Los bericht bekijken
Oud 27 december 2019, 15:44   #255
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
maar wat is dit forum dan?? Dit is toch een gemeenschap hé!

zoals star trek fanaten een gemeenschap is. modeltrein adepten zijn ook een gemeenschap hé!

Gij spreekt de andere blowers hier toch aan, vooral dan om bondgenootschappen te vormen tegen de gemeenschappelijke vijand: die snode geertvdb! er is niets zo verbindend als een gemeenschappelijke vijand.
Dat is iets voor vrouwen. ik ben een emotieloze man. Gij weet zo weinig!

There was a statewide cross-sectional study in which advice about cannabis product use was requested using a mystery caller approach. The caller stated she was 8 weeks pregnant and experiencing morning sickness. Dispensaries were randomly selected from the Colorado Department of Revenue Enforcement Division website. (...) Results

Of the 400 dispensaries contacted, 37% were licensed for medical sale (n=148), 28% for retail (n=111), and 35% for both (n=141). The majority, 69% (277/400), recommended treatment of morning sickness with cannabis products (95%CI 64-74%).

Crimineel! En dit is het resultaat van een doorgedreven cannabis propaganda met 1 boodschap: cannabis is ongevaarlijk.

En de blowers op dit forum doen daar 100% aan mee. gewetensloos.
Neen. Dit forum beste Geert is geen gemeenschap. Het is een openbaar discussieforum.
Evenmin verlies ik mezelf in bizarre emotionele boodschappen over " vijanden" maar vermoed wel dat jij daar mee bezig bent?
En dan dat seksisme van u, jij bent een vrouw en weet zo weinig..
Ja Geert, ik vind cannabis niet gevaarlijk, tenzij je ontzettend veel blowt waardoor het je gaat hinderen in normaal functioneren. Dat geldt voor ieder middelen gebruik trouwens.
alice is offline   Met citaat antwoorden