Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
jouw complete, blinde haat tegenover alles wat Frans is.
Dat liedje is nu eens tot op de draad afgezaagd in dit land.
Iedereen in dit land die het niet eens is met de grote francofonie, die aanmerkingen heeft te maken op diezelfde francofonie, die komma's of punten wil veranderen aan wat de grote francofonie te vertellen heeft...
proberen ze onmiddellijk monddood te maken en af te voeren met hun zelfbeklacht dat de anderen niet van hen houdt...
door hun verzinsel van dat die persoon niet van hen houdt... sterker, dat de anderen hen haat...
Man, man, man, denken jullie nu werkelijk dat de hele wereld draait om jullie navel???
Waarom zou ik van de francofonie moeten houden??? Vertel mij dat eens...
Ze brengen zelfs niet het minste respect op voor mijn taal, mijn kultuur, mijn democratische rechten... Overal waar ze hun neus laten zien moet de deur wagenwijd worden opengezet voor hunne persoonlijke franstalige grootheid, waarbij ze zich niet omdraaien om de Vlamingen te vertrappelen waar ze kunnen...
Maar zij komen dan wenen dat ik niet van hen hou???
En van het feit dat ik niet van hen hou maken ze dan maar dat ik hen haat...
Haat ik mieren, haat ik gespuis???
Mijn god, ik hou niet van hen... maar haten???
Ik heb wel beter te doen in mijn leven dan het te verbrodden met het haten van om het even wie...
|
Ik heb jou eventjes getest met een heel eenvoudige, niet-politieke opmerking, en je hebt tip top gereageerd hoe ik het verwacht had.
Verdere commentaar overbodig.