![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook 'off topic' ![]() Dalai Lama vertegenwoordigt de islam niet.... waar vechten al 1400 jaar de gewoonte is. Waar messen trekken dagelijkse bezigheid is....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 september 2018 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2122 |
Minister
|
![]() Pänchen Lama = made in China, .......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De leugens van de s&v venten en hun schuimbekkende aanhang nemen ondertussen absurde proporties aan. https://www.ugent.be/nl/actueel/rik-...n-de-ugent201d Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 13 september 2018 om 19:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bewijs van onschuld geldt alleen als zijzelf hun geschoemel moeten verbloemen; maar tegenstanders worden ter plaatse afgemaakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij moogt een onderscheid maken in godsdiensten, ik doe dat niet. Het is trouwens links die de macht van meneer pastoor heeft afgenomen, niet te vergeten. En indien de kerk die macht opnieuw zou hebben dan zouden ze exact doen wat alle andere godsdiensten doen als ze macht hebben: ze misbruiken. Als gij het seksisme van dat groepke schild en vrienden niet erg vindt 'omdat ze geen macht hebben' dan is dat oerdom. Want als ze macht krijgen (er dat is zonder enige twijfel hun bedoeling) , dan zit GIJ en alle andere vrouwen met de gebakken peren! Ik niet hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
He, toevallig zeggen die van zichzelf ook dat ze links zijn... Of is dat niet zo toevallig??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De beslissing die ik vandaag neem sluit volledig aan bij wat de UGent is: een open en verdraagzame universiteit De schaamte ver voorbij om op dit ogenblik zo iets te durven beweren; linkse indoctrinatie, linkse justitie is het tegendeel van open en verdraagzaam... Ze ondergraaft totaal de democratie waar sommige mensen nog dachten in te leven zodat steeds de ogen van meer en meer mensen geopend worden en dat laatste is hoognodig anders gaan we terug naar de jaren dertig en veertig van de vorige eeuw. De zogezegde linksen die in een facistische onwereld scheppen ook al noemen ze hem anti-facistisch... Kijk, als je kunt, wat verder dan je neus lang is en zie niet alleen dit verhaal van schild en vriend, maar zie hun jarenlange onderkruiperij in de perswereld totdat ze de volledige macht naar zich toegetrokken hebben; echte linkse mensen met echte linkse bekommernissen volledig achter de verkeerde kar gespannen hebben, de Vlamingen bijna gans de tijd zijn gaan afschilderen als negatief, achterlijk, racistisch, extremistisch, (wat natuurlijk juist voor de volle honderd procent een racistische uitvalshoek is) de Nederlandse taal verder aan het afbouwen zijn van ABN over BN naar een samenraapsel van wat dialecten, zogezegd omdat ze tegen elitair zouden zijn de mensen wijsmaken dat ze er met hun plaatselijk dialect moeten kunnen komen; alles wat ze in hun handen hebben moet aan hun gelijk voldoen en iedereen die daar buiten valt wordt aangevallen... Sorry, ik geloof niet dat er vele mensen voor S&V zijn maar als de linkiewinkies nog veel van hunne tetter maken moeten ze daarna niet komen wenen dat Vlaanderen verder en verder richting S&V zal opschuiven... Zijzelf zijn de grootste aanstokers daarvoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totalitaire anarchisten, ik ken er ook zo, die dromen van een heel strenge wetgeving voor bijvoorbeeld financiele instellingen. Als ik hen dan zeg dat het basis idee van anarchie toch is dat er geen wetten zijn, en geen staat, en geen gerecht, en geen politie en geen sociale regelgeving, dan bekijken ze mij alsof ik van Mars kom: zo een a-sociaal anarchisme, daar moeten ze niet van weten ![]() Maar in de grond is anarchie helemaal niet totalitair. Wel extreem brutaal, want voor totale vrijheid. En vrijheid is bijzonder brutaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2135 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat te zeggen over alle mannen met invloed en macht die hun handen niet van de vrouwen konden houden en hen molesteerden... Het waren niet maar een paar enkelingen maar een heel systeem dat hen de hand boven het hoofd hield; en wat deed justitie als er af en toe wel klacht werd ingediend??? De andere kant opkijken... Dus moet wij nu maar dat hele systeem opdoeken??? Is dat wat je voorstelt??? Maar je hebt gelijk dat het links is die de macht van de pastoors heeft afgenomen en hoe gevaarlijk dat is, is toch duidelijk... Dus ik aggeer nu tegen links omdat ze nu een gevaar voor het heil van onze samenleving zijn... en niet ergens in een hypothetische korte of nabije toekomst. Nu en met de dag meer, zelfs een veel groter gevaar dan S&V is en dus ga ik mij nu niet blind staren op S&V maar val ik links aan omdat ze deze maatschappij de dieperik in duwen... Met al hun geschoemel ontnemen zij de mensen hun democratische hefbomen om te proberen deze wereld in de juiste banen te leiden; zij ontnemen de mensen hun recht op een betere wereld... Links is vandaag de vijand en niemand anders en dat hebben zij er zelf van gemaakt door hun eigen oorspronkelijke doeleinden 180° om te buigen zodat we in feiten zelfs niet meer van links kunnen spreken en zelfs exteem links nog te goed voor hen is... Het zijn gewoon volksverraders. Laatst gewijzigd door marie daenen : 13 september 2018 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Doublethink Als ik dat herlees, dan krijg ik koude rillingen van de pertinentie ervan... "To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them, to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy, to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again, and above all, to apply the same process to the process itself—that was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word—doublethink—involved the use of doublethink." Laatst gewijzigd door patrickve : 13 september 2018 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2140 |