Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
Zij zitten met hun pollen aan kinderen; nu nog of in het verleden en dat keur ik af zonder de minste problemen... Durven ze dat nu nog??? Hewel dan is het justitie die volkomen in de fout gaat, want godsdienst als motief om zo dingen in de doofpot te steken of ongestraft te laten, kan niet...
Wat te zeggen over alle mannen met invloed en macht die hun handen niet van de vrouwen konden houden en hen molesteerden...
Het waren niet maar een paar enkelingen maar een heel systeem dat hen de hand boven het hoofd hield; en wat deed justitie als er af en toe wel klacht werd ingediend??? De andere kant opkijken...
Dus moet wij nu maar dat hele systeem opdoeken??? Is dat wat je voorstelt???
Maar je hebt gelijk dat het links is die de macht van de pastoors heeft afgenomen en hoe gevaarlijk dat is, is toch duidelijk... Dus ik aggeer nu tegen links omdat ze nu een gevaar voor het heil van onze samenleving zijn... en niet ergens in een hypothetische korte of nabije toekomst.
Nu en met de dag meer, zelfs een veel groter gevaar dan S&V is en dus ga ik mij nu niet blind staren op S&V maar val ik links aan omdat ze deze maatschappij de dieperik in duwen...
Met al hun geschoemel ontnemen zij de mensen hun democratische hefbomen om te proberen deze wereld in de juiste banen te leiden; zij ontnemen de mensen hun recht op een betere wereld...
Links is vandaag de vijand en niemand anders en dat hebben zij er zelf van gemaakt door hun eigen oorspronkelijke doeleinden 180° om te buigen zodat we in feiten zelfs niet meer van links kunnen spreken en zelfs exteem links nog te goed voor hen is...
Het zijn gewoon volksverraders.
|
Wat is in feite het probleem? Uw verloren zoon is toch steeds welkom bij de kattekoppen, van de KUL; car oui: 'les extrêmes se touchent'