Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2019, 08:43   #51
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Serieus nu, behalve dat het wat slappekes was op sommige punten, en hier en daar iets dwaas had, wat is daar zo schokkend aan? Ik vond dat maar afgewaterd.

Wat bijvoorbeeld dwaas was, was een systematisch willen uitwijzen van 2de of 3de generatie inwijkelingen. Dat zou enkel maar conditioneel moeten, niet systematisch. Er kunnen daar best mensen tussen zijn die ondertussen "van hier" geworden zijn en deel uitmaken van de natie. Op basis van geintegreerdheidsparameters die goed gedefinieerd zouden moeten worden.

Maar wat evengoed dwaas is, is om illegalen niet vogelvrij te verklaren, wat mijns inziens de simpelste manier van doen is. Open grenzen, open blaffers.

Maar zoals ik al stelde, zoiets konden ze toen niet echt schrijven, ook al zou dat de spirit moeten zijn. Noem het "project immuunsysteem", of zoiets.

Het komt mij een beetje vreemd over dat u in dit concrete geval wél zou pleiten voor zekere criteria, terwijl u daar in het geval van de klimaat- & milieu-problematiek dan weer eerder afwijzend tegenover staat.

Waarom zouden 'we' niet ook 'parameters' definiëren voor 'geïntegreerdheid' in een 'duurzame samenleving', en op basis daarvan beslissen wie er deel van kan & mag uitmaken, en wie 'eruit' vliegt?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden