Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2018, 22:47   #517
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik denk het wel.
Citaat:
Dan nog wordt die andere job wel weer door een werkloze ingevuld.
het probleem is dat werkloosheid zo niet werkt. Daarom dat ik u eens gevraagd heb naar een definitie van werkloosheid. Een definitie die ik nooit heb gekregen.

In jaren 80 dacht men: we gaan alle ouderen op pensioen sturen, en dan gaan jongeren die plaatsen innemen en zo is de werkloosheid opgelost. Dat was een even simplistische redenering als de uwe.
En wat weten we nu, die redenering werkte niet. Het loste de werkloosheid niet op.
legalisatie zal de werkloosheid niet oplossen, en geen bijkomende inkomsten geven.
Citaat:

Helemaal niet. Ik laat gewoon in het midden of er op cannabis extra taxen geheven moeten worden of niet. Wil men dat doen; mij goed. Doet men het niet: ook goed.
Hoe gaat men de preventie financieren?

Citaat:
Jawel, want nu mag ik dat niet.
jawel, ge moogt toch ne plant telen?

Citaat:
Inderdaad; 'nagenoeg' geen reclame. Bovendien zijn 2 van uw prentjes al gewoon prentjes van een product.
de overheid maakt zelfs reclame! https://www.youtube.com/watch?v=Gy2gclgJf6c
Citaat:
En verder zijn er regels aan reclame. Ik veronderstel dat de reclame die je hier post wel aan die voorwaarden zullen voldoen.
de voorwaarde is: alles mag!

En de doortrapte leugen van u is natuurlijk dat ge mij beschuldigde een leugenaar te zijn omdat ik beweerde dat in Colorado er reclame is voor cannabis!

Waar blijft uw verontschuldiging??
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden