Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2018, 18:21   #8
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
U ziet; hoe hoogstaand 'dag allemaal' niveau ze nu al de wereld in sturen...
En dan maar afgeven op de zogenoemde oncontroleerbare sociale media waar de mensen moeten voor oppassen...
Als er op te passen valt vandaag is het niet zozeer voor die sociale media; want iedereen weet dat iedereen wat hij wil kan vertellen; maar dan is het juist voor die media die zich hier voordoet als serieus en dat totaal niet is en waarvan het niveau 'dag allemaal' niet meer overstijgt...

Ik zou hier al een hele tijd een heel ambetante vraag kunnen stellen waar niemand de moed zal hebben om er op te antwoorden.
Daarom zal ik ze niet stellen. Wij verwachten allemaal dat de gemanipuleerde pers iets gaat oplossen. Vergeet het! We verwachten van anderen iets dat we zelf niet zullen, kunnen of willen aan pakken.
En daarom zal ik dus mijn vraag niet stellen. Foert dus!!!
Ik zal waarschijnlijk ook niet verder de moeite doen om op dit forum mee te blijven kakelen over peanuts. Trouwens als je iets zegt of schrijft staan er altijd een paar idioten klaar om via nietszeggende one-liners te verzuipen wat je schreef.
Jullie hebben dus de politiekers die jullie verdienen.
Of is het soms weer iemands anders zijn fout?
Waar het begint en waar het eindigt willen jullie uit persoonlijke lafheid zelfs niet zien.
Dit forum heeft dus geen zin. Ik beaam volledig wat hier iemand anders toevallig schreef. Maar hij weet het zelf nog niet dat hij als grootste idioot een waarheid heeft gekraaid. Eén volstaat!!! Voor mij kan dit forum de pot op.
Tegen bewuste saboteurs kan je niks beginnen.
Bovendien is het mijn zorg niet dat jullie niet willen zien of horen.
Ik wordt er niet voor betaald en heb reeds vijanden genoeg gehad in een vorig leven. Mij niet meer gezien dus. Los het zelf maar op dus.
En dat ligt niet aan de pers maar aan onszelf. Zo simpel is het.
Boven op zijn mestvaalt kraait de haan alle dagen maar er heeft nog nooit een kip een ei in meer gelegd omdat hij kraait.

Laatst gewijzigd door werkman : 22 maart 2018 om 18:24.
werkman is offline   Met citaat antwoorden