![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou voordien in Nederland opgemerkt zijn. Natuurpunt heeft verwoede pogingen ondernomen om hem te vangen maar een of andere boer was ze voor denk ik. Kwatongen beweren daarentegen dat hij verdween nadat Willockx huisarrest kreeg van zijn vouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#224 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ook Jean Jaures werd vermoord, in de aanloop naar WO I in Parijs (geen moslim in de buurt te zien). Maarten Luther King en Gandhi; kampioenen van de geweldloosheid: vermoord. Karl Liebknecht en Rosa Luxemburg; vormden in de Duitsland de kern tegen WO I: omgelegd. JFK, kon een ritje door Dallas niet meer navertellen. Dus, uw punt was?
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel dan ben ik inderdaad trots om te zeggen dat ik een zogezegde racist ben, ik woon in vlaanderen en ik spreek nederlands en ik pas mij aan aan de lokaale gebruiken en wetten, en verwacht van andere vreemdelingen dat zij dat ook doen, als dat van mij een racist maakt, wel dan ben ik daar inderdaad trots op. Wat betreft de achteruitstelling op de arbeidsmarkt van vreemdelingen heb ik dit te zeggen, ik werk in een openbare instelling, en ik moet je dit zeggen er zijn ook moslima's die zich houden aan de vooropgeschreven uniform, dat wil zeggen GEEN HOOFDDOEK zij passen zich aan aan de werkgever, de werkgever hoeft zich niet aan te passen aan de werknemer. wat dikwijls in het verkeerde keelgat schiet van de moslim, er zijn er bij die vinden dat het absoluut moet kunnen dat er een ruimte wordt voorzien op de werkvloer waar de moslim zich kan terugtrekken om op de gepaste tijden zoals de koran het voorschrijft te kunnen bidden, en dit wel te verstaan tussen de werkuren, de baas moet zijn werknemer dan betalen om te bidden. een ander probleem is dat hoewel er ook geschoolde moslims zijn, zij zich te goed voelen om tijderlijk een job uit te oefenen in een lagere functie dan deze waar voor ze gestudeerd hebben, zij weigeren gewoon het werk dat voor handen is omdat het dat niet is waarvoor ze gestudeerd hebben, en dan gaan ze klagen dat ze op de arbeidsmarkt worden uitgesloten. een ander probleem is dat meeste jongeren een hekel hebben aan school, niet enkel de moslim jongeren, ook de vlaamse, men heeft dan op een school een geconsentreerde meerderheid aan herrieschoppers, zij vinden het leuk om de klas op stelten te zetten, soms zelfs een leerkracht af te tuigen en ga zo maar voort, op het einde van de schoolrit hebben ze geen diploma, en geraken ze niet aan werk, waarom zouden ze ook gaan werken, met het verhandelen van drugs valt meer te verdienen dan 6 jaar u broek te slijten op een stomme school, waar notabene een vrouw baas speelt!!! als je een beetje van goede wil bent dan heb je werk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hij vertelde mij dat voor er een appartement of een huis verhuurd wordt door het ocmw deze eerst volledig bemeubeld word, de woongelegenheid wordt tip top gemaakt, een nieuwe eetkamer, een nieuwe slaapkamer een niewe keuken incluis toestellen van wirpool, borden, bestek, enz... het enige dat wordt gevraagd is om geen schotelantenne te plaatsen daar deze roesten en de gevel vernietigen, deze apartementen worden uitsluitend verhuurd voor allochtonen, miserie als ze opeens met de noorderzon vertrekken, ze neemen niet enkel hun bezittingen mee, maar slopen inpassant het hele appartement, tot de deurlijsten. en wat doet het ocmw?? zij beginnen gewoon opnieuw voor de volgende allochtoon. het trieste is dat er ook veel vlamingen in nood leven, maar deze worden niet zo goed bepamperd als de allochtoon, deze en dit is wel degelijk gebeurt een matras van een overleden klant waar de lijkgeur niet te pruimen valt, worden ergens weggemoffelt met versleten rotzooi worden zij gerustgesteld, terwijl een allochtoon hier alles nieuw krijgt en er potverdikke geen enkel respect voor toont, moeten sommige vlaamingen het stellen mat afval van een ander. IK vind het zeker een goed idee van de sociale woonvoorzieningen dat men nu eerst nederlandse kennis moet hebben voor men een woning toegewezen krijgt, het is of dat ze nu eindelijk het warm water hebben uitgevonden, terwijl het echter een vanzelfsprekendheid zou moeten zijn. Als daar maar geen problemen van komen in dit politiek (in)correcte landje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcival : 31 december 2004 om 15:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. in borgerhout uitgescholde voor westerse hoer, waarom? omdat het eens zonnig was in dit landje en ik een rok droeg 2.Overvallen geweest op klaar lichte dag, je kan beter binnen blijven als het donker is ![]() het houd nog niet op hoor 3. broer het mes op de keel gehad waarom?? omdat hij zijn portomonee niet wou afgeven sappig detail het is gebeurt op de meir in klaarlichte dag terwijl de politie voorbij wandelde, politie u vriend tja als ge ze nodig hebt zie je ze niet, en als ze er zijn doen ze niets. 4. veredelde auto inbraak, ze waren aan het proberen om in mijn auto te geraken, ze hadden er echter niet op gereken dat mijn echtgenoot niet zo vrijgevig was, om de auto zonder slag of stoot weg te geven, wat al racisme is uiteraard,( denk maar aan tybergien) want de vlaaming is van natuure vrijgevig, zo gelooft men, en wie zijn wij om dat te ontkrachten, hier krijg je geld om niks te doen, maar ik ben er zeker van dat het stuk krapul dat aan onze auto bezig was, nu wel een eervoller beroep zal uitoefenen dan autoroller, zakkeroller misschien. 5. grootmoeder 4 keer overvallen, 1 keer in het ziekenhuis beland, menske heeft een trauma opgelopen. en last but not least nummer 6 de huisinbraak, eerlijkheid gebied me te vermelden dat het niet vaststaat dat het islamieten waren, maar de overige zaken waren wel feiten gepleegt door islamieten, en ik moet zeggen de eerste keer dat ik door een autochtoon wordt overvallen, of uitgescholden voor westerse hoer moet nog komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementslid
|
![]() w
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() driewerf heeft gesproken mo were nie gelezen. Politieke aanslagen door individu's om idd bepaalde politieke partijen meer macht te kunnen geven en andere te destabiliseren of voor $, contracten te kunnen bemachtigen, heeft altijd bestaan en zal altijd zo blijven. Maar een groepering die mensengroepen viseert & vermoord op basis van hypothetische feiten is toch iets heel anders, maar bestaat ook al eeuwig. Hoe bestrijd je extremisme!! met extremisme ![]() Wat baten die diepgaande, diplomatische, leuke intellectuele praatjes en brainstormkes als men een kogel in uwen kop jaagt. Wie heeft dan het laatste woord!!!! Diegene die nog ademd denk ik. Desperate times need desperate ...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door marilia : 31 december 2004 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Vreemdeling
|
![]() hasta la vista, baby!
en stop seeing so much Tarantino's movies: they're bad for your mental health... Gelukkig nieuw jaar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door marilia : 31 december 2004 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Phoebe,
ik ben ook voor hoer uitgescholden in Borgerhout, in de Dambruggestraat, in de Offerandastraat, in de Carnotstraat, op de Meir... door mensen die je zeker en vast moslims zou noemen... precies want ze dachten dat ik een moslima was (ik ben christelijk en ik ben niet van plan dat te veranderen!), dus, schat, voor die smeerlappen maakt het niet of je westers bent of niet. Ik verlaag me niet aan hun niveau ,maar (wat het belangrijkste is ![]() Ik hoop dat 2005 en beter jaar voor jou zal zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij hier echt af wie hier onverdraagzaam is?? Maar daar mag men geen vragen over stellen. bedankt voor je wensen, ook een fijn 2005 gewenst, aan iedereen trouwens op dit forum. het is geen punt van veralgemenen, er zijn best vreemdelingen die zich volkomen intergeren, en waar je geen last van ondervind dat is heel juist, het jammerlijke is dat ik er nog niet veel ben tegengekomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Islam is helemaal niet vredelievend tegenover de niet-islamieten. Een niet-islamiet is minderwaardig. De Koran laat terroristen toe. Dat is de fout/ het probleem. |
|
![]() |
![]() |