Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Niet alleen de Vlaams-nationalistische keffertjes maar ook jan met de belgische pet op worden vriendelijk verzocht jaarlijks 6,4 miljard op te hoesten teneinde te vermijden dat de walen letterlijk verhongeren. Bovendien is dit een minimumbedrag, afhankelijk hoe je de berekening maakt maar je kan dit onmogelijk natrekken aangezien het bedrag vervat is in allerlei afhoudingen. Hoe dan ook blijft het een aanzienlijke aderlating voor de vlamingen.
Dit gezegd zijnde wil ik je wijzen op een vergissing in jouw betoog. Henri1 is namelijk geen waal, maar een rasechte limburger zoals jij en een pak anderen. Henri1 wil absoluut doorgaan voor waal en vermeldt daarom "le grand Liège" als woonplaats terwijl hij in Herstappe, een Vlaamse gemeente met faciliteiten voor franstaligen geboren is. Deze kwestie is hier niet lang geleden behandeld maar is je vermoedelijk ontgaan.
Stephanie vergist zich dus. Haar mening is niet meer waard dan het papier waarop ze gedrukt is.
|
Vanwaar Henri1 is weet ik niet . U met uw zekere uitspraak blijkbaar wel. Hebt u een gezegde van hem of een bewijs dat hij uit Herstappe afkomstig is? Mij is dit in ieder geval ontsnapt. Geef dan de draad waar dit staat, of bewijs het. En indien u dit niet kunt , zwijg er dan over. Trouwens, dat zijn onze zaken niet.