Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2005, 01:03   #191
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lol, ik krijg meer respect op het werk dan je ooit zou krijgen in uw kebabzakje geloof mij maar

een Vlaming zal ik nooit kunnen worden, ik ben hier niet geboren en niet opgegroeid, mijn mentaliteit is ook anders ik woonde in Rusland tot ik volwassen geworden ben.

Maar ik woon hier momenteel, en ik geef om dit land, snapt ge ? Ik vind het erg dat Turken dit land zo verkloten.

Op mijn identiteit ben ik absoluut niet fier.
Mijn land (en die van u ook) heeft in de 20ste eeuw ernstige misdaden begaan teden de mensheid.
Bezetting van de Baltische staten, bezetting van Polen, het installeren van communisme in Oost-Europa en veel meer.
Daar kan ik niet fier op zijn.
Je bent blijkbaar wel fier op wat uw land gedaan heeft, op alle gepleegde moorden.

PS. Als ik bekende Russen met bekende Turken vergelijk dan winnen wij hoor Zie, ik kan ook nationalistisch zijn
Kebabzaak heb ik nog niet geopend.

Mooie levensverhaal.

Turken ... kloten ... dit ... land? Als ik nu schrijf wat ik allemaal denk ga ik dinges doen dat niet mag van men geloof. Maar denk twee keer na eerder je iets schrijft.

Tuurlijk ben ik niet fier op moorden dan wel tegen onschuldige burgers (hadden Turken wel onschuldige mensen vermoord?) Maar soit, ik ben fier op mijn volk, cultuur en geschiedenis.

Het kan mij geen barst schelen wat je vind van je eigen volk,... Boeit niet meer.

Turken winnen wel

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 21 januari 2005 om 01:15.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden