzwakken, deze grote leider verdient onze massale steun om uiteindelijk de EU kapot te maken. Daarna kan het volk opnieuw baas zijn in eigen land, zal het cordon sanitair doorbroken worden en zal Vlaanderen eindelijk onafhankelijk worden, los van supranationale structuren !
blablabla
Oud 21 februari 2017, 10:41   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja ne salon opsturen per post naar Frankrijk ... lijkt mij een uitbundig idee Schoof
Dat is een belachelijk voorstel van jou.
Je kunt onmogelijk genoeg plaats hebben om genoeg postzegels daarvoor te plakken ...

Ge ziet: ik kan ook zwanzen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2017, 17:48   #26
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een belachelijk voorstel van jou.
Je kunt onmogelijk genoeg plaats hebben om genoeg postzegels daarvoor te plakken ...

Citaat:
Ge ziet: ik kan ook zwanzen.
.
dat weet ik al langer ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2017, 20:11   #27
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik denk dat de EU sowieso in een finaal stadium zit. De Brexit is in die zin symptomatisch. De kaart van Europa zal hertekend worden door Poetin en Trump, en dat is een goede zaak. Een zwak Europa is in hun beider belang, willen ze hun respectievelijke invloedssferen verder uitbreiden in Europa. Ze zullen de lidstaten tegen elkaar uitspelen, en wij als 'populisten' kunnen de massa's verder mobiliseren om dit Europa van binnenuit te verzwakken. Dit Europa moet met alle mogelijke middelen kapot gemaakt want het is een islamiseringsmachine. Trump en Poetin zijn de chemotherapie die wij nodig hebben om de kanker van het cultuurmarxisme te verslaan.
Als ik niet zo ver weg woonde zou ik jou en Max op een dikke pint trakteren.

Blij dat er nog mensen zijn die de Europese Unie zien voor wat ze is. Het is de hoofdreden waarom ik voorlopig geen leven wil opbouwen in de Verenigde Staten van Europa
Oud 21 februari 2017, 22:39   #28
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Als ik niet zo ver weg woonde zou ik jou en Max op een dikke pint trakteren.

Blij dat er nog mensen zijn die de Europese Unie zien voor wat ze is. Het is de hoofdreden waarom ik voorlopig geen leven wil opbouwen in de Verenigde Staten van Europa
Laat u vooral niet tegenhouden door het feit dat Max complete onzin verkocht i.v.m. de EU.
Ja_an is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 14:14   #29
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Leerzaam stukje voor onze Eurofielen:

Waarom de EU de wereld niet snapt en binnenkort sterft

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...iens.html#more
Oud 22 februari 2017, 16:22   #30
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Leerzaam stukje voor onze Eurofielen:

Waarom de EU de wereld niet snapt en binnenkort sterft

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...iens.html#more
Weinig leerzaam aan want het is 99% complete bullshit.

Citaat:
Daarom zegt de EU's MinBuz dat de politieke islam onderdeel van de oplossing van Europa's bi-culturele malaise moet zijn.
Bron?

Citaat:
Daarom houdt de EU vol dat het redelijk is een Duitse begrotingsdiscipline te verwachten van Grieken, die belastingontwijking als sinds hun Ottomaanse overheersing als pilaar van hun cultuur hebben.
Mist compleet het punt, de EU leent geen geld aan Griekenland. Dus is het ook niet de EU die begrotingsdiscipline verlangt van Griekenland.

Citaat:
Daarom weigert het in te zien dat langs de Libische kustlijn dienst doen als een ferryservice voor mensensmokkelaars een even aantrekkelijk als morbide buut vrij-spelletje creëert.
Bron?

Twee keer raden welke actoren het voorstel van de Europese Commissie om een werkelijk Europese grenswacht op te richten, hebben afgezwakt.

Citaat:
Daarom is het blind voor het feit dat een inherent annexatie-gerichte religie als islam Europa's open grenzen als een open uitnodiging tot verovering ziet. En het is waarom men volledig caught off guard was door Keulen & Co: in de wereld van de EU heeft de man in zijn natuurstaat nooit bestaan, en is de Sabijnse vrouwenroof nooit verteld.
Bron? + Welke bevoegdheid die de Unie heeft kan zij uitoefenen om deze problematiek aan te pakken?

Citaat:
Samengevat: de EU behandelt de wereld als hun gedroomde utopie, waarin alles met dialoog en de juiste subsidies opgelost kan worden. En dat is exact waarom de EU tot aan zijn aanstaande en onvermijdelijke val achter de feiten aan zal blijven rennen.
Samengevat: Geenstijl weet langs geen kanten hoe de Unie werkt, smijt alles op een hoopje, wil dat de Unie niets doet en maar verwijt tegelijkertijd de Unie niets te doen, zelf wanneer de Unie geen bevoegdheid heeft om te handelen. Wat wil geenstijl dan? De bevoegdheden van de Unie uitbreiden? Ho maar, dan gaan de verzuurde, ongeïnformeerde jongetjes van geenstijl ook weer huilen op hun blogje.

Citaat:
Wat is de EU? Het is een overheid op zoeken naar landen om te regeren. Het ontstond niet organisch uit een gemeenschaps behoefte om geregeerd te worden. Het was elitair ideologisch hobbyproject. Eentje dat Eerste Vice-President van de Europese Commissie Frans Timmermans een aantal weken terug nog "mogelijk het meest succesvolle vredesproject in de menselijke geschiedenis" noemde.
De jongens van geenstijl zijn zo naïef als ze verzuurd zijn. Blijkbaar zijn bestaande staten "organisch" gegroeid uit 'gemeenschapsbehoefte'. Iedereen met een beetje kennis van de geschiedenis weet echter dat staten nooit organisch groeien, maar het resultaat zijn van geweld en indoctrinatie. Staten zijn instrumenten voor elites. Elites die de bevolking nadien wijsmaken dat ze allemaal deel uitmaken van één volk en dus in één staat moeten leven.

De jongens van geenstijl zijn zo simpel als ze schreeuwerig zijn.

Citaat:
Dit, echter, is een deceptie. Een deceptie so pervasief dat het inmiddels het meest centrale Eurocratische mantra is geworden. Maar de EU is geen vredesproject. Immers, het veroorzaakte noch consolideerde vrede.

Vrede is elkaar pijn kunnen doen, maar het simpelweg niet willen. In 1945 bereikte dit continent, na eeuwen van conflict, eindelijk deze staat. De Europese Economische Gemeenschap (EEG) consolideerde deze vrede vervolgens vanaf 1958 door de Franse en Duitse economieën te vervlechten.

Zonder het te beseffen zegt het onderstaande plaatje van ieders favoriete federale totaaldebiel dan ook welgeteld niets over de EU, en alles over een organisch ontstane vrede, geconsolideerd door de EEG. De EU verscheen hierna, zonder dat hier ooit daadwerkelijk een reden voor was: het continent was vredig en die vrede was geconsolideerd. Daar was geen politieke of monetaire unie voor nodig.
De jongens van geenstijl hebben echt geen kennis van EU politiek en recht zo blijkt. Ze willen een onderscheid maken tussen de EEG en de EU, terwijl beiden in se hetzelfde zijn en de doelstellingen van de EU reeds bij de EEG aanwezig waren.

Citaat:
Dus, als de EU vrede heeft gebracht noch geconsolideerd, wat is dan diens fundamentele raison d'être? Simpel, die is er niet. Er is niets fundamenteel positief aan Europa dat niet zonder Europese Unie zou kunnen bestaan.
Wat is de ware raison d'être van een staat?

Die van de EU is duidelijk: Europese staten effectiever en efficiënter laten samenwerken om gemeenschappelijke problemen op te lossen en als geheel sterker te staan in de wereld.

Geen idee wie zo een simplistische onzin van geenstijl leest en denkt dat hij iets kan bijleren.
Oud 22 februari 2017, 16:23   #31
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Ja_an : 22 februari 2017 om 16:24.
Oud 22 februari 2017, 19:48   #32
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Weinig leerzaam aan want het is 99% complete bullshit.
Even chekken wat de EU in feite is:

De EU heeft geen ware raison d'être

"Dus, als de EU vrede heeft gebracht noch geconsolideerd, wat is dan diens fundamentele raison d'être? Simpel, die is er niet. Er is niets fundamenteel positief aan Europa dat niet zonder Europese Unie zou kunnen bestaan.

En dit is geen trivialiteit.

Omdat de EU een kunstmatig en niet-organisch overheidsorgaan zonder daadwerkelijk bestaansrecht is, is zelfbehoud te allen tijde zijn primaire doelstelling. Zelfs als dit betekent dat problemen niet daadwerkelijk opgelost worden."

Vertel eens, wat is jouw raison d'être, om hier de EU zo op te hemelen ?
Oud 22 februari 2017, 20:37   #33
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Even chekken wat de EU in feite is:

De EU heeft geen ware raison d'être

"Dus, als de EU vrede heeft gebracht noch geconsolideerd, wat is dan diens fundamentele raison d'être? Simpel, die is er niet. Er is niets fundamenteel positief aan Europa dat niet zonder Europese Unie zou kunnen bestaan.

En dit is geen trivialiteit.

Omdat de EU een kunstmatig en niet-organisch overheidsorgaan zonder daadwerkelijk bestaansrecht is, is zelfbehoud te allen tijde zijn primaire doelstelling. Zelfs als dit betekent dat problemen niet daadwerkelijk opgelost worden."

Vertel eens, wat is jouw raison d'être, om hier de EU zo op te hemelen ?
1. Ik noteer dat u geen antwoord hebt op mijn inhoudelijke vragen.
2. U mag dat onnozel blogberichtje van geenstijl nog zoveel citeren als u wil, dat maakt hun bullshit nog niet tot waarheid.
3. Wat mijn 'raison d'être' is, is niet relevant. Ik hemel voor het overige ook niets op. Ik weerleg eenvoudig weg de meest flagrante nonsens in dat blogbericht en vraag voor het overige naar bronnen voor de stellingen die u met veel enthousiasme onderschrijft. U weet daar niets inhoudelijks op te antwoorden. Maar ik begrijp dat u het liever over de persoon heeft, van de inhoud hebt u vermoedelijk evenveel kaas gegeten als de jongetjes van geenstijl.
Oud 22 februari 2017, 22:09   #34
Diego Raga

Standaard

Citaat:
1. Ik noteer dat u geen antwoord hebt op mijn inhoudelijke vragen.
Welke vragen ? De bronnen van die statements ?
Ik kan je direct ’n dozijn quotes bezorgen van hoge EU-piefen, die zo uit de mond van ’n dictator konden komen, die dat bevestigen.
Voor de rest ruik ik ’n azijngeurtje richting GeenStijl.
Citaat:
2. U mag dat onnozel blogberichtje van geenstijl nog zoveel citeren als u wil, dat maakt hun bullshit nog niet tot waarheid.
Maak je geen zorgen, jouw neerbuigendheid doet dat evenmin.
Citaat:
3. Wat mijn 'raison d'être' is, is niet relevant. Ik hemel voor het overige ook niets op. Ik weerleg eenvoudig weg de meest flagrante nonsens in dat blogbericht en vraag voor het overige naar bronnen voor de stellingen die u met veel enthousiasme onderschrijft. U weet daar niets inhoudelijks op te antwoorden. Maar ik begrijp dat u het liever over de persoon heeft, van de inhoud hebt u vermoedelijk evenveel kaas gegeten als de jongetjes van geenstijl.
Ok, ’n andere bron dan die het heeft over de EU-kuiperijen, ipv ‘de jongetjes van geenstijl’.

EU commission drops anti-corruption report

The EU commission scrapped plans to publish a report on anti-corruption efforts throughout EU states.
When pressed to explain why, EU commission spokesperson Margaritis Schinas on Thursday (2 February) refused to speculate.

The gap between the rhetoric from President Juncker and Vice-President Timmermans and the reality on the ground is striking," said Carl Dolan, Transparency International's Europe director, in a statement.

https://euobserver.com/institutional/136775

Timmermans wil precies ’n vuil potje bedekt houden…
Anderen en beter gesitueerden zien die gap duidelijk, jij blijkbaar niet.
Nu, als toemaatje kan dit er ook nog wel bij:

Sir Bernard Ingham: EU is corrupt, useless and riddled with fraud
http://www.telegraph.co.uk/news/news...ith-fraud.html

Arme Eurofielen, zo hun ideaaltje beschreven zien worden...
Citaat:
Ik weerleg eenvoudig weg de meest flagrante nonsens…
Yeah, right…

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 februari 2017 om 22:10.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 22:23   #35
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ja. Er wordt van alles beweerd in die blogpost, zonder bronnen. U gaat helemaal akkoord, dus u zal wel weten waar ze het over hebben.

Citaat:
Ik kan je direct ’n dozijn quotes bezorgen van hoge EU-piefen, die zo uit de mond van ’n dictator konden komen, die dat bevestigen.
Quote u zoveel u wil. Dat is niet meteen wat ik gevraagd heb, maar quote u gerust hetgeen u relevant vindt.

Citaat:
Ok, ’n andere bron dan die het heeft over de EU-kuiperijen, ipv ‘de jongetjes van geenstijl’.

EU commission drops anti-corruption report

The EU commission scrapped plans to publish a report on anti-corruption efforts throughout EU states.
When pressed to explain why, EU commission spokesperson Margaritis Schinas on Thursday (2 February) refused to speculate.

The gap between the rhetoric from President Juncker and Vice-President Timmermans and the reality on the ground is striking," said Carl Dolan, Transparency International's Europe director, in a statement.

https://euobserver.com/institutional/136775

Timmermans wil precies ’n vuil potje bedekt houden…
Dit heeft natuurlijk niets te maken met wat in die blogpost staat. Copy paste u zo maar om het even wat?

En weet u eigenlijk wel waar dat rapport over zou gaan, mocht de Commissie het schrijven?

Citaat:
Anderen en beter gesitueerden zien die gap duidelijk, jij blijkbaar niet.
De klassieke afsluiter van mensen die in feite van geen toeten of blazen weten.

Niets concreet aantonen, een beetje in het ijle lullen over corruptie, maffia, totalitarisme.

En bij gebrek aan enig inhoudelijk argument afsluiten met "het is duidelijk voor iedereen, maar u wil het blijkbaar niet zien".

Citaat:
Nu, als toemaatje kan dit er ook nog wel bij:

Sir Bernard Ingham: EU is corrupt, useless and riddled with fraud
http://www.telegraph.co.uk/news/news...ith-fraud.html

Arme Eurofielen, zo hun ideaaltje beschreven zien worden...

Yeah, right…
Wow een oude getrouwe van Thather wauwelt een beetje Farage achterna. Zonder bronnen. Zonder iets concreet. Same old same old. Ongetwijfeld zullen de eurofielen daar wel in een hoekje van gaan huilen...
Oud 23 februari 2017, 00:00   #36
geertvdb

Standaard

Citaat:
Gij zegt dat altijd, maar gij doet dat nooit! Altijd maar beloftes beloftes beloftes!

Op andere threads zit gij te stoeffen over TOP economen, en Senatoren die uw gestoorde stellingen 'onderschrijven'.... En als wij dat dan vragen: GEEF die quotes dan eens, ........ dan maakt u uit de voeten.... Dan horen we er niks van....

Allemaal gebakken lucht!

Citaat:

Maak je geen zorgen, jouw neerbuigendheid doet dat evenmin.
Ja, daar kunnen we u nooit op betrappen!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 00:31   #37
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja, daar kunnen we u nooit op betrappen!
Look who’s lulling,
’t Ja, aan ’n ander herkent men zichzelf, quoi.
Oud 23 februari 2017, 00:34   #38
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja. Er wordt van alles beweerd in die blogpost, zonder bronnen. U gaat helemaal akkoord, dus u zal wel weten waar ze het over hebben.
Quote u zoveel u wil. Dat is niet meteen wat ik gevraagd heb, maar quote u gerust hetgeen u relevant vindt.
Dit heeft natuurlijk niets te maken met wat in die blogpost staat. Copy paste u zo maar om het even wat?
En weet u eigenlijk wel waar dat rapport over zou gaan, mocht de Commissie het schrijven?
De klassieke afsluiter van mensen die in feite van geen toeten of blazen weten.
Niets concreet aantonen, een beetje in het ijle lullen over corruptie, maffia, totalitarisme.
En bij gebrek aan enig inhoudelijk argument afsluiten met "het is duidelijk voor iedereen, maar u wil het blijkbaar niet zien".
Wow een oude getrouwe van Thather wauwelt een beetje Farage achterna. Zonder bronnen. Zonder iets concreet. Same old same old. Ongetwijfeld zullen de eurofielen daar wel in een hoekje van gaan huilen...
Helaas, ik lees weer geen enkel valabel tegenargument en stel gelijk vast dat je geen graten ziet, in het achterhouden van dat anti-corruptierapport door de EU ter publieke inzage.
Dat feit op zich geeft al ’n reukje af op je ‘EU-verdediging’.

Ondertussen hebt ge nog steeds niet uitgelegd, waarom het bestaan van de EU noodzakelijk/ gerechtvaardigd zou zijn en welk positieve resultaten die instelling ondertussen al verwezenlijkt heeft, ten voordele van de Europese bevolking.
Noem anders zo eens ’n paar van die dinges op, na 17 jaar ‘EU-werkzaamheid’ kan dat niet echt moeilijk zijn, eh.
Oud 23 februari 2017, 00:42   #39
geertvdb

Standaard

Citaat:
Look who’s lulling,
’t Ja, aan ’n ander herkent men zichzelf, quoi.
Ge vergist u 100%. Ik heb nooit neerbuigend tegen u gedaan. Integendeel, ik heb overmatig veel respect voor u getoond! Met de nadruk op 'overmatig'!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 00:46   #40
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helaas, ik lees weer geen enkel valabel tegenargument en stel gelijk vast dat je geen graten ziet, in het achterhouden van dat anti-corruptierapport door de EU ter publieke inzage.
Dat feit op zich geeft al ’n reukje af op je ‘EU-verdediging’.

Ondertussen hebt ge nog steeds niet uitgelegd, waarom het bestaan van de EU noodzakelijk/ gerechtvaardigd zou zijn en welk positieve resultaten die instelling ondertussen al verwezenlijkt heeft, ten voordele van de Europese bevolking.
Noem anders zo eens ’n paar van die dinges op, na 17 jaar ‘EU-werkzaamheid’ kan dat niet echt moeilijk zijn, eh.
Dit;
Citaat:

Wat is de ware raison d'être?

Die van de EU is duidelijk: Europese staten effectiever en efficiënter laten samenwerken om gemeenschappelijke problemen op te lossen en als geheel sterker te staan in de wereld.
Blijkt maar niet te lukken.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be