Los bericht bekijken
Oud 6 november 2019, 10:33   #243
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Gij zijt soms ook niet te schatten hoor

Kijk, ik laat het in het midden maar jij zweert voor één of andere reden dat homofilie zuiver aangeboren zou zijn en pedofilie niet terwijl het gaat over dezelfde soort gevonden afwijking in de hersenen
Als dat niet je reinste cherry-picking is dan weet ik het ook niet meer

Trouwens we _ althans ik toch _ hadden het over pedoseksualiteit ipv pedofilie maar kom

seg !
Waarom denkt ge dat ik er nog expliciet bij gezet heb dat het ging over het relatieve percentage ?
..en nogmaals het gin over pedoseksualiteit, maar kom

Ik net niet... tenminste als ik pedofilie louter neem zoals het gedefinieerd staat

Maar kom gij hebt het dus overduidelijk over pedoseksualiteit
Ja die link is er ... tenminste deels
Er worden verschillende types onderscheiden
Van één type kan je stellen dat macht een drijfveer is... omgekeerd heb je natuurlijk ook kindermisbruikers ( macht hé ) die niet echt pedosekueel zijn

..er zijn rudimentaire cijfers voorhanden
btw lees dit eens ... interessant

...en om je te 'troosten' de grootste groep niet-pedofiele kindermisbruikers situeert zich bij hetero-mannen
U beweert dat wanneer een pedoseksueel een relatie aangaat met een volwassene dit ( vaker) met een homoseksueel is.
Waarop u concludeert dat pedofilie meer voor komt onder homoseksuelen, dat klopt als uw stellingname?

Waarbij u ook nog stelt dat onder heteroseksuelen die een kind misbruiken meer psychopaten zitten dan pedoseksuelen? Wat hun handelen verklaart?
Ik wacht even af of ik u goed begrepen heb.

Laatst gewijzigd door alice : 6 november 2019 om 10:34.
alice is offline   Met citaat antwoorden