![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is de grootste Turk aller tijden? | |||
Attila de Hun |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,20% |
Alparslan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,44% |
Yavuz Sultan Selim |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,44% |
Fatih Sultan Mehmet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,32% |
Mimar Sinan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,32% |
Ataturk |
![]() ![]() ![]() |
28 | 68,29% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het waren echter nooit Grieken. Ze werden wel door de Turken Rum genoemd. Het zijn meestal slimme mensen en ook gelovig. Ze hebben meestal lichte oog- en haarkleur. Ze zijn bekeerd tot Islam. Sindsdien zijn ze de Turkse sultans en Islam altijd trouw gebleven. Jan nu je er toch reageert op één van men tekst. Wil je ook eventjes zeggen welke Turk volgens jou de allergrootste was? Enigste wat je doet is dit topic ruïneren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 21 januari 2005 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Let me tell u EL turco : door idioten zoals gij hier, krijg IK hier in Belgie een negatieve stempel "vreemdeling". Omdat jullie, turken en marokanen hier in Belgie zich niet kunnen gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf blank en volbloed Europeaan. Zelfs mijn naam, Kenan, is naast hebreeuws ook keltisch. De mondeling overgeleverde kronieken van mijn familie gaan terug tot minstens 200 jaar terug en spelen zich volledig af in Europa. Waarom zou ik op mezelf schoppen? Mijn reactie op kelt is plagend en schertsend bedoeld. Hij weet dat ook. Ik ken hem al langer dan vandaag van op een ander forum. Het merendeel van mijn posts op dit forum zou je als luchtig kunnen omschrijven. Als je mijn posts minder verzuurd leest, zou je dat merken. Je hebt me zelfs eenmaal verdacht van een echte Vlaming te zijn die zich voortdoet als Turk. Je gruwt waarschijnlijk bij de gedachte een zogenaamde allochtoon niet te kunnen herkennen wanneer hij langs je staat of met je spreekt. Het moet verschrikkelijk zijn om met zulke paranoïde gevoelens te moeten leven.
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het komt eruit, eindelijk. Dat je niet gerespecteerd wordt ligt echt niet aan mij. Wie ben jij wel om me idioot te noemen? Je bent éénmaal een vreemdeling. Ook al je integreert, in u geval assimileert ben je een vreemdeling. Maar een vreemdeling kan best een goede burger zijn hoor. Dus hij kan perfect Nederlands praten, omgaan met zijn buren (niet in u geval blijkbaar) ... Maar een vlaming kan je niet worden, je bent een Rus en je moet er fier op zijn, op je identiteit. Een wannabee-vlaming ... ![]() Trouwens, criminelen van Oost-Bloklanden in ons land zijn actiever dan de Turkse criminelen. Vergelijk aub Turken niet met de Marokkanen. Hun reputatie is aparte geval. Als ik me niet vergis, liggen de cijfers bij Marokkanen 10 keer hoger dan bij Turken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hanteert u twee maten en twee gewichten naar gelang het u uitkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() een Vlaming zal ik nooit kunnen worden, ik ben hier niet geboren en niet opgegroeid, mijn mentaliteit is ook anders ![]() Maar ik woon hier momenteel, en ik geef om dit land, snapt ge ? Ik vind het erg dat Turken dit land zo verkloten. Op mijn identiteit ben ik absoluut niet fier. Mijn land (en die van u ook) heeft in de 20ste eeuw ernstige misdaden begaan teden de mensheid. Bezetting van de Baltische staten, bezetting van Polen, het installeren van communisme in Oost-Europa en veel meer. Daar kan ik niet fier op zijn. Je bent blijkbaar wel fier op wat uw land gedaan heeft, op alle gepleegde moorden. PS. Als ik bekende Russen met bekende Turken vergelijk dan winnen wij hoor ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Als ik is eventjes herlees wat ik allemaal heb geschreven, voel ik me niet echt prettig.
Als ik je heb gekwetst, bied ik mijn verontschuldiging aan. Trouwens je teksten over Turken zijn niet echt lief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooie levensverhaal. Turken ... kloten ... dit ... land? Als ik nu schrijf wat ik allemaal denk ga ik dinges doen dat niet mag van men geloof. Maar denk twee keer na eerder je iets schrijft. Tuurlijk ben ik niet fier op moorden dan wel tegen onschuldige burgers (hadden Turken wel onschuldige mensen vermoord?) Maar soit, ik ben fier op mijn volk, cultuur en geschiedenis. Het kan mij geen barst schelen wat je vind van je eigen volk,... Boeit niet meer. Turken winnen wel ![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 21 januari 2005 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() EL Turco. je hebt gelijk. Ik verspil mijn tijd aan nutteloze discussie hier
![]() Sorry als mijn woorden u een onaangenaam gevoel gaven. ik ga slapen nu, morgen vroeg opstaan en gaan werken :// Belgie is te klein voor een grote aantal vreemdelingen. En door jullie taalrijke aanwezigheid "kloten" jullie dit land.. Dit bedoelde ik. Misschien heb ik geen goeie woord gekozen. Anyway slaap lekker en PEACE!!! After all, we willen allemaal lang en gelukkig leven, right :O |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen was het anders. Ottomaanse Rijk werd bestuurd door Turken. Het was wel een cocktail van volkeren (o.a grieken, armeniers, bulgaren,...). Als er iemand zich bekeerde tot islam en Turks sprak en gebouwen maakte... was hij zeker een "Turk". Hij behoorde dus niet tot de Grieken die plannen maakten om Turkse Gouverneur van Grece te vermoorden. Vergelijk appelen met peren niet met elkaar. Time is changin' ... Trouwens wie was volgens jouw de grootste Turk ooit? Laatst gewijzigd door JusticeLover : 21 januari 2005 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga ook slapen wel ga ik morgen naar school ![]() ![]() Mooie woorden, hetzelfde. Mij maakt het niet uit of ik lang leef, zolang ik maar leef als een goede moslim 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog een vraagje aan Jan: Trouwens wie was volgens jouw de grootste Turk ooit? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Gouverneur
|
![]() Als reactie op mijn bericht over het rauwe optreden van de "brabançons" in de middeleeuwen (en over de weinig ontwikkelde Frankische geneeskunde in die tijd) meende een woodbe historicus dit te moeten posten:
Citaat:
Mag ik even de Grote Winkler Prins (9de druk, deel 5, blz. 44) citeren? "Brabanciones (middeleeuws Lat., afgeleid van het Fr. brabançons = Brabanders), naam waarmee de georganiseerde benden huurlingen, doorgaans voetknechten, werden aangeduid die in de 12de en 13de eeuw West-Europa onveilig maakten. Zij verschenen onder die naam in 1166 in de keizerlijke legers in Duitsland en Italië en sinds 1173 eveneens in de troepenmachten van Engeland en Frankrijk. Bij de onregelmatige betaling van hun soldij of tijdens de onderbreking van de vijandelijkheden zwierven zij plunderend rond op zoek naar nieuwe opdrachtgevers. Allerlei outlaws en kruisvaarders die naar hun woonplaats niet wilden of konden terugkeren, sloten zich bij hen aan. Vooral in Frankrijk had men te lijden onder hun rooftochten, brandstichtingen en moordpartijen. (...)" Het artikel wordt afgesloten met een drietal literatuurverwijzingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk weet de Grote Winkler Prins niks over het verleden, alleen Jan van den Berghe weet dat.
''U weet hoogenaamd niet waar u het over heeft'' |
![]() |
![]() |