![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://doorbraak.be/schande-mainstream-media/
Een artikel van doorbraak die het steeds meer groeiend ongenoegen van kritische medemensen in ons land over de groeiende mediadictatuur en personvrijheid bloot legt. Zij gaan zelfs zo ver deze toestand crimineel te noemen en daar treedt ik hen ten volle in bij... Belgische democratie is gewoon een lachertje geworden en is totaal onbestaande in zulk een omgeving... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volledig akkoord, ze verstoppen het zelfs niet:
Media, Journalisten die zichzelf 'opiniemakers' noemen geven toch gewoon aan dat zij bepalen hoe de (domme) massa moet denken. Dat getuigt van echt criminele arrogantie en zuivere, als zodanig bedoelde manipulatie. Populisme is ook zo'n term die men te pas en te onpas gebruikt (zeker binnen de zelfgenoegzaamheid van het politiek-correct denken)om aan te duiden dat democratie eigenlijk niet voor iedereen geschikt is...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 22 maart 2018 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/03/22...debat-a1596636 https://www.telegraaf.nl/nieuws/1776...schokt-britten https://nos.nl/artikel/2222316-brits...schandaal.html https://www.elsevierweekblad.nl/buit...k-ooit-594956/ http://www.standaard.be/cnt/dmf20180311_03402498 https://www.hln.be/nieuws/buitenland...acht~a172f302/ https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180311_03403429 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie gelooft zulke mensen nog??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan maar afgeven op de zogenoemde oncontroleerbare sociale media waar de mensen moeten voor oppassen... Als er op te passen valt vandaag is het niet zozeer voor die sociale media; want iedereen weet dat iedereen wat hij wil kan vertellen; maar dan is het juist voor die media die zich hier voordoet als serieus en dat totaal niet is en waarvan het niveau 'dag allemaal' niet meer overstijgt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou hier al een hele tijd een heel ambetante vraag kunnen stellen waar niemand de moed zal hebben om er op te antwoorden. Daarom zal ik ze niet stellen. Wij verwachten allemaal dat de gemanipuleerde pers iets gaat oplossen. Vergeet het! We verwachten van anderen iets dat we zelf niet zullen, kunnen of willen aan pakken. En daarom zal ik dus mijn vraag niet stellen. Foert dus!!! Ik zal waarschijnlijk ook niet verder de moeite doen om op dit forum mee te blijven kakelen over peanuts. Trouwens als je iets zegt of schrijft staan er altijd een paar idioten klaar om via nietszeggende one-liners te verzuipen wat je schreef. Jullie hebben dus de politiekers die jullie verdienen. Of is het soms weer iemands anders zijn fout? Waar het begint en waar het eindigt willen jullie uit persoonlijke lafheid zelfs niet zien. Dit forum heeft dus geen zin. Ik beaam volledig wat hier iemand anders toevallig schreef. Maar hij weet het zelf nog niet dat hij als grootste idioot een waarheid heeft gekraaid. Eén volstaat!!! Voor mij kan dit forum de pot op. Tegen bewuste saboteurs kan je niks beginnen. Bovendien is het mijn zorg niet dat jullie niet willen zien of horen. Ik wordt er niet voor betaald en heb reeds vijanden genoeg gehad in een vorig leven. Mij niet meer gezien dus. Los het zelf maar op dus. En dat ligt niet aan de pers maar aan onszelf. Zo simpel is het. Boven op zijn mestvaalt kraait de haan alle dagen maar er heeft nog nooit een kip een ei in meer gelegd omdat hij kraait. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 22 maart 2018 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Geduld nog. Er zijn al 106 lezers; 30 meer dus als daarjuist; die toch mijn bijdragen nooit lezen. Ik heb er geen probleem mee dat ze toch niet lezen en achter de kast weg kruipen. Niks gezien en niks gehoord. Dat riedeltje kennen we al. Dus het nieuws is al door de ziekenboeg gegaan. Ik hoef geen vragen te stellen als iedereen met een laken over zijn kop zit. Beter trap ik het dan af. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je weet van voren niet dat je vanachter leeft, maar zit gewoon dat barslechte artikel uit Doorbraak na te kwaken. Pathetisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Case closed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De leider van de poco crimi bende is al op het toneel verschenen. Tegen saboteurs kan je niks beginnen. En tegen kruipers nog minder. Maar die dertig lezers die er bijkwamen op korte tijd gaan mij niet meer verleiden om mijn vraag te stellen. Te weinig belangstelling. Goed dus. Op dit forum doe ik dus niet meer mee. Als er hier alle dagen would-be politiekers zitten te kraaien die tenslotte geen belangstelling hebben voor politiek dan steek ik mijn latijn niet meer in dit forum. Lach dus maar verder met mekaar. Oh ja; je kunt nu opnieuw lachen van blijdschap dat ik het aftrap. Ik lach ook trouwens. En wat sommigen betreft wil ik nog het volgende kwijt en dat is :"Met heel Antwerpen maar niet verder mee mij!" Op dus naar de volgende one-liner. Ik zal een voorzet geven : "Dood aan de sossen!" Hoe dikwijls is dit al geroepen op dit forum? Mij stoort het niet hoor. Ik ben geen betrokken partij om mij daar druk over te maken. Zouden degenen die zulke zaken schreeuwen nu echt menen wat zij kraaien? Mij dunkt dat de N-VA met zulke mensen haar maagdelijkheid nog vlugger kwijt speelt. En opgepast! Ik ben geen Sos hoor! Wellevendheid en serieus debat voeren is teveel gevraagd voor sommige mensen die zich uitgeven voor Vlamingen. Gelukkig zitten er aan de overkant van de taalgrens ook zulke specimen. 30 % onder ons zijn van dit allooi. Laat de wet wegvallen en zij lopen rond om te moorden. Ze zitten niet uitsluitend in de grote zandbak hoor. Groetjes nog. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe kan men nog over democratie spreken als zij die zogezegd vrij mogen kiezen niet eens weten welke keuzens er zijn want meer dan de helft van het nieuws wordt hen niet verteld en de andere helft dan nog heel gekleurd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Foei BDW durft iets zeggen over de Berbers.... Dagenlange discussie over het racisme van BDW die de mensen verdeeld en de volgende titel in hun toespraak "de Vlaming is...." en weet maar dat het iets negatief is... Dus echt racisme... Vreemd ze zien het zelf niet... En zulke mensen die echt racisme zelfs niet zien; zulke mensen denken dat zij de intellectuele intelligentie zouden hebben om een volk te leiden??? Voor wanneer, zoals bij het Vlaamse onderwijs, de Vlaamse ondergravende kultuur die zij verheerlijken, hun meer dan nodige verontschuldigingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie; ik zeg dat niet! Was nog iets vergeten. Mochten er zich zorgen over mijn niet gestelde vraag dan sluit ik af met mijn besluit en dat is dat ze zichzelf een vraag mogen stellen. En bij gebrek daaraan moeten ze maar naar de vragen zoeken die de media niet stelt. Hopelijk komen zij er verder mee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kom je dan af met een artikel van doorbraak ?
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want heel die winkel is in handen van een grote kapitalistische groep (een bestaande of een nieuwe opgebouwd door hun sossencorruptie). En de sossen, de top toch werkt voor dat grootkapitaal waar ze zogezegd zo op afgeven, maar voor wie zij het patent zijn om de gemakkelijke inkomsten via de sociale zekerheid en de inkomsten op de enorme Belgische schuldenberg op te strijken... Heel hun soialistische grootspraak over zij die sociaal zouden zijn en de anderen niet is dus simpelweg grote leugen want zij leiden het hele volk regelrecht terug naar de ME en de daarbij horende armoede en slaafsheid... |
|
![]() |
![]() |