Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2005, 01:41   #237
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marilia
Beste Phoebe,
ik ben ook voor hoer uitgescholden in Borgerhout, in de Dambruggestraat, in de Offerandastraat, in de Carnotstraat, op de Meir... door mensen die je zeker en vast moslims zou noemen... precies want ze dachten dat ik een moslima was (ik ben christelijk en ik ben niet van plan dat te veranderen!), dus, schat, voor die smeerlappen maakt het niet of je westers bent of niet. Ik verlaag me niet aan hun niveau ,maar (wat het belangrijkste is ik verlaag al de moslims die hier leven aan hun niveau NIET!
Ik hoop dat 2005 en beter jaar voor jou zal zijn
dat is nu precies wat ik zo schreidend vind, ik heb een vriendin ook van marokaanse afkomst, en ook christenen, zij wordt ook niet bepaald vriendelijk bejegend door haar soortgenoten, ze vertelde mij dat ze soms echt handastelijk wordt aangevallen, door krapul dat zich boven de mensheid verhevend voelt, en zich "ware" islamieten noemen.
Ik vraag mij hier echt af wie hier onverdraagzaam is??
Maar daar mag men geen vragen over stellen.

bedankt voor je wensen, ook een fijn 2005 gewenst, aan iedereen trouwens op dit forum.

het is geen punt van veralgemenen, er zijn best vreemdelingen die zich volkomen intergeren, en waar je geen last van ondervind dat is heel juist, het jammerlijke is dat ik er nog niet veel ben tegengekomen
phoebe is offline   Met citaat antwoorden