![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is men weer gaan lobbyen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() 30 jaar geleden kon men nog een bouwgrond kopen zoals men nu een auto koopt. Dus ik deel die "rijke stinker" mening niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
Geld in een stuk grond steken is dan ook geen speculatie, maar een middel om voorzichtig, als goede huisvader je zuurverdiende spaarcenten trachten veilig te stellen. Maar het is precies weinigen op dit forum gegeven om niet in zwart-wit te denken. Dus is hun redenering: iemand met een onbebouwd stuk grond is een rijkaard/speculant die je zonder meer mag pluimen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn ouders hebben in 2000 een bouwgrond (gunstig gelegen, woongebied met landelijk karaketer) gekocht voor 1.28 miljoen frank. Hetzelfde stuk kost nu makkelijk 5 tot 6 keer zoveel. Neen, enkel apple en google aandelen zijn betere investeringen geweest me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een extra stuk grond kopen zou voor mij hoe dan ook nog niet mogelijk zijn. Eerst nog wat verder sparen voor mijn eerste onroerende goed, namelijk een eigen huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Verder is dat ook een gevolg van 1- de manier waarop Vlaanderen de registratierechten berekent. Dat gebeurt niet op de werkelijk betaalde prijs, maar op de fictieve grondprijs die de overheid met nattevingerwerk oplegt. 2- de keuze van de Vlaamse overheid om zo weinig mogelijk bouwkavels vrij te geven. Dit jaagt de prijs kunstmatig de hoogte in als gevolg van vraag en aanbod. 3- de keuze van de Vlaamse overheid om in dit gewest zo veel mogelijk te centraliseren binnen de Vlaamse ruit. Hetgeen de grondprijzen daar naar ongekende hoogtes jaagt (vraag en aanbod). Probeer maar eens iets te kopen in de omgeving van Leuven. Dan weet je het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het een staatssecretaris die de uitspraak van een Brusselse rechter weigert uit te voeren dan brengt hij de democratie in gevaar, en staat heel het linkse forum op zijn achterste poten, maar zijn het VLD-burgemeesters die de wetten contesteren die hun eigen ministers én parlementsleden stemden, dan zitten dezelfde politiek correcten bovenarms op de N-VA.
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It's your age stupid.
![]()
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen. Het is een parodie op "It's the economie, stupid", omdat pajoske het over jouw gebrek aan ervaring wegens jouw leeftijd had.
Citaat:
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En voor de bronstigheid van de stier in woord en gedrag zorg jij wel voor. Een volgeling van Mon Vandeneynde geweest? Sloeg die ook niet met zijn zweetvoetenschoeisel op het kapittel van de kamer? Dat gezever en kras woordgebruik werpt bij mij geen zoden aan de dijk vent. Ik heb alleen respect voor mensen die anderen respecteren waar mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu mag er nog een eindeloze zeveraar pogen van mijn bakkes hier open te breken, er zal geen antwoord nog volgen. Finito! Gedaan!
Aan al die heibel heeft niemand iets. De draad van deze topic is trouwens al totaal om zeep. Wanneer bepaalde mensen hun ongenoegen uiten over een bepaalde gang van zaken en ik ook mijn bevindingen dienaangaande even meedeelde dan zou dat niet mogen van een door zichzelf benoemde moderator. Zeer eigenaardig. Over wat anderen ervoren beweerden over hetzelfde onderwerp heeft hij dan wel geen opmerkingen. Maar ondertussen wordt er wel op dat driehoekje gedrukt door één der illustere moedige Vlamingen. Of zien toevallig de moderators alleen wanneer ik ook eens uitpak? Ik geloof niet in zich herhalende toevalligheden. Maar een aanval (de zoveelste!) pareren mag dan weer niet. Wat is dat hier feitelijk voor een kl...n forum? Ik heb de indruk dat ik niet alleen van mij moet afbijten maar ook nog eens moet opboksen tegen bepaalde moderators. Dus finito. Gedaan. Geen gelijkheid voor iedereen kijk ik niet langer door de vingers. Voor met mijn teelballen te laten spelen kan ik overal terecht. Daarvoor heb ik ook dit forum niet nodig. Dag werkman. Ik wuif liever mezelf uit want anders wordt er toch met str... gesmeten. Laatst gewijzigd door werkman : 17 mei 2017 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dag werkman, tot morgen hee ? (begint gelijk een echo te klinken...) |
|
![]() |
![]() |