Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2019, 08:10   #241
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Precies, geheelonthouders bewijzen dat dagelijks.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 11:00   #242
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Inderdaad. Het is niet makkelijk om een discussie te voeren over alpinisme met iemand die niet op een treetje durft te staan.
Ik vind dat ook. laten we Dutroux voorzitter maken van Child Focus. En Dries Van Langenhove voorzitter van Unia.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 11:58   #243
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik vind dat ook. laten we Dutroux voorzitter maken van Child Focus. En Dries Van Langenhove voorzitter van Unia.
Dat slaat toch totaal nergens op die opmerking?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 12:06   #244
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat uw aan kanker overleden bomma met uw handje? Cute!
Oud 27 december 2019, 12:15   #245
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
potentieel? er wordt al 50 jaar onderzoek gedaan, en waar staan we? NERGENS!
laten we nu 50 jaar onderzoek doen naar de kanker genezende capaciteiten van rode beskes!
vrolijk maken over het meest gerenomeerde wetenschappelijk tijdschrift op deze aarde? Nooit! ik zou niet durven. Ik ik ik, mij mij mij. waar heb ik het over u? Ik ik ik, mij mij mij. waar heb ik het over u? BS! cannabis is een traag vergif. ge hebt het niet door dat het uw brein inpalmt. En wat betreft zorgaanvraag is het de belangrijkste drug. Gij wilt ze gewoon niet weten. An incovenient truth. Ja! there is substantial evidence that exposure to cannabis in pregnancy is associated with having a low-birthweight baby, and the American College of Obstetricians and Gynecologists recommends women who are pregnant or contemplating pregnancy discontinue cannabis use because of concerns about impaired neurodevelopment and exposure to the adverse effects of smoking.https://www.sciencedaily.com/release...0719173602.htm

“There are many concerns about prenatal marijuana use and the potential for adverse effects on the fetus,” said researcher Kelly Young-Wolff of the Kaiser Permanente Northern California Division of Research. “And although the health effects of prenatal cannabis use are complex and not well understood, no amount of cannabis has been shown to be safe during pregnancy.” Dit is weer het doortrapte blower fundamentalistisch geloof. More pregnant women are using marijuana. We don’t know if that’s safe.
And cannabis dispensaries are marketing their products to pregnant women for morning sickness.

het is zelfs zo dat de blower gemeenschap opzettelijk een 25 jaar oude oude Jamaicaanse (!!!) studie (Melanie Dreher) misbruiken om te 'bewijzen' dat cannabis tijden de zwangerschap ongevaarlijk is. terwijl eigenlijk die studie dat niet eens beweert:
https://www.scientificamerican.com/a...dubious-study/
To Justify Using Weed, Some Pregnant Women Cling to an Old and Dubious Study.
Social media users extol—and health experts decry—a 25-year-old study from Jamaica suggesting cannabis use poses no harm to fetal development

Dreher’s paper currently sits in the 99th percentile of research outputs based on the volume of attention it has received online, as ranked by the Altmetric Attention Score. Most of that attention comes from Facebook and Twitter shares by people promoting the safety of cannabis in pregnancy, not from doctors or researchers discussing the science. Her work hasn’t been taken seriously by the medical community, Dreher said, but “it was taken seriously by women who used it regularly and felt that they had been justified.”

Doortrapt! Exact hetzelfde hebzuchterige gedoe als tv evangelisten die misbruik maken van kwetsbare zieke mensen om zichzelf een privé jet te kopen.

ik ik ik, mij mij mij!
Waarom reageert u altijd zo emotioneel? Je kunt ook op een rustige manier je mening geven hoor.
Nu u vertelt weer ongelofelijke onzin!

1. Wat " zorgaanvraag" betreft is cannabis niet " de meest belangrijke drug" omdat het aantal mensen met problemen door andere verslavingen, waaronder alcohol en gokken, veel vaker in de problemen komen.
Omdat een alcoholverslaving lichamelijk veel schade aanricht, maar ook sociale contacten op de schup zet met wie geen alcoholverslaving heeft, en gokken behalve sociaal isolement ook voor grote fin problemen zorgt.
U lult dus maar wat en alweer.

2. De Blowergemeenschap " bestaat niet... hoogstens organisaties die zich lokaal op het verdedigen van gebruik richten en natuurlijk zijn dat geen wetenschappelijke studies. Blowen tijdens zwangerschap lijkt me ook niet goed, evenmin als roken en alcohol, toch doen meer vrouwen het laatste dan blowen maar daar maakt u zich dan ook niet druk over, toch?

3. Maar die organisaties vergelijken met" tv predikanten die zich verrijken" is echt louter uw emotioneel gezwets, hou dat voor jezelf en probeer eens iets met feiten op te bouwen?
Oud 27 december 2019, 14:22   #246
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom reageert u altijd zo emotioneel?
Dat is enkel in uw verbeelding.
Citaat:
Je kunt ook op een rustige manier je mening geven hoor.
Inderdaad, en dat doe ik ook.
Citaat:
Nu u vertelt weer ongelofelijke onzin!
Nope, allemaal geniaal.
Citaat:
1. Wat " zorgaanvraag" betreft is cannabis niet " de meest belangrijke drug" omdat het aantal mensen met problemen door andere verslavingen, waaronder alcohol en gokken, veel vaker in de problemen komen.
Kijk naar de grafiek.
Citaat:
Omdat een alcoholverslaving lichamelijk veel schade aanricht, maar ook sociale contacten op de schup zet met wie geen alcoholverslaving heeft, en gokken behalve sociaal isolement ook voor grote fin problemen zorgt.
exact wat cannabis doet.
Citaat:

U lult dus maar wat en alweer.
ge projecteert uw eigen fouten op mij..
Citaat:

2. De Blowergemeenschap " bestaat niet... hoogstens organisaties die zich lokaal op het verdedigen van gebruik richten en natuurlijk zijn dat geen wetenschappelijke studies.
Die gemeenschap bestaat wel degelijk, Al de cannabisdraden op dit forum bevestigen dat toch! De propaganda op wiet websites worden hier gretig gedeeld. het is 1 groot netwerk, en gij doet daar aan mee.
Citaat:
Blowen tijdens zwangerschap lijkt me ook niet goed,
'Lijkt' niet goed?
Citaat:
evenmin als roken en alcohol, toch doen meer vrouwen het laatste dan blowen maar daar maakt u zich dan ook niet druk over, toch?
Dit is weer een DEGOUTANTE leugen, en die ik kan bewijzen. Ik zit ook op dit forum op tabaksdraden, waar ik mijn afkeer voor sigaretten héél duidelijk maak, OOK en vooral tijdens zwangerschap!
Een zieke leugen!
Citaat:

3. Maar die organisaties vergelijken met" tv predikanten die zich verrijken" is echt louter uw emotioneel gezwets, hou dat voor jezelf en probeer eens iets met feiten op te bouwen?
als cannabis shops zwangere vrouwen aanraden om cannabis te gebruiken, dan is dat exact hetzelfde als tv evangelisten die kanker patienten aanraden om te stoppen met chemo.

Ze doen dat beide om 1 reden: GELD GELD GELD.
Oud 27 december 2019, 14:23   #247
geertvdb

Standaard

Citaat:
Dat slaat toch totaal nergens op die opmerking?
Dat slaat de nagel op de kop!
Als blowers beweren (gij vooral) dat ge geen gefundeerde mening kunt hebben over cannabis als ge zelf nooit gebruikt, dan kunt ge ook geen mening hebben over pedofilie als ge nooit een kind hebt verkracht.

Een debiele achterlijk visie.
Oud 27 december 2019, 14:28   #248
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nope, allemaal geniaal. Kijk naar de grafiek. .
1. Alcohol staat er niet op natuurlijk
2. In absolute cijfers daalt het aantal cannabispatienten persies
Oud 27 december 2019, 14:33   #249
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als blowers beweren (gij vooral) dat ge geen gefundeerde mening kunt hebben over cannabis als ge zelf nooit gebruikt, dan kunt ge ook geen mening hebben over pedofilie als ge nooit een kind hebt verkracht.

Italie legaliseert cannabis voor eigen gebruik. Weer een achterlijk debiel land erbij
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2019, 14:49   #250
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is enkel in uw verbeelding.
Inderdaad, en dat doe ik ook.
Nope, allemaal geniaal. Kijk naar de grafiek. exact wat cannabis doet.
ge projecteert uw eigen fouten op mij..
Die gemeenschap bestaat wel degelijk, Al de cannabisdraden op dit forum bevestigen dat toch! De propaganda op wiet websites worden hier gretig gedeeld. het is 1 groot netwerk, en gij doet daar aan mee. 'Lijkt' niet goed? Dit is weer een DEGOUTANTE leugen, en die ik kan bewijzen. Ik zit ook op dit forum op tabaksdraden, waar ik mijn afkeer voor sigaretten héél duidelijk maak, OOK en vooral tijdens zwangerschap!
Een zieke leugen!
als cannabis shops zwangere vrouwen aanraden om cannabis te gebruiken, dan is dat exact hetzelfde als tv evangelisten die kanker patienten aanraden om te stoppen met chemo.

Ze doen dat beide om 1 reden: GELD GELD GELD.
Bij mijn weten zit ik in geen enkele " gemeenschap" wanneer ik deel neem aan deze discussie. Dat is echt een bijzonder emotionele en overtrokken reactie.
Wat er " geniaal" zou zijn aan een grafiek die niet gaat over zorgtoename, wat je standpunt was, blijft ook onduidelijk.

Ik deel niets met u en al zeker niet uw fouten. Bovendien ken ik geen enkele " cannabisshop" met reclame om te blowen wanneer je zwanger bent. En ja, ik ken meer van die shops dan u!
De meeste mensen baten iets uit met de bedoeling om winst te maken, of dit nu een frituur of weedshop is... evenmin raden weedshops anderen aan om te stoppen met chemo, je reageert echt vanuit emoties die blijkbaar je verhinderen om nog logisch te denken.
Oud 27 december 2019, 14:49   #251
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Italie legaliseert cannabis voor eigen gebruik. Weer een achterlijk debiel land erbij
Ja, mag gewoon in je tuin ( of terras) super toch?
Nog even en ook hier?
Oud 27 december 2019, 15:01   #252
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
1. Alcohol staat er niet op natuurlijk
gokken ook niet! Pado's ook niet.
Los daarvan, het is toch alamerend? Of niet? voor u is er geen cannabis probleem?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
2. In absolute cijfers daalt het aantal cannabispatienten persies
De wens is de vader van de gedachte.
Oud 27 december 2019, 15:11   #253
geertvdb

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten zit ik in geen enkele " gemeenschap" wanneer ik deel neem aan deze discussie.
maar wat is dit forum dan?? Dit is toch een gemeenschap hé!

zoals star trek fanaten een gemeenschap is. modeltrein adepten zijn ook een gemeenschap hé!

Gij spreekt de andere blowers hier toch aan, vooral dan om bondgenootschappen te vormen tegen de gemeenschappelijke vijand: die snode geertvdb! er is niets zo verbindend als een gemeenschappelijke vijand.
Citaat:
Dat is echt een bijzonder emotionele en overtrokken reactie.
Dat is iets voor vrouwen. ik ben een emotieloze man.
Citaat:
Wat er " geniaal" zou zijn aan een grafiek die niet gaat over zorgtoename, wat je standpunt was, blijft ook onduidelijk.

Ik deel niets met u en al zeker niet uw fouten. Bovendien ken ik geen enkele " cannabisshop" met reclame om te blowen wanneer je zwanger bent. En ja, ik ken meer van die shops dan u!
Gij weet zo weinig!

There was a statewide cross-sectional study in which advice about cannabis product use was requested using a mystery caller approach. The caller stated she was 8 weeks pregnant and experiencing morning sickness. Dispensaries were randomly selected from the Colorado Department of Revenue Enforcement Division website. (...) Results

Of the 400 dispensaries contacted, 37% were licensed for medical sale (n=148), 28% for retail (n=111), and 35% for both (n=141). The majority, 69% (277/400), recommended treatment of morning sickness with cannabis products (95%CI 64-74%).

