Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2019, 08:35   #416
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Waarom zou ik in de grond moeten kruipen van schaamte wanneer een zogenaamde Waal plots Vlaams begint te babbelen???
Nogmaals, jullie moeten ophouden met het protest tegen de Waalse indoctrinatie van de francofonie van boven uit af te dragen op de gewone Waal als mens... Ik heb niets tegen Walen, maar ik heb heel en heel veel tegen de desastreuze francofone politiek van dit land die niet alleen de Walen maar ook de Vlamingen richting afgrond stuurt...
Ik ben geen Waal, zelfs geen Franstalig opgevoede Belg.

En vele zijn tegen de desastreuze francofone politiek, maar de Vlaams politiek is geen haar beter.
Citaat:

En ook dat is zever, want we zijn allemaal, of bijna allemaal gewoon indo-germanen... Maar wil dat dan zeggen dat er tussen de Spanjaarden en de Polen dan geen verschillen meer bestaan???
Zet een paar spanjaarden in Polen en, als die Spanjaarden een beetje meewerken geen enkel probleem en omgekeerd ook niet...
Doe met twee naast elkaar levende volkeren hetzelfde en laat de overloop van het ene volk naar het andere oplopen en laat dat overgelopen volk zich verder uitroepen tot de heersers... je zult eens zien hoe lang het zal duren voordat dat ene volk zal gaan opspelen en zal schreeuwen dat het als volk gediscrimineerd wordt...

En het onderdrukkende volk zal laatdunkend zeggen, maar jullie bestaat toch niet als volk... jullie zijn bekrompen nationalisten...
Terwijl de bekrompen nationalisten juist zijzelf zijn die de anderen, tegen hun democratische wil in, wil overheersen en hervormen naar hun eigen maatstaven...

Doe bekakt verder en je moet binnen enkele jaren niet meer klagen over de Franstalige Belgen.
Toch niet in het Frans of het Nederlands.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden