Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi
https://en.wikipedia.org/wiki/Rosenh...nt?wprov=sfla1
Hoe wetenschappelijk psychologisch diagnoses op individuen zijn moet terecht in vraag gesteld worden. Wat niet wil zeggen dat onderzoek op groepen niet wetenschappelijk uitgevoerd kan worden.
Ga eens 600 jaar terug in de tijd en probeer dat dan nog eens.
Het probleem is niet alleen de islam op zich, het is ook voor een groot deel dat we aanhangers die nog in de middeleeuwen leven naar hier laten komen.
Voor de meeste van onze migranten is het een enorme cultuurschok, ze worden plots honderden jaren de toekomst in gegooid en komen in een maatschappij die volledig haaks staat op de hunne.
Als we een miljoen europeanen uit de 16e eeuw zouden naar hier halen dan zouden we net hetzelfde effect krijgen, maar dan met christelijk fundamentalisme.
Het gaat nog generaties duren om die mensen te integreren, en er blijven er nog steeds massa's bijkomen.
|
Elke keer als ik een hoek omdraai op straat denk ik van, oei als ik nu maar geen 600 jaar terug in de tijd stap en door een Christen fanatiek onthoofd wordt.
We moeten daar echt wel alert voor zijn. Meer nog dan hedendaagse moslimterroristen.