Los bericht bekijken
Oud 14 september 2018, 22:41   #421
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Schit-te-rend!!

Voor degenen die niet helemaal meer mee zijn zal ik dit pareltje even analyseren.

Het begon met Geert die dit over mij beweerde:

Ik kan me niet herinneren en zelfs niet indenken dat ik ooit zoiets gezegd heb dus ik reageerde hierop met:

Waarna geert mij terecht wijst met deze link:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=634

Een aandachtig lezer zal al snel merken dat ik het daar nergens over een verkrachting of een arbeidscontract heb.
Kortom; in een poging mij woorden in de mond te leggen komt geert met een quote van mij waaruit duidelijk blijkt dat hij mij wel degelijk woorden in de mond legde.
Nergens heb ik het over "een verkrachting is een arbeidscontract".

Wat we wel uit zijn link leren is dat geert wel degelijk van mening is dat een inbreker een job heeft. Hij is ondertussen al wel weer aan't woordjesneuken over "hardwerkend" ma soit; in zijn poging mij dingen in de mond te leggen faalt hij miserabel maar tegelijkertijd geeft hij mij in die poging wel gelijk als ik zei dat hij van mening is dat inbrekers hardwerkende mensen zijn. Ze hebben volgens geert immers wel degelijk een job.
Waarna je er vanuit kan gaan dat ze wel hard zullen werken anders hadden ze vast al lang hun ontslag gekregen.

Soit. Je moet het maar doen. Met 1 link toegeven dat je zat te liegen over dingen die een ander zou gezegd hebben en tegelijkertijd in die zelfde link toegeven dat je ooit iets beweert waarvan je hier zat te toeteren dat je dat nooit gezegd hebt.

Jij moet vaker voor mij quotes gaan opzoeken in uw archief geert. Je doet dat fantastisch. Jezelf tegenspreken en mijn gelijk bewijzen tegelijk.
Ik zou het zelf niet beter kunnen.

Wow, wat een gekronkel!

Kunt ge niet nog een langere post schrijven?
Ik vraag het u toch duidelijk, omdat ik het ongelooflijk vind, of ge vindt dat verkrachting een arbeidscontract is, en waar is uw ontkenning? nergens hé!

En natuurlijk over uw bewering dat het aantal moorden zal halveren, daar zwijgt ge over! Of course!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden