Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Omdat die schoolreis dan ook niet ingesteld was om U de "nazi cultuur bij te brengen als verruimend element van uw wereldbeschouwing", maar die schoolreis had exact de bedoeling die bij U gelukt is: U tonen hoe erg het allemaal wel niet was.
Ik denk echt niet dat ze met diezelfde ingesteldheid dat moskee bezoek hebben georganiseerd. Indien het zo ware geweest, dan denk ik niet dat die jongeren zouden geprotesteerd hebben, he.
Maar stel dat je naar Breendonk zou gegaan zijn, waar men dan zou getoond hebben, met enig respect, hoe het toch allemaal goed gedaan was, wat voor een prachtige kamer de torenwachter had, een paar brieven van de torenwachter naar zijn moeder, waarin hij schrijft dat de job moeilijk is want de joden stinken hard als ze branden in den oven, waar de gouden tanden van de kadavers uitgetrokken werden, met welk materiaal, waar dat goud nadien allemaal nuttig voor aangebracht werd, waarom de nazi's iets tegen de joden hadden, waar de leeszaaltjes waren waar je "Mein Kampf" kon lezen, terwijl daar nog exemplaren liggen met een gouden boordje aan, en of je wel je schoenen wil uitdoen als je in zo een kamertje komt, en zo voort...
|
Bullshit, die bezoeken aan Breendonck zijn enkel gericht op Zionistische propaganda, om de zogezegd arme Joden als onschuldige slachtoffers voor te stellen van de stoute Nazi's. Zo kan het bestaan van de Zionistische entiteit gerechtvaardigd blijven, zoals het Groot Plan het voorschrijft.
Nochtans moest ik het niet proberen, hoor, om te weigeren naar dat 'bezoek' te gaan om die smerige Joodse propaganda te moeten bekijken en beluisteren. En indien ik geweigerd had en gestraft zou zijn geweest, wat zeker en vast was gebeurd, dan zou bijna niemand gezegd hebben: 'je hebt gelijk,het is een schande!'.
Hypocrisie ten top.