![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigen volksverraad noem ik dat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, jullie moeten ophouden met het protest tegen de Waalse indoctrinatie van de francofonie van boven uit af te dragen op de gewone Waal als mens... Ik heb niets tegen Walen, maar ik heb heel en heel veel tegen de desastreuze francofone politiek van dit land die niet alleen de Walen maar ook de Vlamingen richting afgrond stuurt... Citaat:
Zet een paar spanjaarden in Polen en, als die Spanjaarden een beetje meewerken geen enkel probleem en omgekeerd ook niet... Doe met twee naast elkaar levende volkeren hetzelfde en laat de overloop van het ene volk naar het andere oplopen en laat dat overgelopen volk zich verder uitroepen tot de heersers... je zult eens zien hoe lang het zal duren voordat dat ene volk zal gaan opspelen en zal schreeuwen dat het als volk gediscrimineerd wordt... En het onderdrukkende volk zal laatdunkend zeggen, maar jullie bestaat toch niet als volk... jullie zijn bekrompen nationalisten... Terwijl de bekrompen nationalisten juist zijzelf zijn die de anderen, tegen hun democratische wil in, wil overheersen en hervormen naar hun eigen maatstaven... Laatst gewijzigd door marie daenen : 25 augustus 2019 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dan, broeder, zijt gij niet langer de tsaar van de trololo, maar de de kalief van de trholo'loh. Dan moet u uw ondrschrift aanpassen.
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Minister-President
|
![]() Als mensen niet misnoegd zijn hebben ze geen reden om te staken, vakbonden gaan altijd wel iets vinden, maar het kan rustiger, veel rustiger.
![]() |
#405 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
|
![]() Even Trump vragen, da's de ervaringsdeskundige op dat vlak.
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() Inderdaad toevallig, Spanje aan het ene uiterste en Polen een beetje aan het andere uiterste... Neem Frankrijk zo je wil... zo lang ze niet in te grote getalen komen zal je daar geen probleem mee hebben... Maar het is wel het eerste land om zijn buren proberen tot franse onderdanen te herleiden en als het moet doen ze dat via dwang, omkoperij of ander minder democratische middelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan weet ik wel voor wat ik kies, zonder daarom niet fier te zijn en te blijven als Limburgse geboren te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen staat en natie. Tussen volk en onderdanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vele zijn tegen de desastreuze francofone politiek, maar de Vlaams politiek is geen haar beter. Citaat:
Doe bekakt verder en je moet binnen enkele jaren niet meer klagen over de Franstalige Belgen. Toch niet in het Frans of het Nederlands. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Banneling
|
![]() Ik spreek hier in het wilde weg, zonder achterliggende bedoelingen, over twee landen die een beetje op de geografische uiterste van Europa liggen...
Kan zijn dat er betere voorbeelden te geven zijn, maar ook dan blijft gelden wat ik zeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is er geen enkele reden om een van die identiteiten te laten verdwijnen.
![]() |
![]() |
#419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het wat de Walen betreft niet over jou maar in het algemeen... En wat dat bekakt zijn betreft, indien jij de Belgische geschiedenis, de Belgische ingesteldheid, de Belgische bekaktheid tegen het Vlaamse deel van haar bevolking weigert te zien... is dat jouw zaak en niet de mijne... Waar zeg ik dat de Vlamingen beter, hoger... zijn dan de Walen... maar ze zijn anders en leggen andere klemtonen. Meer economische indien je wil; maar voor mij kan je zonder economisch gestaafd te zijn onmogelijk een blijvende sociale politiek voeren... en zij die beweren dat ze dat wel kunnen zijn in mijn ogen enkel in handen van het grootkapitaal waar ze zogezegd zo op afgeven... Ten andere hoe kunnen de Vlamingen uitwassen in de Vlaamse politiek, waar ik niet blind voor ben, tegenwerken, afremmen, uitroeien, als bovendien die uitwassen dikwijls een gevolg zijn van het Belgische gedoogbeleid ten aanzien van die uitwassen en de uiteindelijke financiële macht nog altijd bij la Belgique ligt... en ook de gesubsidieerde Vlaamse media Belgisch is en zelfs regelrecht anti-Vlaams, die dan ook meestal haar ogen dichtknijpt... Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 augustus 2019 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |