Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman
En nu mag er nog een eindeloze zeveraar pogen van mijn bakkes hier open te breken, er zal geen antwoord nog volgen. Finito! Gedaan!
Aan al die heibel heeft niemand iets.
De draad van deze topic is trouwens al totaal om zeep.
Wanneer bepaalde mensen hun ongenoegen uiten over een bepaalde gang van zaken en ik ook mijn bevindingen dienaangaande even meedeelde dan zou dat niet mogen van een door zichzelf benoemde moderator.
Zeer eigenaardig. Over wat anderen ervoren beweerden over hetzelfde onderwerp heeft hij dan wel geen opmerkingen.
Maar ondertussen wordt er wel op dat driehoekje gedrukt door één der illustere moedige Vlamingen. Of zien toevallig de moderators alleen wanneer ik ook eens uitpak? Ik geloof niet in zich herhalende toevalligheden.
Maar een aanval (de zoveelste!) pareren mag dan weer niet.
Wat is dat hier feitelijk voor een kl...n forum?
Ik heb de indruk dat ik niet alleen van mij moet afbijten maar ook nog eens moet opboksen tegen bepaalde moderators.
Dus finito. Gedaan. Geen gelijkheid voor iedereen kijk ik niet langer door de vingers. Voor met mijn teelballen te laten spelen kan ik overal terecht.
Daarvoor heb ik ook dit forum niet nodig.
Dag werkman. Ik wuif liever mezelf uit want anders wordt er toch met str... gesmeten.
|
Dag werkman, tot morgen hee ? (begint gelijk een echo te klinken...)