Crimineel! En dit is het resultaat van een doorgedreven cannabis propaganda met 1 boodschap: cannabis is ongevaarlijk.

En de blowers op dit forum doen daar 100% aan mee. gewetensloos.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 december 2019 om 15:11.
Oud 27 december 2019, 15:39   #254
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En weer die oeverloze emotionaliteit! ik heb wat u beweert zelfs nooit gesteld, geef anders maar eens het nummer van de post waar ik die uitspraak deed? Dus wat is nu achterlijk en debiel? juist ja...
Oud 27 december 2019, 15:44   #255
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
maar wat is dit forum dan?? Dit is toch een gemeenschap hé!

zoals star trek fanaten een gemeenschap is. modeltrein adepten zijn ook een gemeenschap hé!

Gij spreekt de andere blowers hier toch aan, vooral dan om bondgenootschappen te vormen tegen de gemeenschappelijke vijand: die snode geertvdb! er is niets zo verbindend als een gemeenschappelijke vijand.
Dat is iets voor vrouwen. ik ben een emotieloze man. Gij weet zo weinig!

There was a statewide cross-sectional study in which advice about cannabis product use was requested using a mystery caller approach. The caller stated she was 8 weeks pregnant and experiencing morning sickness. Dispensaries were randomly selected from the Colorado Department of Revenue Enforcement Division website. (...) Results

Of the 400 dispensaries contacted, 37% were licensed for medical sale (n=148), 28% for retail (n=111), and 35% for both (n=141). The majority, 69% (277/400), recommended treatment of morning sickness with cannabis products (95%CI 64-74%).

Crimineel! En dit is het resultaat van een doorgedreven cannabis propaganda met 1 boodschap: cannabis is ongevaarlijk.

En de blowers op dit forum doen daar 100% aan mee. gewetensloos.
Neen. Dit forum beste Geert is geen gemeenschap. Het is een openbaar discussieforum.
Evenmin verlies ik mezelf in bizarre emotionele boodschappen over " vijanden" maar vermoed wel dat jij daar mee bezig bent?
En dan dat seksisme van u, jij bent een vrouw en weet zo weinig..
Ja Geert, ik vind cannabis niet gevaarlijk, tenzij je ontzettend veel blowt waardoor het je gaat hinderen in normaal functioneren. Dat geldt voor ieder middelen gebruik trouwens.
Oud 27 december 2019, 16:05   #256
geertvdb

Standaard

Citaat:
Neen. Dit forum beste Geert is geen gemeenschap. Het is een openbaar discussieforum.
Dit is een gemeenschap. Ge moogt dat ontkennen zoveel ge wilt. En er is ook een blower gemeenschap. Ze zoeken mekaars gezelschap op, op fora en websites, delen info. Gij doet dat ook.
Citaat:
Evenmin verlies ik mezelf in bizarre emotionele boodschappen over " vijanden" maar vermoed wel dat jij daar mee bezig bent?
nergens heb ik dat geschreven.
Citaat:
Ja Geert, ik vind cannabis niet gevaarlijk, tenzij je ontzettend veel blowt waardoor het je gaat hinderen in normaal functioneren. Dat geldt voor ieder middelen gebruik trouwens.
hebt ge ook nog commentaar op al de propaganda van de cannabisshops voor zwangere vrouwen dat cannabis ongevaarlijk is, of gaat ge daar zedig over zwijgen?

Bah, ik heb echt hekel aan dat laf gedoe!
Oud 27 december 2019, 16:06   #257
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2

Oud 27 december 2019, 16:06   #258
geertvdb

Standaard

Citaat:
En weer die oeverloze emotionaliteit! ik heb wat u beweert zelfs nooit gesteld, geef anders maar eens het nummer van de post waar ik die uitspraak deed? Dus wat is nu achterlijk en debiel? juist ja...
Dat was uwe legendarische post over cannabis en seks! Ge gaat mij toch niet vertellen dat ge dat al vergeten zijt??
Oud 27 december 2019, 16:07   #259
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
2

Oud 28 december 2019, 07:35   #260
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was uwe legendarische post over cannabis en seks! Ge gaat mij toch niet vertellen dat ge dat al vergeten zijt??
Over wat ging dat ook weer ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be