![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat is van plan dat strafbaar te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk is dat allemaal de fout van de grote leider en zijn dwaze vereerders; zelfs daar waar die grote leider niet eens bestond op het ogenblik dat onze geinstitutionaliseerde gecorrumpeerde en omgekochte politici la Belgique totaal verkwanseld hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België is inderdaad op vele gebieden het slechtste land en dat de sossen daar voor veel tussenzitten valt moeilijk te ontkennen; wat er voor niet minder tussenzit is juist die francofone grootheidswaanzin die niet aanvaard dat er anderen dan zijzelf het democratisch voor het zeggen zouden kunnen hebben... Ook al zijn ze op economisch, bestuurs en zovele andere gebieden veel realistischer dan zijzelf in al hun grootheidswaanzin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zou het moeten zijn dat in ons land alleen de franse klok voortdurend gespeeld mag worden??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat liedje is nu eens tot op de draad afgezaagd in dit land. Iedereen in dit land die het niet eens is met de grote francofonie, die aanmerkingen heeft te maken op diezelfde francofonie, die komma's of punten wil veranderen aan wat de grote francofonie te vertellen heeft... proberen ze onmiddellijk monddood te maken en af te voeren met hun zelfbeklacht dat de anderen niet van hen houdt... door hun verzinsel van dat die persoon niet van hen houdt... sterker, dat de anderen hen haat... Man, man, man, denken jullie nu werkelijk dat de hele wereld draait om jullie navel??? Waarom zou ik van de francofonie moeten houden??? Vertel mij dat eens... Ze brengen zelfs niet het minste respect op voor mijn taal, mijn kultuur, mijn democratische rechten... Overal waar ze hun neus laten zien moet de deur wagenwijd worden opengezet voor hunne persoonlijke franstalige grootheid, waarbij ze zich niet omdraaien om de Vlamingen te vertrappelen waar ze kunnen... Maar zij komen dan wenen dat ik niet van hen hou??? En van het feit dat ik niet van hen hou maken ze dan maar dat ik hen haat... Haat ik mieren, haat ik gespuis??? Mijn god, ik hou niet van hen... maar haten??? Ik heb wel beter te doen in mijn leven dan het te verbrodden met het haten van om het even wie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel geloofwaardig. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is Wimbledon werkelijk het grootste tennistornooi van de wereld??? Wie maalt daarom??? Waarom dan malen om de tour de france?? Oh ja Francorchamps is wel 'la plus belle parcours automobile du monde'... Enfin dat vertellen de franstalige reporters ons toch keer op keer... En la cité ardente, ken je die? En de lichtstad? En als ze een voetbalmatch met de Franse nationale ploeg moeten becommentariëren... dan gaat het niet over de Fransen die spelen tegen de Italianen, de Spanjaarden of weet ik wie... Neen, dan hoor je de hele tijd, om er hoofdpijn van te krijgen, eerbiedwaardiger kan het niet: 'l'équipe de France..., l'équipe de France..., l'équipe de France Oh ja en ken je de piramide van Havelange??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Quand est-ce que tu vas enfin apprendre la langue de la région où tu vis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Je bent net als de Franstaligen in de rand: slecht aangepast.
Maakt uw man nooit opmerkingen over uw kemels? Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 juli 2017 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als die Grüne Helle niet de woorden zijn van de Duitse reporters maar wel van het gros van de autocoureurs. Wikipedia zegt : Het circuit van Spa-Francorchamps wordt door veel coureurs beschouwd als het mooiste circuit ter wereld. Het is ondanks de vele vernieuwingen nog steeds een authentiek en oud racecircuit dat de natuurlijke glooiingen van het landschap volgt. Deze informatie wordt U gratis door Fred aangeboden ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 juli 2017 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdere commentaar overbodig.
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook geweten dat zij de enigen zijn met een bijnaam. ![]()
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'La plus Belle parcours' is nochtans een toonbeeld van taalfout die niemand die de taal beheerst zou maken.
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan iedereen blootsvoets vaststellen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 juli 2017 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |